Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Lutego 2018r. do 31 Grudnia 2018r.)
Biskupice, dnia 09 Lutego 2018r.
Numer sprawy: G.2711.2.2018
ZAWIADOMIENIE
Informujemy, że w postępowaniu o zamówienie publiczne pn.: „DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH” od Lutego 2018r. do 31 Grudnia 2018r. Zamawiający dokonał w dniu 09 Lutego 2018r. rozstrzygnięcia postępowania:
dokonano wyboru wykonawcy:
OFERTĘ NR 1 - Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego MOZZI SERVICE, Marcin Grzegorzewski
Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski
NIP 622 223 17 72; REGON 251 467 545
Cena brutto: 68 988,00 zł
UZYSKANA SUMARYCZNA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 4,987 PKT
UZASADNIENIE WYBORU OFERT
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę P.H.U. MOZZI SERVICE, Marcin Grzegorzewski spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT. Oferta ww. uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert zgodnie z Załącznikiem Nr 3, 4 i 5 do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT. Złożono jedną ofertę finansowo mieszczącą się w wysokości środków, jakie przeznaczył zamawiający na sfinansowanie zamówienia.
OFERTY W POSTĘPOWANIU ZŁOŻYLI I UZYSKALI WARTOŚCI PUNKTOWE:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | ||
CENA (maksymalna ilość pkt. 3,50) | ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW (maksymalna ilość pkt. 1,50) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 5,00) | |||
1. | PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI | Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski | 3,500 | 1,487 | 4,987 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
ODBIÓR ZŁOŻONYCH PRÓBEK PRODUKTÓW
Zamawiający przechowa złożony zestaw próbek wybranego wykonawcy zamówienia PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI, na okres realizacji zamówienia (Luty 2018r. 31 Grudnia 2018r.) celem weryfikacji dostarczanego towaru w trakcie realizacji zamówienia.
TERMIN PODPISANIA UMOWY:
Proponowany termin podpisania umowy 16 luty 2018r., w sprawie umowy prosimy o kontakt z Panem Sławomirem Janiakiem, Tel. 43 827 46 95 wew.23 lub 693 333 150.
(-) MARIA ANTCZAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 09‑02‑2018 11:22:10
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|