Zawiadomienie o wyborze oferty dotyczy rozeznania ofertowego na dostawy pelletu wraz z rozładunkiem do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 40 ton (od podpisania umowy do 31 stycznia 2022 r.)
Biskupice, dnia 03 grudnia 2021 r..
Numer sprawy: ZP.2711.8.2021
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:
w rozeznaniu ofertowym, nie podlegającemu Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz.U. z 2021, poz. 1129) oraz działając na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych , których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (netto), rozstrzygniętym w dniu 03 grudnia 2021r. –
w sprawie:
Dostaw pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 40 ton (podpisania umowy do 31 stycznia 2022 r.)
CPV 09111400-4 (Paliwa drzewne)
PARAMETRY PELLETU DRZEWNEGO:
- Wartość opałowa: >17,50 [MJ/kg]
- Wilgotność: < 12 [%]
(wyrywkowo będą prowadzone kontrole wilgotności dostarczonego pelletu w przypadku przekroczenia ustalonej normy wilgotności powyżej 12% dostawa zostanie nieprzyjęta
i dostawca musi dostarczyć towar bez wady zgodny z przedmiotem zamówienia)
- Zawartość popiołu: <1,50 [%],
- Gęstość: 1,0<Gęstość<1,4 [kg/dm3],
- Granulacja pelletu – średnica: 4≤d<10 [mm] ± 10 [%], długość: <50 [mm] ± 10 [%],
- Dodatki ułatwiające prasowanie: BRAK,
- Zawartość siarki: < 0,08 [%],
- Zawartość azotu: < 0,3 [%],
- Zawartość chloru: < 0,03 [%],
- Opakowania zbiorcze po 15-25 kg,
- Termin płatności – do 30 dni od daty dostawy pelletu drzewnego i wystawienia faktury,
- Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice,
- Wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający (maksymalna ilość dostawy jednorazowej 20 ton).
UWAGA !!!
Pellet musi odpowiadać parametrom oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (prosimy
o załączenie certyfikatów), jakie są wymagane dla spalania biomasy
W ilości 40 ton
W okresie od podpisania umowy do 31 stycznia 2022 r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji do Zaproszenia do składania ofert.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
USŁUGI TRANSPORTOWE GONERA ZBIGNIEW
RAKOWICE 13A; 98-285 WRÓBLEW
NIP 827-100-66-51; REGON 730027382
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę spełnia wszystkie warunki udziału
w postępowaniu określone w Zaproszeniu do składania ofert oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia..
Wykonawca zaproponował w swojej ofercie:
CENĘ:
CENA BRUTTO za 1 tonę PELLETU DRZEWNEGO (wraz z podatkiem w należnej wysokości)
1350,00 zł (JEDEN TYSIĄC TRZYSTA PIĘĆDZIESIĄT ZŁOTYCH ZERO GROSZY)
CENA w skali 100 punktowej: 100,00 pkt
Sumaryczna ilość punktów otrzymana 100,00 pkt
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |
„CENA” (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | |||
1 | USŁUGI TRANSPORTOWE GONERA ZBIGNIEW | 98-285 WRÓBLEW RAKOWICE 13A | 100,00 | 100,00 |
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak Tel. 43 827 46 95
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 03‑12‑2021 11:21:44
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|