Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy postępowania pod nazwą: „Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od dnia podpisania umowy na okres 6 miesięcy”


Biskupice, dnia 14.10.2025 r.

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-200 Sieradz

email: zamowienia.dpsbiskupice@gmail.com; dps@invar.net.pl

skrytka EPUAP: /DPSBiskupice/SkrytkaESP

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

Dotyczy postępowania pod nazwą: „Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od dnia podpisania umowy na okres 6 miesięcy” prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej także PZP, o wartości nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 3 ustawy PZP.

ZP.2710.03.2025

Nr ogłoszenia:       2025/BZP 00453453/01 z dnia 2025-10-02      

ID postępowania: ocds-148610-e71c2d29-aadf-4b54-9af0-310d66a12d75

I. Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych informuje, że jako najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający wybrał:

 

Nr oferty

Wykonawca

Ilość uzyskanych punktów w kryterium CENA

Ilość uzyskanych punktów w kryterium  TERMIN REALIZACJI DOSTAWY

Łączna punktacja

1

PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANPOL RAJMUND ANDRYCH

Biskupice 88, 98-200 Sieradz

NIP 827-100-44-39

 

70,00

 

10,00

 

80,00

 UZASADNIENIE WYBORU:

  1. Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  2. Oferta spełnia warunki Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  3. Oferta uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych SWZ. W wyniku przeprowadzonej oceny oferta uzyskała 80 pkt.
  4. W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta.

Zgodnie z art. 308 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Przewidywany termin podpisania umowy: 21 PAŹDZIERNIKA 2025 r. W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Magdaleną Śniegulą Tel. 43 827 46 95 lub 693 952 299, e-mail: msniegula.dpsbiskupice@gmail.com.

II. Ranking ofert

NUMER OFERTY

FIRMA (NAZWA) LUB NAZWISKO ORAZ
ADRES WYKONAWCY

WARTOŚĆ  (BRUTTO)

KRYTERIUM CENA

Liczba pkt 70

KRYTERIUM TERMIN REALIZACJI DOSTAWY

Liczba pkt 30

ŁĄCZNA PUNKTACJA

1

PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANPOL RAJMUND ANDRYCH

Biskupice 88, 98-200 Sieradz

NIP 827-100-44-39

 

154 968,00 zł

 

70,00

 

10,00

 

80,00

III. Informacja o ofertach odrzuconych

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) – dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej z ofert Wykonawców.

Dyrektor

Domu Pomocy Społecznej

(-) Sławomir Janiak

Plik pdf Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
14‑10‑2025 10:06:56
Dokument w formacie .PDF (Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
679KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Magdalena Śniegula , w dniu:  14‑10‑2025 09:56:58
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  14‑10‑2025 09:56:58
Data ostatniej aktualizacji:
14‑10‑2025 10:10:32
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie