Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy postępowania pod nazwą: „Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od dnia podpisania umowy na okres 6 miesięcy”
Biskupice, dnia 14.10.2025 r.
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
email: zamowienia.dpsbiskupice@gmail.com; dps@invar.net.pl
skrytka EPUAP: /DPSBiskupice/SkrytkaESP
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania pod nazwą: „Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od dnia podpisania umowy na okres 6 miesięcy” prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej także PZP, o wartości nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 3 ustawy PZP.
ZP.2710.03.2025
Nr ogłoszenia: 2025/BZP 00453453/01 z dnia 2025-10-02
ID postępowania: ocds-148610-e71c2d29-aadf-4b54-9af0-310d66a12d75
I. Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych informuje, że jako najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający wybrał:
Nr oferty | Wykonawca | Ilość uzyskanych punktów w kryterium CENA | Ilość uzyskanych punktów w kryterium TERMIN REALIZACJI DOSTAWY | Łączna punktacja |
1 | PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANPOL RAJMUND ANDRYCH Biskupice 88, 98-200 Sieradz NIP 827-100-44-39 |
70,00 |
10,00 |
80,00 |
UZASADNIENIE WYBORU:
- Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Oferta spełnia warunki Specyfikacji Warunków Zamówienia.
- Oferta uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych SWZ. W wyniku przeprowadzonej oceny oferta uzyskała 80 pkt.
- W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta.
Zgodnie z art. 308 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Przewidywany termin podpisania umowy: 21 PAŹDZIERNIKA 2025 r. W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Magdaleną Śniegulą Tel. 43 827 46 95 lub 693 952 299, e-mail: msniegula.dpsbiskupice@gmail.com.
II. Ranking ofert
NUMER OFERTY | FIRMA (NAZWA) LUB NAZWISKO ORAZ | WARTOŚĆ (BRUTTO) | KRYTERIUM CENA Liczba pkt 70 | KRYTERIUM TERMIN REALIZACJI DOSTAWY Liczba pkt 30 | ŁĄCZNA PUNKTACJA |
1 | PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANPOL RAJMUND ANDRYCH Biskupice 88, 98-200 Sieradz NIP 827-100-44-39 |
154 968,00 zł |
70,00 |
10,00 |
80,00 |
III. Informacja o ofertach odrzuconych
Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) – dalej: ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej z ofert Wykonawców.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
(-) Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 14‑10‑2025 09:56:58
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|