Zawiadomienie o wyborze oferty - Zakup pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Zawiadomienie o wyborze oferty - Zakup pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice, dnia 25-11-2008

Numer sprawy: DPS-ZP 3200/10/2008

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:

w przetargu nieograniczonym rozstrzygniętym w dniu 24 Listopada 2008 r. - w sprawie:

Zakup pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Dostarczenie pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 wraz z kierowcą przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

o minimalnych wymiarach pojazdu:

1. długość całkowita pojazdu 5 250 mm,

2. szerokość maksymalna pojazdu (bez lusterek zewnętrznych) 1850 mm,

3. Rozstaw osi 3 300 mm,

wyposażony w co najmniej:

1. Pojazd 9 miejscowy z:

a. Fotel kierowcy i podwójny fotel pasażera 1 rzędu (3 miejsca),

b. Siedzenia 2 rzędu składane i wyjmowane (3 miejsca),

c. Siedzenia 3 rzędu składane i wyjmowane (3 miejsca),

d. Przedział 2 i 3 rzędu siedzeń przeszklony (szyby boczne),

2. Silnik wysokoprężny (Diesla) o mocy maksymalnej - minimum 100 KM z wtryskiem bezpośrednim,

3. Napęd przekazywany na koła osi przedniej,

4. Zwieszenie niezależne tylnej osi pojazdu,

5. Wykończenie komfortowe ścian bocznych oraz sufitu,

6. Szyby atermiczne,

7. Tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone z ogrzewaną szybą i wycieraczką,

8. Światła przeciwmgielne,

9. Drzwi boczne przeszklone,

10. Odsuwana szyba boczna drugiego rzędu siedzeń,

11. Elektrycznie podnoszone szyby w drzwiach 1 rzędu,

12. Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne,

13. Wspomaganie kierownicy,

14. Centralny zamek,

15. Oświetlenie w przedziale pasażerskim,

16. Klimatyzacja manualna,

17. Autoalarm + immobiliser,

18. Poduszka powietrzna czołowa kierowcy i pasażera,

19. ABS + ESP,

20. Radioodtwarzacz CD/MP3,

Pojazd musi być przeznaczony dla 8 osób niepełnosprawnych co musi być potwierdzone wpisem na fakturze VAT lub innym dokumentem poświadczającym przeznaczenie pojazdu.

Pojazd dofinansowywany z Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru D "Programu wyrównywania różnic między regionami".

dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

"Autoweber" Sp. z o.o.
ul. Łódzka 27, 98-220 Zduńska Wola, NIP: 829 - 14 - 91 - 537

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:

Oferta złożona przez"Autoweber" Sp. z o.o. uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert oraz spełnia wszystkie wymagalne warunki stawiane oferentom, kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia.

Wykonawca zaproponował w swojej ofercie:

Zamawiający określił:

CENĘ:

- WARTOŚĆ netto 81 926,23 zł + 22% VAT 18 023,77 =

- WARTOŚĆ brutto 99 950,00

Uzyskał wartość punktową: 4,00 pkt

OKRES GWARANCJI:

- 24 MIESIĄCE (na cały samochód)

Uzyskał wartość punktową: 1,00 pkt

Sumaryczna ilość punktów otrzymana przez "AUTOWEBER" Sp. z o.o.: 5,00 pkt.



Oferty w przetargu nieograniczonym złożyli:

Nr oferty

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

"CENA"

(maksymalna ilość pkt. 4,00)

"OKRES GWARANCJI"

(maksymalna ilość pkt. 1,00)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 5,00)

1.

"ZIMNY" Dariusz Zimny

Autoryzowany Dealer Volkswagena

ul. Wójtowska 7, 93-020 Łódź, Autoryzowany Dealer Volkswagena,

97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Wojska Polskiego 102

3,69

1,00

4,69



Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie zostały odrzucone żadne OFERTY.

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

(-) Maria Antczak
Dyrektor
Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  25‑11‑2008 13:10:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
25‑11‑2008 13:12:55
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive