Zakup pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

DOSTAWA - Zakup pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Nr sprawy: DPS - ZP 3200 / 10 / 2008

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA dostawę

1)Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl

E - MAIL: dps@invar.net.pl,

GODZ. PRACY: PN - PT 7:00 - 15:00

2)Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)):

3)Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ):

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami (w wersji papierowej) można odebrać w siedzibie Zamawiającego

Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Sieradz 2

cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w wersji papierowej): 20,00 zł słownie: (słownie: dwadzieścia złotych 00/100 groszy)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (w wersji elektronicznej) umieszczona jest na stronach www (BIP) Zamawiającego:

http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (w wersji elektronicznej) umieszczona jest na stronach www (BIP) Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert- zgodnie z Art. 42 ust. 1 Ustawy z dnia z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami):

4)Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiot zamówienia:

Zakup pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Dostarczenie pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 wraz z kierowcą przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

o minimalnych wymiarach zewnętrznych pojazdu:

1. długość całkowita pojazdu 5 250 mm,

2. szerokość maksymalna pojazdu (bez lusterek zewnętrznych) 1 850 mm,

3. Rozstaw osi 3 300 mm,

wyposażony w co najmniej:

1. Pojazd 9 miejscowy z:

a. Fotel kierowcy i podwójny fotel pasażera 1 rzędu (3 miejsca),

b. Siedzenia 2 rzędu składane i wyjmowane (3 miejsca),

c. Siedzenia 3 rzędu składane i wyjmowane (3 miejsca),

d. Przedział 2 i 3 rzędu siedzeń przeszklony (szyby boczne),

2. Silnik wysokoprężny (Diesla) o mocy maksymalnej - minimum 100 KM z wtryskiem bezpośrednim,

3. Napęd przekazywany na koła osi przedniej,

4. Zwieszenie niezależne tylnej osi pojazdu,

5. Wykończenie komfortowe ścian bocznych oraz sufitu,

6. Szyby atermiczne,

7. Tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone z ogrzewaną szybą i wycieraczką,

8. Światła przeciwmgielne,

9. Drzwi boczne przeszklone,

10. Odsuwana szyba boczna drugiego rzędu siedzeń,

11. Elektrycznie podnoszone szyby w drzwiach 1 rzędu,

12. Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne,

13. Wspomaganie kierownicy,

14. Centralny zamek,

15. Oświetlenie w przedziale pasażerskim,

16. Klimatyzacja manualna,

17. Autoalarm + immobiliser,

18. Poduszka powietrzna czołowa kierowcy i pasażera,

19. ABS + ESP,

20. Radioodtwarzacz CD/MP3,

Pojazd musi być przeznaczony dla 8 osób niepełnosprawnych co musi być potwierdzone wpisem na fakturze VAT lub innym dokumentem poświadczającym przeznaczenie pojazdu.

Pojazd dofinansowywany z Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru D "Programu wyrównywania różnic między regionami".


Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załączniki)

5)Składanie ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

6)Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

7)Wymagany termin wykonania zamówienia:
do
22 GRUDNIA 2009 r.

8)Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

opis warunków i sposobu oceniania:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

5) Posiadają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;

6) Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, posiadają przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;

7) Wykonali w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia;

9)Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium od oferentów

10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Lp.

Nazwa Kryterium oceny oferty

Waga Kryterium

[%]

1.

CENA

80

2.

OKRES GWARANCJI

20

RAZEM

100

11) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

POKÓJ NR 17 - PAWILON "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

do dnia 2008-11-21 do godz. 9:00

12) termin związania ofertą:

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert

13) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 5 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)

14) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

15) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

16) Zamawiający nie przewiduje wyborów najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

17) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

Sławomir Janiak 043 827 46 95 lub 0 693 333 150

18) Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych, w dniu: 13.11.2008 r.

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 244966-2008


(-) Maria Antczak

Dyrektor

Plik doc Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Dokument w formacie doc
(Word)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
46KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Dokument w formacie PDF
(Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
305KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  13‑11‑2008 13:07:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
13‑11‑2008 13:14:17
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive