(Word)
(Acrobat Reader)
Nr sprawy: DPS - ZP 3200 / 10 / 2008
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA dostawę
1)Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E - MAIL: dps@invar.net.pl,
GODZ. PRACY: PN - PT 7:00 - 15:00
2)Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)):
3)Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ):
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami (w wersji papierowej) można odebrać w siedzibie Zamawiającego
Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Sieradz 2
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w wersji papierowej): 20,00 zł słownie: (słownie: dwadzieścia złotych 00/100 groszy)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (w wersji elektronicznej) umieszczona jest na stronach www (BIP) Zamawiającego:
http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (w wersji elektronicznej) umieszczona jest na stronach www (BIP) Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert- zgodnie z Art. 42 ust. 1 Ustawy z dnia z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych(Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami):
4)Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Dostarczenie pojazdu (mikrobusa) o liczbie miejsc 9 wraz z kierowcą przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
o minimalnych wymiarach zewnętrznych pojazdu:
1. długość całkowita pojazdu 5 250 mm,
2. szerokość maksymalna pojazdu (bez lusterek zewnętrznych) 1 850 mm,
3. Rozstaw osi 3 300 mm,
wyposażony w co najmniej:
1. Pojazd 9 miejscowy z:
a. Fotel kierowcy i podwójny fotel pasażera 1 rzędu (3 miejsca),
b. Siedzenia 2 rzędu składane i wyjmowane (3 miejsca),
c. Siedzenia 3 rzędu składane i wyjmowane (3 miejsca),
d. Przedział 2 i 3 rzędu siedzeń przeszklony (szyby boczne),
2. Silnik wysokoprężny (Diesla) o mocy maksymalnej - minimum 100 KM z wtryskiem bezpośrednim,
3. Napęd przekazywany na koła osi przedniej,
4. Zwieszenie niezależne tylnej osi pojazdu,
5. Wykończenie komfortowe ścian bocznych oraz sufitu,
6. Szyby atermiczne,
7. Tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone z ogrzewaną szybą i wycieraczką,
8. Światła przeciwmgielne,
9. Drzwi boczne przeszklone,
10. Odsuwana szyba boczna drugiego rzędu siedzeń,
11. Elektrycznie podnoszone szyby w drzwiach 1 rzędu,
12. Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne,
13. Wspomaganie kierownicy,
14. Centralny zamek,
15. Oświetlenie w przedziale pasażerskim,
16. Klimatyzacja manualna,
17. Autoalarm + immobiliser,
18. Poduszka powietrzna czołowa kierowcy i pasażera,
19. ABS + ESP,
20. Radioodtwarzacz CD/MP3,
Pojazd musi być przeznaczony dla 8 osób niepełnosprawnych co musi być potwierdzone wpisem na fakturze VAT lub innym dokumentem poświadczającym przeznaczenie pojazdu.
Pojazd dofinansowywany z Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru D "Programu wyrównywania różnic między regionami".
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załączniki)
5)Składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6)Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7)Wymagany termin wykonania zamówienia:
do 22 GRUDNIA 2009 r.
8)Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
opis warunków i sposobu oceniania:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
5) Posiadają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
6) Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, posiadają przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu;
7) Wykonali w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącą przedmiot zamówienia;
9)Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium od oferentów
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa Kryterium oceny oferty | Waga Kryterium [%] |
1. | CENA | 80 |
2. | OKRES GWARANCJI | 20 |
| RAZEM | 100 |
11) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
POKÓJ NR 17 - PAWILON "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
do dnia 2008-11-21 do godz. 9:00
12) termin związania ofertą:
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert
13) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 5 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)
14) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
15) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
16) Zamawiający nie przewiduje wyborów najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
17) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Sławomir Janiak 043 827 46 95 lub 0 693 333 150
18) Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Urzędowi Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych, w dniu: 13.11.2008 r.
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 244966-2008
(-) Maria Antczak
Dyrektor
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|