Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - instalacyjne pn 'Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu 'A' Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach'
Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - instalacyjne pn 'Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu 'A' Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach' (Zamówienie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami))
 
DPS-ZP 3203/2/2009
Zaproszenie do składania ofert
 
  
 
 
 
W związku z zamiarem wykonania inwestycji pn. "Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach" informujemy o możliwości złożenia oferty na wykonanie ww. prac wg załączonego Przedmiaru robót (Załącznik Nr 2), dokumentacji technicznej (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach) (Załącznik Nr 3), Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r (Załącznik Nr 4), Decyzją Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r. (Załącznik Nr 5) oraz Ekspertyzą Techniczną w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6).
 
 
 
Przedmiot zamówienia:
 
Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
 Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
 
 
 
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót:
 
 
 
1.  instalacji oddymiania wewnętrznej klatki schodowej,
 
2.  włączenie w istniejący system ppoż. zamontowanej instalacji oddymiania klatki schodowej,
 
3.  montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w piwnicy Pawilonu "A",
 
4.  montaż drzwi aluminiowych przeciwpożarowych przeszklonych na trzech kondygnacjach Pawilonu "A",
 
5.  montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w wyłazie na nieużytkowe poddasze Pawilonu "A",
 
6.  oznakowanie zgodne z przepisami zamontowanych urządzeń przeciwpożarowych w Pawilonach "A".
 
 
 
Wykonując ww. instalację należy uwzględnić zapisy Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi (Załącznik Nr 4 do SIWZ), Decyzji Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz Ekspertyzy Technicznej w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
 
 
 
Jednocześnie informujemy, że zakres objęty niniejszym zamówieniem ograniczony jest do zakresu prac objętych Dokumentacją Projektową instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz przedmiaru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ)
 
 
 
Wartość szacunkowa zamówienia nieprzekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych
  (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami) 
 
 
 
 Zamawiający (nazwa oraz adres zamawiającego):
 
 
 
dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
ADRES:  Biskupice 72 
 
98-210Sieradz 2
 
woj. łódzkie
 
gm. Sieradz
 
STRONA WWW:  http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl 
 
E-MAIL:  dps@invar.net.pl
 
GODZINY PRACY:  PN - PT  godz.  7:00 - 15:00 (Administracja)
 
TEL.:  (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03,
 
FAX:  (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03.
 
 
 
Termin wykonania zamówienia
 
 
 
Wymagany (nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia:
 
do 20 LISTOPADA 2009 r.
 
Okres gwarancji
 
 
 
Minimalny okres gwarancjiwymagany przez Zamawiającego:
 
36 miesięcy  (licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia)
 
Termin płatności
 
Wymagany termin płatności:  30 dni  od daty zakończenia prac i wystawienia (dostarczenia do Zamawiającego) faktury.
 
 
 
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
 
 
 
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
 
Sławomir Janiak  Tel./Fax.:  (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03
 
 Tel. kom.:  0 693 333 150
 
 E-mail:  dps@invar.net.pl
 
Dokumenty i oświadczenia wymagane od oferentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 
 
 
a)  formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (wg załącznika nr 1),
 
b)  wypełniony kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2).
 
 
 
Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
 
1.  Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w:
 
siedzibie zamawiającego:
 
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
Biskupice 72
 
98-210 Sieradz 2
 
woj. łódzkie
 
gm. Sieradz
 
w POKOJU NR 17 - PAWILON "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
2.   Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres siedziby zamawiającego:
 
 
 
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
Biskupice 72
 
98-210 Sieradz 2
 
woj. łódzkie
 
gm. Sieradz
 
 3.   Oznakowane następująco:
 
OFERTA NA 
 
Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
 Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
 
 
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
 
 
 
1. Oferty należy składać w:
 
Siedzibie zamawiającego
 
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
Biskupice 72
 
98-210 Sieradz 2
 
woj. łódzkie
 
gm. Sieradz
 
w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
do dnia 9.10.2009r. do godz. 10:00
 
 
 
2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
 
Otwarcie nastąpi w siedzibie zamawiającego
 
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
Biskupice 72
 
98-210 Sieradz 2
 
woj. łódzkie
 
gm. Sieradz
 
 
 
w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
 
dnia 9.10.2009r. o godz. 10:00
 
Załączniki do SIWZ:
 
 
Załącznik Nr 1 - Formularz Ofertowy;
 
Załącznik Nr 2 - Przedmiary robót (Kosztorysy ofertowe);
 
Załącznik Nr 3 - Dokumentacja Techniczna - Projekt (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach)
 
Załącznik Nr 4 - Postanowienie Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r.
 
Załącznik Nr 5 - Decyzja Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r.
 
Załącznik Nr 6 - Ekspertyza Techniczna w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A"
 
 Biskupice, dnia 25 wrzesień 2009r.
 (-) Maria Antczak
 Dyrektor
 
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 28‑09‑2009 13:47:00
| Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje | 
|---|