Zamówienie Publiczne na 'Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i srodków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Czerwca 2011r. do 31 Maja 2011r.)
Zamówienie Publiczne na 'Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i srodków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w BiskupicachBiskupice, 2011-06-30
Numer sprawy: DPS - ZP 3200/8/2011
ZAWIADOMIENIE
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:
w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę, rozstrzygniętym w dniu 30 czerwca 2011r. - w sprawie:
DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
CPV 336 00000-6 (Produkty farmaceutyczne)
CPV 331 00000 - 1 (Urządzenia medyczne)
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3/1 oraz ZAŁACZNIKIEM NR 3/2 DO SIWZ
W okresie od CZERWCA 2011r. do 31 MAJA 2012r.
termin płatności - 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
BURCHACIŃSCY, SPÓŁKA JAWNA, 98-300 Wieluń, ul. Św. Barbary 4
NIP: 832 - 128 - 27 - 04; REGON: 730 292 865
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY
Oferta złożona przez wybranego oferenta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami do ww. dokumentów oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryteriach ocen złożonych ofert.
Wykonawca zaproponował w swojej ofercie za realizację całego zakresu zamówienia publicznego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3/1 oraz 3/2 do SIWZ:
CENĘ:
WARTOŚĆ BRUTTO OFERTY (WRAZ Z PODATKIEM VAT W NALEŻNEJ WYSOKOŚCI):
4 937,72 zł
Uzyskał wartość punktową: 100,00 pkt
Sumaryczna ilość punktów otrzymana.: 100,00 pkt
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożyli i uzyskali wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |
"CENA" (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | |||
1. | "MALISSA", MIKOŁAJ GAUER, SP. JAWNA | 93-035 Łódź, | 33,24 | 33,24 |
2. | "FARMAX", P. GRABKA, | 94-040 Łódź, | 21,39 | 21,39 |
3. | "BURCHACIŃSCY", | 98-300 Wieluń, | 100,00 | 100,00 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami) - dział VI "Środki ochrony prawnej". Od niniejszej decyzji odwołanie nie przysługuje.
Proponowany termin podpisania umowy: 06 lipca 2011r.
Osoba do kontaktu w sprawie podpisania umowy: Sławomir Janiak, Tel. 043 827 46 95 lub 0 693 333 150.
(-) Maria Antczak
DYREKTOR
______________________________________
/podpis przedstawiciela zamawiającego/
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|