Zamówienie Publiczne na 'Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i srodków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Czerwca 2011r. do 31 Maja 2011r.)

Zamówienie Publiczne na 'Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i srodków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice, 2011-06-30

Numer sprawy: DPS - ZP 3200/8/2011

ZAWIADOMIENIE

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:

w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę, rozstrzygniętym w dniu 30 czerwca 2011r. - w sprawie:

DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

CPV 336 00000-6 (Produkty farmaceutyczne)

CPV 331 00000 - 1 (Urządzenia medyczne)

ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3/1 oraz ZAŁACZNIKIEM NR 3/2 DO SIWZ

W okresie od CZERWCA 2011r. do 31 MAJA 2012r.

termin płatności - 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

BURCHACIŃSCY, SPÓŁKA JAWNA, 98-300 Wieluń, ul. Św. Barbary 4

NIP: 832 - 128 - 27 - 04; REGON: 730 292 865

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY

Oferta złożona przez wybranego oferenta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami do ww. dokumentów oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryteriach ocen złożonych ofert.

Wykonawca zaproponował w swojej ofercie za realizację całego zakresu zamówienia publicznego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3/1 oraz 3/2 do SIWZ:

CENĘ:

WARTOŚĆ BRUTTO OFERTY (WRAZ Z PODATKIEM VAT W NALEŻNEJ WYSOKOŚCI):

4 937,72 zł

Uzyskał wartość punktową: 100,00 pkt

Sumaryczna ilość punktów otrzymana.: 100,00 pkt

Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożyli i uzyskali wartość punktową:

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

"CENA"

(maksymalna ilość pkt. 100,00)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 100,00)

1.

"MALISSA", MIKOŁAJ GAUER, SP. JAWNA

93-035 Łódź,
ul. Wólczańska 247

33,24

33,24

2.

"FARMAX", P. GRABKA,
SP. JAWNA

94-040 Łódź,
ul. Bratysławska 12/61

21,39

21,39

3.

"BURCHACIŃSCY",
SP. JAWNA

98-300 Wieluń,
ul. Św. Barbary 4

100,00

100,00

Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.

Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami) - dział VI "Środki ochrony prawnej". Od niniejszej decyzji odwołanie nie przysługuje.

Proponowany termin podpisania umowy: 06 lipca 2011r.

Osoba do kontaktu w sprawie podpisania umowy: Sławomir Janiak, Tel. 043 827 46 95 lub 0 693 333 150.

(-) Maria Antczak

DYREKTOR

______________________________________

/podpis przedstawiciela zamawiającego/

Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  01‑07‑2011 09:53:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
01‑07‑2011 10:44:46
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive