Zawiadomienie - dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Zawiadomienie - dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice, 2013-12-23

Numer sprawy: G.2711/4/2013

ZAWIADOMIENIE

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:

w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej równowartość 14 000 euro, rozstrzygniętym w dniu 23 grudnia 2013r. - w sprawie:

DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

CPV 336 00000-6 (Produkty farmaceutyczne)


CPV 331 00000 - 1 (Urządzenia medyczne)


ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3/1 oraz ZAŁACZNIKIEM NR 3/2 do zaproszenia do składania ofert

W okresie od 01 STYCZNIA 2014r. do 31 GRUDNIA 2014r.

termin płatności - do 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami.

dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty (w zakresie ZAŁACZNIKA NR 3/1 I ZAŁACZNIKA NR 3/2) złożonej przez:

"FARMAX", SP. Z O.O., UL. Kopcińskiego 36a, 90-154 Łódź

NIP: 727-265-12-70; REGON: 100 046 890

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY

Oferta złożona przez wybranego oferenta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zaproszeniu do składania ofert dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartość 14 000 euro wraz z załącznikami do ww. dokumentów oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia.

Wykonawca zaproponował w swojej ofercie za realizację całego zakresu zamówienia publicznego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3/1 oraz 3/2 do SIWZ:

CENĘ:

WARTOŚĆ BRUTTO OFERTY (WRAZ Z PODATKIEM VAT W NALEŻNEJ WYSOKOŚCI):

50 720,18 zł

Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:

Zamawiający nie odrzucił żadnej z ofert złożonych w postępowaniu.

Proponowany termin podpisania umowy: 31 grudnia 2013r.

Osoba do kontaktu w sprawie podpisania umowy: Sławomir Janiak, Tel. 43 827 46 95 lub 693 333 150.

(-) Magdalena Zawiasa

Z upoważnienia Dyrektora

______________________________________

/podpis przedstawiciela zamawiającego/

Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  23‑12‑2013 13:10:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
23‑12‑2013 13:12:20
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive