DZIAŁ GOSPODARCZY I OBSŁUGI
TELEFON KIEROWNIK DZIAŁU: +48 43 827 46 95 WEW. 22
TELEFON PORTIERNIA : +48 43 827 46 95 WEW. 50
TELEFON KUCHNIA: +48 43 827 46 95 WEW. 31
TELEFON PRALNIA: +48 43 827 46 95 WEW. 32
TELEFON MAGAZYNIER: +48 43 827 46 95 WEW. 23
TELEFON SEKRETARIAT (CENTRALA TELEFONICZNA) : +48 43 827 46 95 WEW. 20
GODZINY PRACY DZIAŁU: CAŁODOBOWO
GODZINY PRACY KIEROWNIK DZIAŁU: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, OD GODZ. 7:00 DO 15:00
PODSTAWOWE ZADANIA DZIAŁU:
1. Administrowanie obiektami i infrastrukturą Domu - utrzymanie w stanie sprawności technicznej sieci energetycznej, wodociągowej, cieplnej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji burzowej, oczyszczalni ścieków, kotłowni, sieci informatycznej, dróg
i ciągów pieszych, parkingów i placów składowych, obiektów budowlanych, urządzeń pralniczych, urządzeń kuchennych, taboru sprzętowo-transportowego, wewnętrznej i zewnętrznej instalacji telefonicznej oraz instalacji domofonowej, przyzywowej oraz telewizji przemysłowej (monitoring).
2. Świadczenie usług przewozowych dla personelu i mieszkańców, racjonalne eksploatowanie pojazdów, utrzymanie w należytym porządku i czystości garaży.
3. Kontrolowanie i dozorowanie terenu i mienia stanowiącego własność Domu.
4. Zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańców, konsultowanie z służbami pielęgniarskimi wyjść mieszkańców poza teren Domu.
5. Zaopatrzenie Domu w materiały i artykuły z uwzględnieniem potrzeb i możliwości finansowych, z zachowaniem wymogów ustawy o zamówieniach publicznych.
6. Utrzymanie porządku i czystości na terenie Domu oraz pielęgnacja zieleni.
7. Prowadzenie prac związanych z produkcją roślinną.
8. Zabezpieczenie usług pralniczych i szwalniczych.
9. Prowadzenie polityki magazynowej według aktualnych potrzeb i wymogów, utrzymanie w należytym stanie technicznym, porządku i czystości pomieszczeń magazynowych.
10. Składanie i realizacja zapotrzebowań na dostawy towarów i usług.
11. Obsługa kotłowni zasilającej instalację c.o., c.w.u. i pary technologicznej, prowadzenie kontroli zużycia materiałów opałowych, nadzorowanie parametrów technologicznych kotłowni wraz z nadzorem jakości czynników grzewczych wytwarzanych w kotłowni.
12. Wykonywanie prac remontowo-budowlanych i konserwacyjnych oraz napraw sprzętu i urządzeń.
13. Nadzorowanie procesów technologicznych oraz kontrola prawidłowego funkcjonowania lokalnej oczyszczalni ścieków wraz z wykonywaniem prac konserwacyjno-remontowych.
13. Prowadzenie sekretariatu, archiwum zakładowego, rozliczeń i ewidencji środków transportu.
14. Opracowywanie planów remontów budynków, budowli i infrastruktury Domu oraz prowadzenie stosownej dokumentacji w tym zakresie.
15. Nadzorowanie właściwego stanu technicznego obiektów, instalacji i urządzeń oraz ich prawidłowego eksploatowania.
16. Nadzorowanie przebiegu procesów inwestycyjnych i remontowych dotyczących budynków, budowli i infrastruktury technicznej Domu.
17. Przygotowanie jadłospisów zgodnie z obowiązującymi normami żywienia oraz stosowanymi w Domu dietami.
18. Do zadań kuchni należy:
1) przygotowywanie posiłków dla mieszkańców zgodnie z obowiązującymi standardami,
2) przestrzeganie ilościowego jakościowego, higienicznego i terminowego przygotowania posiłków,
3) utrzymywanie maszyn i sprzętu kuchennego w należytym stanie technicznym,
4) przestrzeganie warunków sanitarnych i higienicznych w kuchni z uwzględnieniem systemu HACCP,
5) przestrzeganie przepisów higieny osobistej.
19. Do zadań pralni należy:
1) przyjmowanie do prania, brudnej i wydawanie czystej, bielizny i odzieży mieszkańców,
2) przestrzeganie przepisów dotyczących prowadzenia pralni w tym przepisów BHP/ppoż.,
3) pranie, suszenie oraz zgodnie z potrzebami prasowanie, maglowanie bielizny osobistej, odzieży i pościeli,
4) przestrzeganie zasad obsługi maszyn i urządzeń pralni,
5) utrzymywanie maszyn i sprzętu pralniczego w należytym stanie technicznym,
6) prowadzenie prac szwalniczych związanych z naprawą bielizny i odzieży mieszkańców,
7) właściwego przechowywania powierzonej odzieży do naprawy,
8) przestrzeganie właściwego i oszczędnego wykorzystania materiałów, środków chemicznych i sprzętu do prania, suszenia, maglowania i napraw odzieży, bielizny mieszkańców.
8) utrzymanie czystości w pomieszczeniach pralni, suszarni , maglowania oraz szwalni,
9) pranie, suszenie odzieży ochronnej pracowników Domu.
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 30‑07‑2018 08:40:01
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|