ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu oferty „REMONT ŁAZIENEK, POKOI I KOMUNIKACJI W RAMACH PODNIESIENIA STANDARDÓW W PAWILONIE „A” DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”; nr sprawy ZP.2710.3.2020
Biskupice, 04 sierpnia 2020r.
Numer sprawy: ZP.2710.3.2020
Dotyczy sprawy prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego pn.:
„REMONT ŁAZIENEK, POKOI I KOMUNIKACJI W RAMACH PODNIESIENIA STANDARDÓW W PAWILONIE „A” DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”; nr sprawy ZP.2710.3.2020,
ZAWIADOMIENIE odrzuceniu oferty firmy „SZOKMIR” Mirosław Szoka
Na podstawie, Art. 89 ust. 1, pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.1843) Zamawiający ODRZUCA ofertę Wykonawcy Mirosław Szoka „SZOKMIR”, ul. Uniejowska 20A; 98-200 Sieradz , ponieważ zawiera błędy w obliczaniu ceny i kosztu.
Uzasadnienie
Wykonawca Mirosław Szoka „SZOKMIR” przedłożył Zamawiającemu formularz ofertowy wraz z kosztorysem na podstawie przedmiaru robót. Koszt robót budowlanych przedstawiony przez Wykonawcę zawiera kwotę netto oraz brutto wyliczoną w oparciu o stawkę VAT - 23%.
Zamawiający w opisie sposobu obliczenia ceny nie wskazał stawki podatku VAT, Wykonawca powinien w oparciu o aktualne przepisy określić prawidłową stawkę podatku.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przedmiot przetargu jest opodatkowany podatkiem VAT według stawki 8%.
Wobec powyższego należy odrzucić ofertę zgodnie z Art. 89 ust. 1, pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAWIADOMIENIE odrzuceniu oferty firmy „KROSBUD” Sp. z o.o.
Na podstawie, Art. 89 ust. 1, pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz.1843) Zamawiający ODRZUCA ofertę Wykonawcy „KROSBUD” Sp. Z o.o. ; ul. Brzozowa 7; 97-400 Bełchatów , ponieważ zawiera błędy w obliczaniu ceny i kosztu.
Uzasadnienie
Wykonawca „KROSBUD” Sp. z o.o. przedłożył Zamawiającemu formularz ofertowy wraz z kosztorysem na podstawie przedmiaru robót. Koszt robót budowlanych przedstawiony przez Wykonawcę zawiera kwotę netto oraz brutto wyliczoną w oparciu o stawkę VAT - 23%.
Zamawiający w opisie sposobu obliczenia ceny nie wskazał stawki podatku VAT, Wykonawca powinien w oparciu o aktualne przepisy określić prawidłową stawkę podatku.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przedmiot przetargu jest opodatkowany podatkiem VAT według stawki 8%.
Wobec powyższego należy odrzucić ofertę zgodnie z Art. 89 ust. 1, pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.:
„REMONT ŁAZIENEK, POKOI I KOMUNIKACJI W RAMACH PODNIESIENIA STANDARDÓW W PAWILONIE „A” DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH” nr sprawy ZP.2710.3.2020, na podstawie art. 91 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz 1843) dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez :
Oferta nr 2- F.W. „BUDMAL” JÓZEF MALEWICZ
UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 152
98-200 SIERADZ
Cena brutto: 868 239,81 ZŁ.
Gwarancja: 60 miesięcy
Doświadczenie: 3 roboty budowlane
UZASADNIENIE
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 roku poz 1843) zostało zamieszczone na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zamawiający na wykonanie w/w zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości: 917 354,34 zł. brutto
W dniu 29 lipca 2020 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. W postępowaniu na realizację zamówienia złożone zostało 6 ofert:
Oferta nr 1- ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY „POLBUD” ANDRZEJ PODSIADŁY
UL. DWORSKA 19
98-200 SIERADZ
Cena brutto: 1 052 407,19 ZŁ.
Gwarancja: 60 miesięcy
Doświadczenie: 3 roboty budowlane
Oferta nr 2- F.W. „BUDMAL” JÓZEF MALEWICZ
UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 152
98-200 SIERADZ
Cena brutto: 868 239,81 ZŁ.
Gwarancja: 60 miesięcy
Doświadczenie: 3 roboty budowlane
Oferta nr 3- P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK
UL. OKSIŃSKIEGO 62
98-200 SIERADZ
Cena brutto: 987 321,25 ZŁ.
Gwarancja: 60 miesięcy
Doświadczenie: 4 roboty budowlane
Oferta nr 4- „SZOKMIR” MIROSŁAW SZOKA
UL. UNIEJOWSKA 20A
98-200 SIERADZ
Cena brutto: 980 711,55 ZŁ.
Gwarancja: 60 miesięcy
Doświadczenie: 3 roboty budowlane
Oferta nr 5- CONRESS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
UL. WARCKA 6
98-200 SIERADZ
Cena brutto: 924 297,43ZŁ.
Gwarancja: 60 miesięcy
Doświadczenie: 3 roboty budowlane
Oferta nr 6- „KROSBUD” SP. Z O.O.
UL. BRZOZOWA 7
97-400 BEŁCHATÓW
Cena brutto: 1 425 046,64 ZŁ.
Gwarancja: 60 miesięcy
Doświadczenie: 3 roboty budowlane
W procedurze z art. 24aa ustawy Członkowie Komisji Przetargowej po dokonaniu oceny ofert: oferty nr 4 – „SZOKMIR” Mirosław Szoka i oferty nr 6 -„KROSBUD” Sp. Z o.o. przedstawili propozycję Kierownikowi Zamawiającego o odrzuceniu w/w ofert uzasadniając jak powyżej.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r., poz. 1843) – dział VI „Środki ochrony prawnej”.
Członkowie Komisji Przetargowej dokonali oceny kolejnych 4 ofert niepodlegających odrzuceniu w oparciu o kryteria przyjęte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. cena 60%, doświadczenie 30%, gwarancja 10% dając :
Nr oferty | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |||
„CENA” (maksymalna ilość pkt. 60,00) | „DOŚWIADCZENIE (maksymalna ilość pkt. 30,00) | „GWARANCJA” (maksymalna ilość pkt. 10,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | |||
1 | ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY „POLBUD” MGR INŻ. ANDRZEJ PODSIADŁY | UL. DWORSKA 19; 98-200 SIERADZ | 49,50 | 30,00 |
10,00 |
89,50 |
2 | F.W. „BUDMAL” JÓZEF MALEWICZ | UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 152; 98-200 SIERADZ | 60,00 | 30,00 |
10,00 |
100,00 |
3 | P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK | UL. OKSIŃSKIEGO 62; 98-200 SIERADZ | 52,76 | 30,00 | 10,00 | 92,76
|
5 | CONRESS SP. Z O.O. | UL. WARCKA 6; 98-200 SIERADZ | 56,36 | 30,00 | 10,00 | 96,36 |
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta nr 2 złożona przez F.W. „BUDMAL” JÓZEF MALEWICZ ; ul. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 152; 98-200 SIERADZ spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu przetargowym, otrzymała najwyższą ilość punktów, nie podlega odrzuceniu, a kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia i w związku z tym została wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty i proponujemy termin podpisania umowy: na 13 sierpnia 2020r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Anną Marciniak (Tel. 43 827 46 95).
Z upoważnienia Dyrektora
(-) Magdalena Zawiasa
______________________________________________
/podpis przedstawiciela zamawiającego/
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 04‑08‑2020 10:42:09
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|