Zapytanie ofertowe - Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 24 000 dm3 dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od dnia podpisania umowy na okres 12 miesięcy)


Znak sprawy: ZP.2711.02.2024                                                                                                 Biskupice, dnia 02 sierpień 2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72,

98-200 Sieradz, woj. Łódzkie

STRONA WWW:      http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl 

E-MAIL:                    dps@invar.net.pl

GODZINY PRACY: PN - PT     godz.   7:00 - 15:00

TEL.:                          (43) 827 46 95

FAX:                          (43) 827 46 95

zaprasza do złożenia oferty do dnia 13 sierpnia 2024 roku do godz. 9:00 na:

Dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 24 000 dm3  (OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY)

Niniejsze Zapytanie ofertowe obejmuje

Załącznik nr 1- oferta/formularz ofertowy

Załącznik nr 2- projekt umowy

Załącznik nr 3- klauzula informacyjna RODO

Przedmiotem zamówienia są:

Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 24 000 dm3:

  • Maksymalna lepkość w temp. 20 ºC 6 mm2 / s (1,5 ºE)
  • Transport – Własny Wykonawcy na teren DPS Biskupice
  • Wielkość i terminy poszczególnych dostaw - określa Zamawiający
  • Termin płatności faktur – 30 dni  
  1. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy
  2. Prosimy o podanie:

MARŻY LUB UPUSTU od ceny oleju grzewczego „Ekoterm Plus” umieszczonej na  stronie www.orlen.pl  ___________%

(upust proszę podać w wartości procentowej ujemnej (-) marżę proszę podać w wartości procentowej dodatniej (+))

ORAZ

Cena brutto (za 1 dm3)  oleju grzewczego „Ekoterm Plus” ze  strony www.orlen.pl  na dzień 31.07.2024 r. podwyższonej o  powyższą marżę lub  pomniejszonej o powyższy upust _______ zł (słownie:……………………………………………………)

Należy podać tylko marżę lub tylko upust. 

CENA 1dm3 oleju opałowego lekkiego każdorazowej dostawy będzie powiększana o  powyższą marżę lub pomniejszana o powyższy upust w odniesieniu do ceny (za 1 dm3)  oleju grzewczego „Ekoterm Plus” ze  strony www.orlen.pl  na dzień dostawy.

3. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:

W siedzibie Zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-200 Sieradz

do dnia 13-08-2024 r. do godz. 9:00

SEKRETARIAT ADMINISTRACJI DPS – I PIĘTRO PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

4. Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:

W siedzibie Zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-200 Sieradz

SEKRETARIAT ADMINISTRACJI DPS –  I PIĘTRO PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Dnia 13-08-2024 r. godz. 9:15

5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Anna Marciniak tel: 606 937 694; e-mail: amarciniak.dpsbiskupice@gmail.com,

Magdalena Śniegula tel: 693 952 299; e-mail: msniegula.dpsbiskupice@gmail.com.

6. Sposób przygotowania oferty:

1) Ofertę należy złożyć w formie papierowej w szczelnie zamkniętej kopercie i oznakować następująco:

  „OFERTA NA DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA DPS BISKUPICE"

(Nie otwierać przed dniem: 13-08-2024 r., godz. 9:15)

2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

4) Wykonawca może złożyć wprowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

5) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

6) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

7) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert.

8) Dokumenty wymagane:

  1. podpisany i wypełniony oferta/formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,
  2. zaakceptowany/ sparafowany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2,
  3. sparafowana klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 3.

9. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

10. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

7. Kryteria oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

Lp.

Nazwa kryterium

Waga [%]

1

cena na dzień 31.07.2024r.

100

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany, jako wartość punktowa oferty.

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:

CENA NA DZIEŃ  31.07.2024 r.

Cena oleju opałowego lekkiego na DZIEŃ 31.07.2024 r. ustalona wg ceny oleju grzewczego „Ekoterm Plus” PKN Orlen (+) marża dostawcy (marżę dostawcy należy podać w formularzu ofertowym, będzie ona podstawą do obliczeń wartości dostaw oleju opałowego lekkiego) lub (-) upust dostawcy (upust dostawcy należy podać w formularzu ofertowym, będzie on podstawą do obliczenia wartości dostaw oleju opałowego lekkiego), należy podać tylko marżę lub tylko upust.

Ocena będzie wyznaczona wg wzoru:

             Cena najniższej oferty

             --------------------------------  x 100% x 100

             Cena ocenianej oferty

          Maksymalna ilość punktów – 100,00             

Wynik:

Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

8. Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

  1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie obowiązującego prawa oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym.
  2. Nie widnieją na listach i nie  podlegają  wykluczeniu  z niniejszego  postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie obowiązujących przepisów określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
  3. Zapoznali się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszą do niego zastrzeżeń.
  4. Oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymogami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.
  5. Przyjmują bez zastrzeżeń projekt umowy (Załącznik nr 2) i w przypadku wyboru oferty zobowiązują się do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  6. Zrealizują sukcesywne dostawy w terminie określonym w Zapytaniu ofertowym.
  7. Spełniają warunki postawione przez Zamawiającego.
  8. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania.
  9. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
  10. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  11. Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
  12. Załączniki:

1) podpisany i wypełniony oferta/formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,

2) zaakceptowany/ sparafowany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2,

3) sparafowana klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 3.

(-) SŁAWOMIR JANIAK

DYREKTOR

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,6MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
141KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
272KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
22KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
200KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Magdalena Śniegula , w dniu:  02‑08‑2024 13:09:56
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  02‑08‑2024 13:09:56
Data ostatniej aktualizacji:
02‑08‑2024 13:42:47
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive