Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice, dnia 24 Stycznia 2017r.
Numer sprawy: G.2711.1.2017
ZAWIADOMIENIE
Informujemy, że w postępowaniu o zamówienie publiczne pn.: „DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH” od Lutego 2017r. do 31 Grudnia 2017r. Zamawiający dokonał w dniu 24 Stycznia 2017r. rozstrzygnięcia postępowania:
dokonano wyboru wykonawcy:
OFERTĘ NR 1 - Przedsiębiorstwa Handlowo Usługowego MOZZI SERVICE, Marcin Grzegorzewski
Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski
NIP 622 223 17 72; REGON 251 467 545
Cena brutto: 60 136,50 zł
UZYSKANA SUMARYCZNA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 4,995 PKT
UZASADNIENIE WYBORU OFERT
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę P.H.U. MOZZI SERVICE, Marcin Grzegorzewski spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT. Oferta ww. uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert zgodnie z Załącznikiem Nr 3, 4 i 5 do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT. Złożono jedną ofertę finansowo mieszczącą się w wysokości środków, jakie przeznaczył zamawiający na sfinansowanie zamówienia.
OFERTY W POSTĘPOWANIU ZŁOŻYLI I UZYSKALI WARTOŚCI PUNKTOWE:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | ||
CENA (maksymalna ilość pkt. 3,50) | ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW (maksymalna ilość pkt. 1,50) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 5,00) | |||
1. | PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI | Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski | 3,500 | 1,495 | 4,995 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
ODBIÓR ZŁOŻONYCH PRÓBEK PRODUKTÓW
Zamawiający ustala termin do odbioru złożonych wraz z ofertą próbek towarów, w terminie od dnia 27 stycznia 2017r. do dnia 01 lutego 2017r. do godziny 14:00. Próbki towarów można odebrać jeśli oferent w złożonym Formularzu Ofertowym wyraził wolę odbioru ww. próbek.
TERMIN PODPISANIA UMOWY:
Proponowany termin podpisania umowy 01 luty 2017r., w sprawie umowy prosimy o kontakt z Panem Sławomirem Janiakiem, Tel. 43 827 46 95 wew.23 lub 693 333 150.
(-) Maria Antczak
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 24‑01‑2017 13:52:50
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|