PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2018 ROK
Nr Sprawy: G.2730.1.2018
Załącznik nr 8
do Regulaminu Zamówień Publicznych
Biskupice, dnia 26 Stycznia 2018 r.
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH NA ROK 2018
Lp. | Przedmiot zamówienia | Dział merytoryczny | Wartość szacunkowa w euro / zł (netto) | Kod CPV | Planowany tryb udzielenia zamówienia[1] | Planowany termin wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 | Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3 | G i O | 3 341,18 € / 14 406,15zł | 09.13.51.00-5 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Styczeń 2018r. (procedura wszczęta) |
2 | Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach | T-O | 12 919,26 € / 55 703,97zł | 39.22.00.00-0 39.50.00.00-7 33.70.00.00-7 18.40.00.00-3 19.50.00.00-1 39.80.00.00-0 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Styczeń 2018r. (procedura wszczęta) |
3 | Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 60 ton (do Lutego 2018r. do 30 Kwietnia 2018r.) | G i O | 4 309,26 € / 18 580,23zł | 09.11.14.00-4 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Styczeń 2018r. (procedura wszczęta) |
4 | Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3 | G i O | 3 366,84 € / 14 516,79 zł | 09.13.51.00-5 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Kwiecień 2018r. |
5 | Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 90 ton (do Maja 2018r. do 30 Września 2018r.) | G i O | 6 525,81 € / 28 137,34zł | 09.11.14.00-4 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Kwiecień 2018r.
|
6 | Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach | G i O | 33 525,07 € / 144 550,03 zł | 15.50.00.00-3 15.60.00.00-4 15.81.10.00-6 03.11.00.00-5 03.31.10.00-2 15.80.00.00-6 15.10.00.00-9 15.30.00.00-1 15.40.00.00-2 | Art. 69-73 PZP - Zapytanie o cenę 2) | Czerwice 2018r. |
7 | Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3 | G i O | 3 392,69 € / 14 628,28 zł | 09.13.51.00-5 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Sierpień 2018r. |
8 | Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 60 ton (do Października 2018r. do 31 Grudnia 2018r.) | G i O | 4 375,56 € / 148 866,09 zł | 09.11.14.00-4 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Wrzesień 2018r.
|
9 | Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach | T-O | 10 816,06 € / 46 635,62 zł | 33.60.00.00-6 33.10.00.00-1 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Grudzień 2018r. |
10 | Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach | G i O | 33 910,60 € / 146 212,35 zł | 15.50.00.00-3 15.60.00.00-4 15.81.10.00-6 03.11.00.00-5 03.31.10.00-2 15.80.00.00-6 15.10.00.00-9 15.30.00.00-1 15.40.00.00-2 | Art. 69-73 PZP - Zapytanie o cenę 2) | Grudzień 2018r. |
(-) SŁAWOMIR JANIAK
KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO I OBSŁUGI
...............................................................................
(podpis Kierownika Komórki Zamówień Publicznych)
Zatwierdzam plan zamówień publicznych na rok 2018
Biskupice, dnia 26 Stycznia 2018r.
(-) MAGDALENA ZAWIASA (-) MARIA ANTCZAK
GŁÓWNY KSIĘGOWY DYREKTOR
.................................................................................. ..................................................................................
(podpis Głównego Księgowego) (podpis Kierownika Zamawiającego)
[1]) W przypadku trybów innych, niż przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony należy szczegółowo uzasadnić wystąpienie przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu (art. 55 ust. 1, 60b ust. 1, art. 62 ust.1, art. 67 ust.1, art. 70, art. 74 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych)
2) Powody zastosowania trybu zapytanie o cenę w poz.6 i 10 "Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach"
1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie;
2 Produkty podlegające zamówieniu publicznemu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy;
3 Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczona do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu;
4 Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.
[1]) W przypadku trybów innych, niż przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony należy szczegółowo uzasadnić wystąpienie przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu (art. 55 ust. 1, 60b ust. 1, art. 62 ust.1, art. 67 ust.1, art. 70, art. 74 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych)
2) Powody zastosowania trybu zapytanie o cenę w poz.6 i 10 "Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach"
1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie;
2 Produkty podlegające zamówieniu publicznemu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy;
3 Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczona do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu;
4 Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 23‑01‑2018 14:14:07
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|