Zapytanie ofertowe „Zakup nowego pojazdu (MiniBusa) o liczbie miejsc 9 wraz z kierowcą, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn.: Wyrównywanie różnic między regionami III-2021r.”
Znak sprawy: ZP.2711.5.2021
Biskupice, dnia 02 listopada 2021 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72,
98-200 Sieradz, woj. Łódzkie
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00
TEL.: (43) 827 46 95
FAX: (43) 827 46 95
zaprasza do złożenia oferty na:
„Zakup nowego pojazdu (MiniBusa) o liczbie miejsc 9 wraz z kierowcą, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn.: Wyrównywanie różnic między regionami III-2021r.”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu do przewozu 8 osób plus kierowca. Maksymalna liczba miejsc łącznie z kierowcą-9. Pojazd ma mieć możliwość przewożenia jednej osoby na wózku inwalidzkim po uprzednim demontażu trzeciego rzędu siedzeń lub bez jego konieczności. Pojazd musi spełniać wymogi techniczne dotyczące użytkowania pojazdu przez osoby z prawem jazdy kat.B.
WYMAGANIA TECHNICZNE:
1. Silnik
- rodzaj paliwa : diesel
- pojemność nie mniej niż 1900 cm3
- liczba cylindrów : 4
- moc maksymalna nie mniej niż 130 KM
- norma emisji co najmniej EURO VI
- układ oczyszczania spalin
- system START&STOP
2. Skrzynia biegów
¾ manualna skrzynia biegów nie mniej niż 6 biegów.
3. Nadwozie pojazdu
- długość nie mniej niż 5300 mm
- minimalna wysokość prześwitu nie mniej niż 150 mm
- rozstaw osi nie mniej niż 3250 mm
- długość przestrzeni bagażowej z przednimi siedzeniami nie mniej niż 275 mm
- liczba drzwi: 5, w tym dwoje przednich, jedne boczne z prawej strony pojazdu drzwi rozsuwane, dwuskrzydłowe z szybami drzwi tylnie
- pojazd oszklony, przyciemniane szyby w tylniej części
- kolor pojazdu : metalik
4. Koła
- koło zapasowe
- felgi stalowe 16”
- rozmiar opon 16”, 215/65 R16
- Wnętrze
- ilość miejsc: 9
- ilość rzędów: 3 (przedni rząd 1 +2)
- fotel kierowcy z podłokietnikiem
- tapicerka wnętrza w kolorze ciemnym
6. Wyposażenie
- centralny zamek
- radio cyfrowe
- komputer pokładowy
- klimatyzacja manualna z przodu i w tylnej części pojazdu, nawiew w tylnej części pojazdu
- elektrycznie składane, regulowane i podgrzewane lusterka boczne
- lusterko wsteczne
- światła do jazdy dziennej LED
- światła przeciwmgielne
- automatyczne światła drogowe
- tempomat
- komplet dywaników gumowych
- gaśnica typu samochodowego
- trójkąt ostrzegawczy
- kamizelka odblaskowa
- zestaw podręcznych narzędzi, w którego skład wchodzi, co najmniej: podnośnik samochodowy, klucz do kół,
- apteczka samochodowa
- asystent zmiany pasa ruchu
- czujniki parkowania przód/tył (system wspomagający parkowanie) fabryczny lub dokładany
- system z kamerą cofania
7. Bezpieczeństwo
- czujnik nie zapiętych pasów bezpieczeństwa
- poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
- system ABS
- system stabilizacji toru jazdy typu ESP
8. Dostosowanie pojazdu do osób niepełnosprawnych
- uchwyty podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego
- dodatkowe kierunkowskazy
- oznakowanie pojazdu stosownymi naklejkami
- komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego
- pas zabezpieczający osobę na wózku inwalidzkim
- atestowane najazdy aluminiowe składane z bieżnią antypoślizgową o długości ok. 2000 mm. (najazdy nie muszą być zamontowane na stałe do pojazdu, najazdy przewożone w przestrzeni bagażowej)
- homologacja na pojazd zabudowany, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
- uchwyty ułatwiające wsiadanie i wysiadanie
- dodatkowe płaskie światła awaryjne w tylnej części dachu pojazdu, włączane podczas wprowadzania osoby niepełnosprawnej na wózku
- Wymagany termin realizacji zamówienia: do 31 Grudnia 2021 r.
- Kryteria wyboru oferty :
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Lp | Nazwa kryterium | Waga [%] |
1 | cena | 100 |
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany, jako wartość punktowa oferty.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
CENA
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:
Ocena będzie wyznaczona wg wzoru:
Cena najniższej oferty
Cena ocenianej oferty
Maksymalna ilość punktów – 100,00
Wynik:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
- Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
- W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
- LUB
Na adres email: zamowienia.dpsbiskupice@gmail.com
do dnia: 17-11-2021r., godz. 10:00
- Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:
- W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
W ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72; 98-200 Sieradz
dnia 17-11-2021r., godz. 10:15
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Anna Marciniak
Tel: 606 937 694; e-mail: amarciniak.dpsbiskupice@gmail.com
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę należy oznakować następująco:
„Oferta nanowy pojazd (MiniBus)”.
- Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
- Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
- Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa;
- Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w treści niniejszego zapytania ofertowego; - Dokumenty wymagane:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,
b) oświadczenia do postępowania (zawarte w Załączniku nr 1- oferta/formularz ofertowy).
- Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane;
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;
- Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, oferta powinna umożliwiać jej wpięcie do segregatora.
- Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
……………………………………………
Podpis Zamawiającego lub osoby upoważnionej
Załącznik nr 1
OFERTA/FORMULARZ OFERTOWY
- Nazwa i adres Wykonawcy:
Nazwa:………………………………………………………………………………………………………
Adres:……………………………………………………………………………………………………….
NIP: ………………………………. REGON ……………………………………………..
Nr tel./e-mail. …………………………./…………………………………………………………………
Osoba upoważniona do kontaktów : ……………………………………………………………………
- Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia pn:
„Zakup nowego pojazdu (MiniBusa) o liczbie miejsc 9 wraz z kierowcą, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach zadania pn.: Wyrównywanie różnic między regionami III-2021r.”, zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym
w rozdziale: ”WYMAGANIA TECHNICZNE” za całkowitą cenę:
-NETTO: ……………………..zł.
-podatek VAT: ……………...zł.
-BRUTTO: …………………...zł.
(słownie: _________________________________________________________________)
Marka i model samochodu:…………………………………………………………
Wersja:……………………………………………………………………………….
- Termin realizacji zamówienia: do końca grudnia 2021 r.
- Gwarancja na przedmiot zamówienia:
- lat(a)…..lub km…….
- Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
- Oświadczam, że oferowany przez nas przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymogami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.
- Oświadczam, iż spełniam warunki postawione przez Zamawiającego.
- Oświadczam, że posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Oświadczam, że posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- Oświadczam, że dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Oświadczam, że znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
- Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty
1) ………………….
2) ………………….
……………………………., dnia ……………………..
……………………………………………
Podpis i pieczątka osoby upoważnionej
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 10‑11‑2021 09:41:04
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|