ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY - Dostaw pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 90 ton (od lutego 2021 r. do 31 Października 2021 r.)


Biskupice, dnia 17 lutego 2021 r..

 

Numer sprawy: ZP.2711.1.2021

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:

w zapytaniu ofertowym, nie podlegającemu Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w związku
z art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz.U. z 2019, poz. 2019) oraz działając na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych , których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (netto), rozstrzygniętym
w dniu 17 lutego 2021r. – w sprawie:

Dostaw pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 90 ton
(od lutego 2021 r. do 31 Października 2021 r.)

 

CPV   09111400-4     (Paliwa drzewne)

 

 PARAMETRY PELLETU DRZEWNEGO:

 

  1. Wartość opałowa: >17,50 [MJ/kg]
  2. Wilgotność: < 12 [%]

(wyrywkowo będą prowadzone kontrole wilgotności dostarczonego pelletu w przypadku przekroczenia ustalonej normy wilgotności powyżej 12% dostawa zostanie nieprzyjęta
i dostawca musi dostarczyć towar bez wady zgodny z przedmiotem zamówienia)

  1. Zawartość popiołu: <1,50 [%],
  2. Gęstość: 1,0<Gęstość<1,4 [kg/dm3],
  3. Granulacja pelletu – średnica: 4≤d<10 [mm] ± 10 [%], długość: <50 [mm] ± 10 [%],
  4. Dodatki ułatwiające prasowanie: BRAK,
  5. Zawartość siarki: < 0,08 [%],
  6. Zawartość azotu: < 0,3 [%],
  7. Zawartość chloru: < 0,03 [%],
  8. Opakowania zbiorcze po 15-25 kg,
  9. Termin płatności – do 30 dni od daty dostawy pelletu drzewnego i wystawienia faktury,
  10. Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice,
  11. Wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający (maksymalna ilość dostawy jednorazowej 20 ton).

 

UWAGA !!!

Pellet musi odpowiadać parametrom oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (prosimy
o załączenie certyfikatów), jakie są wymagane dla spalania biomasy

 

W ilości 90 ton

 

W okresie od     lutego 2021 r. do 31 Października 2021 r.

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji do Zaproszenia do składania ofert.

 

dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

USŁUGI TRANSPORTOWE GONERA ZBIGNIEW

RAKOWICE 13A; 98-285 WRÓBLEW

NIP  827-100-66-51; REGON 730027382

 „ROLTOM” S.C.  S. TOMASZEWSKI J. TOMASZEWSKIROOOOO

 

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:

Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę spełnia wszystkie warunki udziału
w postępowaniu określone w Zaproszeniu do składania ofert oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy
w kryterium oceny złożonych ofert.

 

Wykonawca zaproponował w swojej ofercie:

 

CENĘ:

CENA BRUTTO za 1 tonę PELLETU DRZEWNEGO (wraz z podatkiem w należnej wysokości)

820,00 zł (OSIEMSET DWADZIEŚCIA ZŁOTYCH ZERO GROSZY)

CENA w skali 100 punktowej: 100,00 pkt

Sumaryczna ilość punktów otrzymana 100,00 pkt

 

Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:

 

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

„CENA”

(maksymalna ilość pkt. 100,00)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 100,00)

1

USŁUGI TRANSPORTOWE GONERA ZBIGNIEW

98-285 WRÓBLEW

RAKOWICE 13A

100,00

100,00

2

„ROLTOM”

STANISŁAW TOMASZEWSKI

98-240 SZADEK TARNÓWKA KOL A 6A

97,97

97,97

 

Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęła również jedna oferta w formie e-mail od : „Tartak Olczyk”, Świdno 1, 29-105 Krasocin, która oprócz tego, że nie spełniła warunków zapisanych w zapytaniu ofertowym, to również przedstawiła wyższą cenę brutto od wybranej oferty.

Przewidywany termin podpisania umowy: 24.02.2021 r.


W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak  Tel. 43 827 46 95

 

 (-) SŁAWOMIR JANIAK

DYREKTOR

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
853KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Szymala , w dniu:  17‑02‑2021 13:15:15
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
17‑02‑2021 13:18:12
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive