Pisemny przetarg ofertowy nieograniczony na sprzedaż Pojazdu marki POLONEZ CARGO, Nr rejestracyjny SAJ 3122 - POSTĘPOWANIE NR 2
POSTĘPOWANIE NR 2
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
OGŁASZA
PISEMNY PRZETARG OFERTOWY NIEOGRANICZONY
NA SPRZEDAŻ POJAZDU MARKI POLONEZ CARGO, NR REJESTRACYJNY SAJ 3122
Nazwa sprzedającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
ADRES: Biskupice 72
98-210Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00
TEL.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03
FAX: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03
Opis przedmiotu sprzedaży:
Przedmiotem sprzedaży jest pojazd marki Polonez Cargo o numerze rejestracyjnym SAJ 3122, rok produkcji 1996, stanowiący własność Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Sieradz 2.
Wartość rynkowa brutto pojazdu wynosi: 1 000,00 zł.
Zgodnie z § 33 ust. 2, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 Sierpnia 2004 roku w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostką budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym (Dz. U. z 2004r. Nr 191, poz. 1957 wraz z późniejszymi zmianami), obniża się wartość wywoławczą pojazdu marki FSO Polonez Cargo, nr rejestracyjny SAJ 3122, w stosunku do ustalonej ceny rynkowej pojazdu o 40%, tj. do ceny 600,00 zł (brutto).
CENA WYWOŁAWCZA POJAZDU WYNOSI: 600,00 ZŁ
Dane identyfikacyjne pojazdu:
Marka : FSO POLONEZ
Model: CARGO
Rodzaj pojazdu: SAMOCHÓD OSOBOWY
Nr rejestracyjny: SAJ 3122
Rok produkcji: 1996
Rodzaj nadwozia: ZAMKNIĘTE
Nr identyfikacyjny: SUPB08CEBTG838901
Rodzaj silnika: BENZYNOWY
Pojemność skokowa silnika: 1598,00 cm3
Moc silnika: 57,00 kW
Przebieg: 116 687 km
Data pierwszej rejestracji: 23.10.1996r.
Pojazd można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.
W sprawie oględzin pojazdu proszę kontaktować się ze Sławomirem Janiakiem - Pokój Nr 17 Pawilon "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Tel. 0 43 827 46 95 lub 0 693 333 150.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
1. Złożenie oferty na formularzu będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
w terminie:
do dnia 11 Lutego 2010r. do godz. 9:00.
w Pawilonie "B" - Administracja Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Sieradz 2,
pokój nr 17
Formularz ofertowy można pobrać w siedzibie sprzedawcy, tj.
w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach,
Biskupice 72, 98-210 Sieradz 2, Pawilon "B" - Administracja Pokój Nr 17
lub ze strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznych DPS Biskupice:
http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl.
Oferta powinna zawierać:
- Imię i nazwisko lub nazwę oferenta,
- adres siedziby oferenta,
- numer telefonu kontaktowego,
- numer PESEL lub NIP oferenta,
- oferowaną cenę,
-oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i stanem technicznym przedmiotu sprzedaży oraz przyjmuje warunki bez zastrzeżeń.
Do oferty należy dołączyć kopie wniesienia wadium.
Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Sprzedający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: "Przetarg ofertowy nieograniczony na sprzedaż samochodu FSO Polonez Cargo.
2. Wpłacenie wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej pojazdu , co stanowi 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt 00/100 złotych). Wadium należy wpłacić najpóźniej do dnia 11 Lutego 2010 roku do godz. 9:00 w kasie Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach. Zwrot wadium nastąpi z kasy Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach najpóźniej w dniu 12 Lutego 2010r. Wadium nie odebrane w terminie 7 dni od daty przetargu zwraca się przekazem pocztowym po potrąceniu kosztów opłaty pocztowej.
Pozostałe informacje:
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 Lutego 2010 roku o godz. 9:00, w Pawilonie "B" - Administracja pokój nr 17 Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach. Wpłacone wadium będzie zaliczone na poczet sprzedaży samochodu dla osoby, która wygra przetarg. Jeżeli osoba ta nie zgłosi się w ustalonym przez Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach terminie do zawarcia umowy to wpłacone wadium ulegnie przepadkowi a przetarg zostanie unieważniony. Wadium przepada na rzecz DPS, jeżeli żaden z oferentów nie zaofiaruje ceny nabycia równej co najmniej cenie wywoławczej.
2. Samochód zostanie sprzedany za najwyższą zaoferowaną cenę. Odbiór następuje po wpłacie oferowanej kwoty pomniejszonej o wpłacone wadium.
3. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego oferenta na dany pojazd zostanie dodatkowo przeprowadzona licytacja ustna.
4. W przypadku uchylenia się wygrywającego przetarg od zawarcia umowy kupna - sprzedaży i zapłaty ceny nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu, wadium wpłacone przez wygrywającego przepada na rzecz sprzedawcy.
5. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny sprzedawanego w przetargu pojazdu. Sprzedawca nie odpowiada za wady fizyczne i braki oraz nie uzupełnia wyposażenia sprzedawanego pojazdu.
6. Oferty cenowe poniżej ceny wywoławczej nie będą rozpatrywane.
7. Wszelkie informacje na temat sprzedaży samochodu uzyskać można w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Pawilon "B" - Administracja, pokój Nr 17. Informacji udziela Sławomir Janiak, Tel. 043 827 46 95 lub 693 333 150.
8. Sprzedający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
(-) Maria Antczak
Dyrektor
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|