Zawiadomienie o wyborze oferty w zamówieniu publicznym na roboty budowlane pn. Wymiana dachu na budynku pałacu (Pawilon 'B') Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - postępowanie nr 2
Zawiadomienie o wyborze oferty w zamówieniu publicznym na roboty budowlane pn. Wymiana dachu na budynku pałacu (Pawilon 'B') Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - postępowanie nr 2
Biskupice, dnia 05-05-2011r.
Nr sprawy: DPS - ZP 3200/7/2011
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
POWIAT SIERADZKI informuje:
w przetargu nieograniczonym rozstrzygniętym w dniu 04 maja 2011r. - w sprawie:
Wymiana dachu na budynku pałacu (Pawilon "B")
Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - postępowanie nr 2
Roboty budowlane wykonywane w budynku (pałacu z pocz. XX w.) wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych dawnego województwa sieradzkiego pod numerem 2/288/A. Budynek znajduje się pod nadzorem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną (rysunek nr 1) dachu:
1. Wymiana pokrycia dachowego na budynku pałacu (Pawilon "B") - zgodnie z rysunkiem nr 1 Projektu budowlanego "Wymiana dachu na budynku pałacu (Pawilon "B");
1.1. rozebranie istniejącegopokrycia z blachy dachówko-podobnej,
1.2. rozebranie obróbek blacharskich i kołnierzy kominów,
1.3. założenie paroizolacji,
1.4. ołacenie lub deskowanie połaci dachowej,
1.5. pokrycie dachu blachą miedzianą lub dachówką (w zależności od części dachu),
1.6. wykonanie rynien.
2. Wymiana więźby dachowej;
2.1. rozebranie więźby dachowej,
2.2. wykonanie nowej więźby dachowej,
2.3. impregnacja drewna,
2.4. wykonanie złączy i detali odtworzeniowo.
3. Wymiana stropów;
3.1. rozebranie wskazanych stropów,
3.2. obsadzenie belek stalowych,
3.3. wykonanie zbrojenia,
3.4. betonowanie stropów,
3.5. tynkowanie sufitu,
3.6. malowanie tynków wewnętrznych.
4.Wymiana instalacji odgromowej i uziemiającej w budynku Pawilonu "B";
5.Montaż instalacji podgrzewania rynien (instalacja przewodów grzewczych) w budynku Pawilonu "B";
6.Prace towarzyszące i roboty tymczasowe;
6.1. udrożnienie istniejących przewodów wentylacyjnych,
6.2. montaż rur spustowych z blachy miedzianej,
6.3. naprawa kominów.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załączniki Nr 3-8).
DOKONAŁ WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ZŁOŻONEJ PRZEZ:
SPÓŁDZIELNIĘ RZEMIEŚLNICZĄ "BUDOWLANA"
UL. GÓRNICZA 30/36, 91-765 ŁÓDŹ
NIP: 724-000-18-53; REGON: 000 448 522
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przezSpółdzielnię Rzemieślniczą "BUDOWLANA", ul. Górnicza 30/36, 91-765 Łódź uzyskała najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (oferta uzyskała 100 pkt., maksymalna liczba punktów możliwych do otrzymania wynosiła 100 pkt.), kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia (zaproponowana kwota przez oferenta wynosi 272 050,26 zł (brutto), wysokość środków jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie zamówienia wynosi 300 000,00 zł (brutto)). Oferta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
UZYSKANE ILOŚĆ PUNKTÓW W KRYTERIACH OCENY OFERT:
1. Cena brutto (wraz z podatkiem VAT w należnej wysokości, jeśli występuje): 90,00 PKT.
(272 050,26 zł);
2. Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy): 10 PKT. (61 MIESIĘCY)
SUMA UZYSKANYCH PUNKTÓW: 100,00 PKT.
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Oferty w przetargu nieograniczonym złożyli i uzyskali wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | WARTOŚĆ PUNKTOWA | ||
"CENA (WRAZ Z PODATKIEM VAT W NALEŻNEJ WYSOKOŚCI)" (maksymalna ilość pkt. 90,00) | "OKRES GWARANCJI(WYRAŻONY W LICZBIE MIESIĘCY) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | |||
1. | Usługi Remontowo - Budowlane, Waldemar Rzeźnik | 26-600 Radom, | 78,93 | 10 | 88,93 |
2. | Spółdzielnia Rzemieślnicza "BUDOWLANA" | 91-765 Łódź, | 90,00 | 10 | 100,00 |
3. | Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "MARK-BUD", Sp. z o.o. | 98-200 Sieradz, | 73,56 | 10 | 83,56 |
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010r., Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Przewidywany termin podpisania umowy: 09 Maja 2011r.
W sprawie podpisania umowy proszę kontaktować się z Sławomirem Janiakiem, Tel. 43 827 46 95 lub 693 333 150.
(-) Maria Antczak
Dyrektor
__________________________________
/Podpis Kierownika Zamawiającego/
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|