PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA 2019 ROK
Nr Sprawy: G.2730.1.2019
Załącznik nr 8
do Regulaminu Zamówień Publicznych
Biskupice, dnia 21 Stycznia 2019 r.
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH NA ROK 2019
Lp. | Przedmiot zamówienia | Dział merytoryczny | Wartość szacunkowa w euro / zł (netto) | Kod CPV | Planowany tryb udzielenia zamówienia[1] | Planowany termin wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
1 | Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach | T-O | 16 407, 27 € / 70 743,24 zł | 39.22.00.00-0 39.50.00.00-7 33.70.00.00-7 18.40.00.00-3 19.50.00.00-1 39.80.00.00-0 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Styczeń 2019r. (procedura wszczęta) |
2 | Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 40 ton (od Stycznia 2019r. do 31 Marca 2019r.) | G i O | 6 030,10 € / 26 000,00zł | 09.11.14.00-4 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Styczeń 2019r. (procedura zakończona)
|
3 | Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3 | G i O | 3 015 18 € / 13 000,54 zł | 09.13.51.00-5 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Luty 2019r.
|
4 | Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 40 ton (od Kwietnia 2019r. do 30 Czerwca 2019r.) | G i O | 6 064,84 € / 26 149,76 zł | 09.11.14.00-4 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Marzec 2019r.
|
5 | Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 6 000dm3 | G i O | 3 038,33 € / 13 100, 38 zł | 09.13.51.00-5 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Maj 2019r. |
6 | Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach | G i O | 38 451,51 € / 165 791,37 zł | 15.50.00.00-3 15.60.00.00-4 15.81.10.00-6 03.11.00.00-5 15.20.00.00-0 15.80.00.00-6 15.10.00.00-9 15.30.00.00-1 15.40.00.00-2 | Art. 69-73 PZP - Zapytanie o cenę 2) | Czerwiec 2019r. |
7 | Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 40 ton (od Lipca 2019 r. do 30 Września 2019 r.) | G i O | 6 099,77 € / 26 300,38 zł | 09.11.14.00-4 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Czerwiec 2019r.
|
8 | Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 8 000dm3 | G i O | 4 074,46 € / 17 567,84 zł | 09.13.51.00-5 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Wrzesień 2019r. |
9 | Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 50 ton (od Października 2019 r. do 31 Grudnia 2019 r.) | G i O | 7 668,63 € / 33 064,84zł | 09.11.14.00-4 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Wrzesień 2019r.
|
10 | Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach | T-O | 10 522,17 € / 45 368,45 zł | 33.60.00.00-6 33.10.00.00-1 | Art. 4 ust. 8 PZP Procedura zgodna z Regulaminem Zamówień Publicznych | Grudzień 2019r. |
11 | Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach | G i O | 39 028,28 € / 168 278,24 zł | 15.50.00.00-3 15.60.00.00-4 15.81.10.00-6 03.11.00.00-5 15.20.00.00-0 15.80.00.00-6 15.10.00.00-9 15.30.00.00-1 15.40.00.00-2 | Art. 69-73 PZP - Zapytanie o cenę 2) | Grudzień 2019r. |
(-) ANNA MARCINIAK
KIEROWNIK DZIAŁU GOSPODARCZEGO I OBSŁUGI
...............................................................................
(podpis Kierownika Komórki Zamówień Publicznych)
Zatwierdzam plan zamówień publicznych na rok 2019
Biskupice, dnia 21 Stycznia 2019r.
(-) MAGDALENA ZAWIASA (-)SŁAWOMIR JANIAK
GŁÓWNY KSIĘGOWY DYREKTOR
.................................................................................. ..................................................................................
(podpis Głównego Księgowego) (podpis Kierownika Zamawiającego)
[1]) W przypadku trybów innych, niż przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony należy szczegółowo uzasadnić wystąpienie przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu (art. 55 ust. 1, 60b ust. 1, art. 62 ust.1, art. 67 ust.1, art. 70, art. 74 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych)
2) Powody zastosowania trybu zapytanie o cenę w poz.6 i 10 "Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach"
1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie;
2 Produkty podlegające zamówieniu publicznemu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy;
3 Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczona do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu;
4 Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.
1) W przypadku trybów innych, niż przetarg nieograniczony i przetarg ograniczony należy szczegółowo uzasadnić wystąpienie przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu (art. 55 ust. 1, 60b ust. 1, art. 62 ust.1, art. 67 ust.1, art. 70, art. 74 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych)
2) Powody zastosowania trybu zapytanie o cenę w poz.6 i 10 "Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach"
1. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie;
2 Produkty podlegające zamówieniu publicznemu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości - art. 70 ww. ustawy;
3 Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczona do takiej liczby dostawców, która zapewni wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania - niemniej niż do pięciu;
4 Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 10‑01‑2019 12:10:33
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|