ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu oferty „ZABEZPIECZENIE STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU (PAWILON„B”) W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH”, nr sprawy ZP.2710.1.2020
Biskupice, 18 MAJA 2020r.
Numer sprawy: ZP.2710.1.2020
ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu oferty
Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.:
„ZABEZPIECZENIE STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU (PAWILON„B”) W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH”, nr sprawy ZP.2710.1.2020, na podstawie art. 91 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz 1843) dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez :
P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK
98-200 SIERADZ; UL. OKSIŃSKIEGO 62
NIP: 827-212-03-08, REGON: 100045100
Wartość brutto oferty: 246 502,91 zł.
UZASADNIENIE
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 roku poz 1843) zostało zamieszczone na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Zamawiający na wykonanie w/w zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości: 247 603,21 zł. brutto.
W dniu 12 maja 2020 roku o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert. W postępowaniu na realizację zamówienia złożone zostały 2 oferty:
Oferta nr 1- F.W. „BUDMAL” JÓZEF MALEWICZ
UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 152
98-200 SIERADZ
Cena brutto: 212 348,44 ZŁ.
Gwarancja: 60 miesięcy
Doświadczenie: 1 robota budowlana
Oferta nr 2- P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK
UL. OKSIŃSKIEGO 62
98-200 SIERADZ
Cena brutto: 246 502,91 ZŁ.
Gwarancja: 36 miesięcy
Doświadczenie: 1 robota budowlana
W procedurze z art. 24aa ustawy Członkowie Komisji Przetargowej po dokonaniu oceny oferty nr 1 - F.W. „BUDMAL” JÓZEF MALEWICZ przedstawili propozycję Kierownikowi Zamawiającego o odrzuceniu w/w oferty uzasadniając, że:
Zamawiający w punkcie 12.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymagał, aby oferta wypełniona była zgodnie z formularzem „Oferta” oraz zawierała kosztorys ofertowy, precyzujący przedmiot zamówienia, metodą kalkulacji uproszczonej. Oferta wypełniona zgodnie z formularzem „Oferta” oraz kosztorys ofertowy stanowiły ofertę.
Wykonawca przedłożył Zamawiającemu formularz ofertowy wraz z kosztorysem na podstawie przedmiaru robót dotyczący jedynie prac budowlanych na stropach, nie przedłożył jednak kosztorysu wykonania prac dotyczących robót elektrycznych (przedmiary robót stanowiły Załącznik nr 4.1.do SIWZ o nazwie Przedmiary robót (Kosztorysy ofertowe)). W związku z tym treść oferty jest niezgodna z treścią SIWZ, gdyż jest niekompletna i co za tym idzie niemożliwa
do ocenienia.
Wobec powyższego należało odrzucić w/w ofertę zgodnie z Art. 89 ust. 1, pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Pomijając przyczynę, która skutkowała odrzuceniem, na marginesie można wskazać, że Wykonawca nie złożył wymaganych zaświadczeń wymienionych w pkt.7.1., ppkt.2, nr 2 oraz nr 3, a także w pkt. 8.4. ppkt. 2 i ppkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia(SIWZ).
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r., poz. 1843) – dział VI „Środki ochrony prawnej”.
Członkowie Komisji Przetargowej dokonali oceny kolejnej oferty- oferty nr 2 - P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK w oparciu o kryteria przyjęte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia tj. cena 60%, doświadczenie 40% dając w kryterium:
CENA: 60 punktów
DOŚWIADCZENIE: 0 punktów
Oferta nr 2 złożona przez P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK, UL. OKSIŃSKIEGO 62; 98-200 SIERADZ spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu przetargowym, otrzymała najwyższą ilość punktów, a kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia i w związku z tym została wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty i proponujemy termin podpisania umowy: na 25 maj 2020r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Anną Marciniak (Tel. 43 827 46 95).
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
______________________________________________
/podpis przedstawiciela zamawiającego/
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 18‑05‑2020 08:53:23
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|