Informacja o unieważnieniu części postępowania Dotyczy: Sprzedaży, dostaw wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych zamówienia pn. "Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach” w zakresie PAKIETU MIĘSA I WĘDLINY załącznik nr 2D/pakiet mięso i wędliny
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
email: dps@invar.net.pl
skrytka EPUAP: /DPSBiskupice/SkrytkaESP
Informacja o unieważnieniu części postępowania
Dotyczy: Sprzedaży, dostaw wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych zamówienia pn. "Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach” w zakresie PAKIETU MIĘSA I WĘDLINY załącznik nr 2D/pakiet mięso i wędliny prowadzonego na podstawie artykułu 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej także PZP, o wartości nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 3 ustawy PZP
ZP.2710.01.2021
Identyfikator postępowania: 40326a57-2f1e-4697-9c15-0e2156696d9f
Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070742/01 z dnia 2021-06-01
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 i 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa PZP, Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie na sprzedaż, dostawę wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych zamówienia pn. "Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach” w zakresie PAKIETU MIĘSA I WĘDLINY załącznik nr 2D/pakiet mięso i wędliny realizowanego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 Ustawy PZP, którego wartość nie przekracza kwot, o których mowa w art. 3 Ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne i faktyczne
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem artykułu 263 ustawy PZP.
W przedmiotowym postępowaniu w części nr 4- PAKIET MIĘSA I WĘDLINY Wykonawca nie dostarczył dokumentów niezbędnych do podpisania umowy i uchylił się od zawarcia umowy.
Zgodnie z art. 262 ustawy PZP, Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu o wszczęciu kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Sławomir Janiak
Kierownik zamawiającego lub osoba upoważniona do podejmowania czynności w jego imieniu
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|