Zapytanie ofertowe - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Znak sprawy: ZP.2711.01.2023 Biskupice, dnia 01.03.2023 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72,
98-200 Sieradz, woj. Łódzkie
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00
TEL.: (43) 827 46 95
FAX: (43) 827 46 95
zaprasza do złożenia oferty na:
DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
(OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY)
Niniejsze Zapytanie ofertowe obejmuje
Załącznik nr 1- oferta/formularz ofertowy
Załącznik nr 2- wzór umowy
Załącznik nr 3- formularz cenowy
Załącznik nr 4- klauzula informacyjna RODO
Przedmiotem zamówienia są:
Lp. | Grupy produktów |
1 | Wyposażenie domowe (CPV 392) |
2 | Wyroby włókiennicze (CPV 395) |
3 | Produkty do pielęgnacji ciała (CPV 337) |
4 | Środki czyszczące i polerujące (CPV 398) |
5 | Odzież specjalna i dodatki (CPV 184 ) |
6 | Produkty z tworzyw sztucznych (CPV 195) |
- termin płatności – 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury
- Transport – własny Dostawcy
- wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do ZAPYTANIA OFERTOWEGO (Załącznik Nr 3 – formularz cenowy).
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY
2. Kryteria wyboru oferty :
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Lp | Nazwa kryterium | Waga [%] |
1 | Cena | 100 |
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:
- Cena - 100%
Cena najniższej OFERTY
----------------------------------- x 100
Cena ocenianej OFERTY
Maksymalna ilość punktów - 100,00
Wynik:
Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
3. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
1) W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
do dnia 08-03-2023r., do godz. 9:00
w POKOJU NR 17 w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
4. Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:
1) W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
W pokoju NR 17 w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72; 98-200 Sieradz
dnia 08-03-2023r., godz. 9:15
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Anna Marciniak Tel: 606 937 694; e-mail: amarciniak.dpsbiskupice@gmail.com
6. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć w formie papierowej w szczelnie zamkniętej kopercie i oznakować następująco:
„OFERTA NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW CHEMICZNYCH W DPS BISKUPICE"
(Nie otwierać przed dniem: 08-03-2023r., godz. 9:15)
2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;
3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
4) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
5) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa;
6) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne;
7) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert;
8) Dokumenty wymagane:
a) oferta/formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,
b) oświadczenia do postępowania (zawarte w Załączniku nr 1- oferta/formularz ofertowy).
c) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ, OFERTA KOMPLETNA MUSI ZAWIERAĆ WYPEŁNIONE ZAŁĄCZNIKI NR 1, 3. NIEDOPUSZCZALNE JEST ZŁOŻENIE OFERTY Z NIEKOMPLETNYM ZAŁĄCZNIKIEM NR 3 - WSZYSTKIE POZYCJE W ZAŁĄCZNIKU NR 3, MUSZĄ BYĆ WYCENIONE.
W PRZYPADKU NIE ZŁOŻENIA KOMPLETNIE WYCENIONYCH POZYCJI
W ZAŁĄCZNIKU NR 3, OFERTA BĘDZIE PODLEGAŁA ODRZUCENIU.
9) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane;
10) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;
11) Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, oferta powinna umożliwiać jej wpięcie do segregatora;
12) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
13) Cena może być tylko jedna i nie ulega zmianie przez okres trwania umowy.
7. Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- przyjmują bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w dokumentacji (Zapytaniu ofertowym) oraz projekcie umowy.
8. Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 01‑03‑2023 12:55:33
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|