Zapytanie ofertowe - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach


Znak sprawy: ZP.2711.01.2023                                                                                                   Biskupice, dnia 01.03.2023 roku

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72,

98-200 Sieradz, woj. Łódzkie

 

STRONA WWW:         http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl 

E-MAIL:                       dps@invar.net.pl

GODZINY PRACY:    PN - PT     godz.   7:00 - 15:00

TEL.:                             (43) 827 46 95

FAX:                             (43) 827 46 95

 

zaprasza do złożenia oferty na:

DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

(OD DNIA PODPISANIA UMOWY  PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY)

 

Niniejsze Zapytanie ofertowe obejmuje

Załącznik nr 1- oferta/formularz ofertowy

Załącznik nr 2- wzór umowy

Załącznik nr 3- formularz cenowy

Załącznik nr 4- klauzula informacyjna RODO

 

Przedmiotem zamówienia są:

Lp.

Grupy produktów

1

Wyposażenie domowe (CPV 392)

2

Wyroby włókiennicze (CPV 395)

3

Produkty do pielęgnacji ciała (CPV 337)

4

Środki czyszczące i polerujące (CPV 398)

5

Odzież specjalna i dodatki (CPV 184 )

6

Produkty z tworzyw sztucznych (CPV 195)

  • termin płatności – 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury
  • Transport – własny Dostawcy
  • wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do ZAPYTANIA OFERTOWEGO (Załącznik Nr 3 – formularz cenowy).

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: OD DNIA PODPISANIA UMOWY  PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY

2. Kryteria wyboru oferty :

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):

Lp

Nazwa kryterium

Waga [%]

1

Cena

100

 
1) Kryteria oceny ofert:

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:

  1. Cena - 100%

Cena najniższej OFERTY

-----------------------------------  x 100

Cena ocenianej OFERTY

Maksymalna ilość punktów - 100,00

Wynik:

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną  sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

3. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:

1) W siedzibie Zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-200 Sieradz

do dnia 08-03-2023r., do godz. 9:00

w POKOJU NR 17 w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania.

4. Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:

1) W siedzibie Zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

W pokoju NR 17 w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72; 98-200 Sieradz

dnia 08-03-2023r., godz. 9:15

 

5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:  Anna Marciniak Tel: 606 937 694; e-mail: amarciniak.dpsbiskupice@gmail.com

6. Sposób przygotowania oferty:

1) Ofertę należy złożyć w formie papierowej w szczelnie zamkniętej kopercie i oznakować następująco:

„OFERTA NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW CHEMICZNYCH W DPS BISKUPICE"

(Nie otwierać przed dniem: 08-03-2023r., godz. 9:15)

 

2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;

3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;

4) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;

5) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa;

6) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne;

7) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert;

8) Dokumenty wymagane:

a) oferta/formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,

b) oświadczenia do postępowania (zawarte w Załączniku nr 1- oferta/formularz ofertowy).

c) szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ, OFERTA KOMPLETNA MUSI ZAWIERAĆ WYPEŁNIONE ZAŁĄCZNIKI NR 1, 3. NIEDOPUSZCZALNE JEST ZŁOŻENIE OFERTY Z NIEKOMPLETNYM ZAŁĄCZNIKIEM  NR 3  - WSZYSTKIE POZYCJE W ZAŁĄCZNIKU NR  3, MUSZĄ BYĆ WYCENIONE.

W PRZYPADKU NIE ZŁOŻENIA KOMPLETNIE WYCENIONYCH POZYCJI
W ZAŁĄCZNIKU NR 3, OFERTA BĘDZIE PODLEGAŁA ODRZUCENIU.

9) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane;

10) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;

11) Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, oferta powinna umożliwiać jej wpięcie do segregatora;

12) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.

13) Cena może być tylko jedna i nie ulega zmianie przez okres trwania umowy.

7. Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
  • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • przyjmują bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia określone w dokumentacji (Zapytaniu ofertowym) oraz projekcie umowy.

8. Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny.

 

Dyrektor

Domu Pomocy Społecznej

Sławomir Janiak

Plik docx Załącznik nr 4 - RODO
01‑03‑2023 13:22:07
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
28KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
Rozmiar:
26KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
171KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zapytanie ofertowe
01‑03‑2023 13:16:52
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,8MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Magdalena Śniegula , w dniu:  01‑03‑2023 12:55:33
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  01‑03‑2023 12:55:33
Data ostatniej aktualizacji:
01‑03‑2023 13:39:42
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive