Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym - stanowisko referent w Dziale Administracyjno-Finansowym


Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 20/2024

Dyrektora DPS w Biskupicach

 z dnia 18 listopada 2024r.

 

 

Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

REFERENT W DZIALE ADMINISTARACYJNO - FINANSOWYM

 

 

Liczba wakatów i wymiar czasu pracy :       1 etat –pełen wymiar czasu pracy

Numer ewidencyjny naboru:                          K.1102/1/2024

Forma nawiązania stosunku pracy:               umowa o pracę na czas określony

Miejsce wykonywania pracy:                        Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Warunki pracy:                                              Stanowisko pracy z przewagą pozycji siedzącej. Praca biurowa w systemie jednozmianowym
z obsługą monitora ekranowego powyżej
4 godzin dziennie oraz obsługa pozostałych urządzeń biurowych: komputer, drukarka, skaner, ksero, fax.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, w rozumieniu  przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.

 

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

Prowadzenie komputerowej ewidencji analitycznej dochodów i dokonywanie rozliczeń odpłatności mieszkańców.

Ustalanie zobowiązań i windykacja należności tytułem dochodów.

Prowadzenie ewidencji analitycznej sum depozytowych mieszkańców.

Prowadzenie depozytów wartościowych Mieszkańców DPS.

Obsługa programu Sprzedaż (comiesięczny przekaz odpłatności z programu DOM do programu SPRZEDAŻ oraz sporządzanie wydruków z drukarki fiskalnej).

Rozliczanie zakupu leków dla Mieszkańców DPS i sporządzanie miesięcznych zestawień.

Obsługa systemu bankowego w zakresie realizacji płatności (obsługa programu iPKO BIZNES, drukowanie wyciągów bankowych sporządzanie przelewów).

Prowadzenie składnicy akt oraz związanej z nią dokumentacji.

Zastępowanie głównego administratora do spraw pracowniczych w zakresie rozliczania wynagrodzeń pracowników.

 

Wymaganie niezbędne:

obywatelstwo polskie, a także inne obywatelstwo z zastrzeżeniem
art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U.2024.1135);

wykształcenie wyższe magisterskie;

minimum 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok w jednostce sektora finansów publicznych;

posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

znajomość zasad: rachunkowości budżetowej, klasyfikacji budżetowej, rozliczania podatku od towarów i usług w sektorze finansów publicznych;

znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, ustawy o ochronie tajemnicy niejawnej, ustawy
o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby
i macierzyństwa Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilny;

biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym przede wszystkim pakietu MS Office Word i Excel, poczty elektronicznej i Internetu;

niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

nieposzlakowana opinia;

biegła znajomość języka polskiego.

 

 

Wymagania dodatkowe:

mile widziane kursy z zakresu rozliczania wynagrodzeń;

posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku i dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole; dokładność i staranność wykonywania zadań, rzetelność, sumienność, komunikatywność oraz umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi, umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych, umiejętność analizy, syntezy i selekcji  informacji, logicznego myślenia, interpretowania przepisów prawa, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.

mile widziana znajomość obsługi programów ARISCO DOM, SPRZEDAŻ, PŁACE.

 

 

Wymagane dokumenty:

CV z opisem i przebiegiem pracy zawodowej oraz doświadczeń zawodowych;

list motywacyjny;

oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania na stronie internetowej http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl;

kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą);

kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe tj. świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą);

kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach - w przypadku ich posiadania (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą);

osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku (Dz.U.2024.1135) jest zobowiązana do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą);

oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie” (dotyczy kandydatów posiadających obywatelstwo polskie), opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;

oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam obywatelstwo państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego), opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;

oświadczenie o treści: „Oświadczam, że nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;

oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;

oświadczenie o treści: „Oświadczam, że nie toczy się wobec mnie postępowanie karne”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;

oświadczenie o treści: „Oświadczam, że  posiadam nieposzlakowaną opinię”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;

oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego;

dokument potwierdzający znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego),określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U.2021.141 z późn. zm.).

 

Miejsce i termin składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze REFERENT W DZIALE ADMINISTARACYJNO-FINANSOWYM” należy składać osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej
w Biskupicach (pawilon B), lub przesłać na adres:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-200 Sieradz

w terminie do dnia 2 grudnia 2024 roku do godz. 14:00

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania dokumentów, ma data ich wpływu do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, a nie data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe:

Za brak spełnienia wymagań formalnych będą uznane: inna treść oświadczeń, brak daty
i podpisu pod oświadczeniem, listem motywacyjnym, kwestionariuszem osobowym oraz brak poświadczenia za zgodność z oryginałem wraz podpisem oraz datą kopii wymaganych dokumentów (na każdej ze stron skopiowanych dokumentów).

O poszczególnych etapach i czynnościach naboru informowani będą drogą telefoniczną lub mailową wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone
w ogłoszeniu o naborze.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w DPS w Biskupicach zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz oryginały dokumentów do wglądu pracodawcy.

Osoba wyłoniona w naborze i zatrudniona w DPS w Biskupicach może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.

 

 

Klauzula informacyjna w związku z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym dalej RODO:

 

administratorem danych osobowych kandydatów jest Dom Pomocy Społecznej
w Biskupicach, Biskupice 72, 98-200 Sieradz;

administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod.dpsbiskupice@gmail.pl;

celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji;

podstawę prawną do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i c) RODO;

odbiorcami danych, będą wyłącznie osoby działające na polecenie administratora oraz organy publiczne działające na podstawie przepisów prawa;

dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;

dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat. Dane osobowe pozostałych osób, jeśli nie zostaną osobiście odebrane, zostaną po upływie
3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru protokolarnie zniszczone;

kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;

kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania jego kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji;

każda osoba, której dane dotyczą, posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.

 

 

DYREKTOR

(-) Sławomir Janiak

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
110KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
407KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Biniek - Łukomska , w dniu:  20‑06‑2023 11:16:47
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  20‑06‑2023 11:16:47
Data ostatniej aktualizacji:
18‑11‑2024 11:11:09
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive