Zapytanie ofertowe - Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Znak sprawy: ZP.2711.06.2023 Biskupice, dnia 13 grudnia 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72
98-200 Sieradz, woj. Łódzkie
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN – PT godz. 7:00 – 15:00
TEL.: (43) 827 46 95
FAX: (43) 827 46 95
zaprasza do złożenia ofert na:
Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Przedmiotem zamówienia są:
Dostawy od 01 Stycznia 2024 r. do 31 Grudnia 2024 r.
PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
Zgodnie Załącznikiem nr 3 – Tabele Nr 3.1 i nr 3.2 do niniejszego zapytania ofertowego
- Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024r.
- Kryteria wyboru oferty:
- Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:
Cena - 70% (C)
Czas realizacji – 30% (R)
Pc = (cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 70
Pc - punkty za cenę
| Czas realizacji dostawy od momentu zgłoszenia do realizacji przez Zamawiającego *nie dotyczy leków robionych
| Przyznane punkty w kryterium (R) |
1. | do 0,5 godz. | 30 |
2. | od 1 godz. do 1,5 godz. | 20 |
3. | od 1,5 godz. do 2 godz. | 10 |
4. | powyżej 2 godz. | 0 |
Sposób wyliczania punktów oferty (P):
P= C + R
Gdzie:
P- ilość punktów oferty badanej
C- ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
R- ilość punktów oferty badanej w kryterium czas realizacji
Łącznie za zaoferowany produkt można otrzymać 100 pkt.
2. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę z najwyższą liczbą punktów.
3. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zaproszeniu.
6.O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
7. Postanowienia umowy zawarto w:
- projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 2
3. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
SEKRETARIAT ADMINISTRACJI DPS – I PIĘTRO PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
do dnia: 20.12.2023 r., godz. 09:00
4. Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:
- W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
SEKRETARIAT ADMINISTRACJI DPS – I PIĘTRO PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
dnia: 20.12.2023 r., godz. 09:15
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Ewa Olejnik tel. 693 333 303
email: zamówienia.dpsbiskupice@gmail.com
6. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy oznakować następująco
Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od dnia 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
(Nie otwierać przed dniem: 20-12-2023 r., godz. 9:15)
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;
3.Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
4.Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
5.Jeśli dany lek wymieniony w formularzu asortymentowo – cenowym jest dopuszczony do obrotu na terenie RP w wersji leku pełnopłatnego lub refundowanego należy wycenić lek ujęty na aktualnej liście leków refundowanych zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 11 grudnia 2023 r. w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych na 1 stycznia 2024 r.
6. W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz szybki dostęp do leków ratujących życie Zamawiający wymaga lokalizacji apteki w odległości 20 km od siedziby Domu Pomocy Społecznej – Biskupice 72, 98-200 Sieradz. Weryfikacja podanych danych (adresu) odbędzie się za pomocą ogólnie dostępnych map internetowych.
7. W nagłych sytuacjach, wynikających m. in. z pogorszenia stanu zdrowia mieszkańców dostawa produktów leczniczych nastąpi w dniu złożenia telefonicznego zamówienia. Wykonawca na podstawie złożonego zlecenia przez Zamawiającego, dostarczy Zamawiającemu produkty lecznicze w nagłych sytuacjach w ciągu 1 godziny od chwili prawidłowego powiadomienia przez Zamawiającego.
8. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa;
9. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne;
10.Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert;
11. Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1
- specyfikacja ilościowo -asortymentowa - Załącznik nr 3 – Tabela nr 3.1 i nr 3.2
12. Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami – załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane;
13. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;
14. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, oferta powinna umożliwiać jej wpięcie do segregatora.
7. Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie obowiązującego prawa oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym.
2. Zapoznali się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszą do niego zastrzeżeń.
3. Oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymogami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.
4. Przyjmują bez zastrzeżeń projekt umowy (Załącznik nr 2) i w przypadku wyboru oferty zobowiązują się do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Zrealizują sukcesywne dostawy w terminie określonym w Zapytaniu ofertowym.
6. Spełniają warunki postawione przez Zamawiającego.
7. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
8. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
9. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
10. Załączniki:
1) podpisany i wypełniony oferta/formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,
2) podpisana i uzupełniona specyfikacja ilościowo -asortymentowa - Załącznik nr 3 – Tabela nr 3.1 i nr 3.2.
8. Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 13‑12‑2023 11:58:35
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|