Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy postępowania pod nazwą: „Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od dnia podpisania umowy na okres 6 miesięcy”
Biskupice, dnia 03.03.2025 r.
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
email: zamowienia.dpsbiskupice@gmail.com; dps@invar.net.pl
skrytka EPUAP: /DPSBiskupice/SkrytkaESP
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania pod nazwą: „Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od dnia podpisania umowy na okres 6 miesięcy” prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zwanej dalej także PZP, o wartości nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 3 ustawy PZP.
ZP.2710.01.2025
Nr ogłoszenia: 2025/BZP 00111088/01 z dnia 2025-02-19
ID postępowania: ocds-148610-d518ec76-0d09-4fe6-85ab-d0c2ad09d68e
I. Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych informuje, że jako najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający wybrał:
Nr oferty | Wykonawca | Ilość uzyskanych punktów w kryterium CENA | Ilość uzyskanych punktów w kryterium TERMIN REALIZACJI DOSTAWY | Łączna punktacja |
1 | „SALOPAK” S. C. MARCIN SALAMON, DOROTA SALAMON ul. Piaskowa 3, 99-418 Bełchów NIP 834-188-30-97 |
70,00 |
30,00 |
100,00 |
UZASADNIENIE WYBORU:
- Oferta spełnia wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Oferta spełnia warunki Specyfikacji Warunków Zamówienia.
- Oferta została uznana za najkorzystniejszą przy zastosowaniu kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
Zgodnie z art. 308 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
II. RANKING OFERT
FIRMA (NAZWA) LUB NAZWISKO ORAZ | WARTOŚĆ (BRUTTO) | KRYTERIUM CENA Liczba pkt 70 | KRYTERIUM TERMIN REALIZACJI DOSTAWY Liczba pkt 30 | Łączna punktacja | |
1 | „SALOPAK” S. C. MARCIN SALAMON, DOROTA SALAMON ul. Piaskowa 3, 99-418 Bełchów NIP 834-188-30-97 |
50 430,00 zł
|
70,00 |
30,00 |
100,00 |
2 | PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANPOL RAJMUND ANDRYCH Biskupice 88, 98-200 Sieradz NIP 827-100-44-39 |
57 496,00 zł |
61,39 |
30,00 |
91,39 |
3 | TARTAK GRODZIEC SP.Z O. O. ul. Młyńska 10, 62-580 Grodziec NIP 665-218-96-24 |
56 887,50 zł
|
62,05 |
30,00 |
92,05 |
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
(-) Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 03‑03‑2025 10:39:20
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|