Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - instalacyjne pn 'Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu 'A' Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach'
Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - instalacyjne pn 'Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu 'A' Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach' (Zamówienie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami))
DPS-ZP 3203/2/2009
Zaproszenie do składania ofert
W związku z zamiarem wykonania inwestycji pn. "Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach" informujemy o możliwości złożenia oferty na wykonanie ww. prac wg załączonego Przedmiaru robót (Załącznik Nr 2), dokumentacji technicznej (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach) (Załącznik Nr 3), Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r (Załącznik Nr 4), Decyzją Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r. (Załącznik Nr 5) oraz Ekspertyzą Techniczną w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6).
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót:
1. instalacji oddymiania wewnętrznej klatki schodowej,
2. włączenie w istniejący system ppoż. zamontowanej instalacji oddymiania klatki schodowej,
3. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w piwnicy Pawilonu "A",
4. montaż drzwi aluminiowych przeciwpożarowych przeszklonych na trzech kondygnacjach Pawilonu "A",
5. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w wyłazie na nieużytkowe poddasze Pawilonu "A",
6. oznakowanie zgodne z przepisami zamontowanych urządzeń przeciwpożarowych w Pawilonach "A".
Wykonując ww. instalację należy uwzględnić zapisy Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi (Załącznik Nr 4 do SIWZ), Decyzji Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz Ekspertyzy Technicznej w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Jednocześnie informujemy, że zakres objęty niniejszym zamówieniem ograniczony jest do zakresu prac objętych Dokumentacją Projektową instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz przedmiaru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ)
Wartość szacunkowa zamówienia nieprzekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)
Zamawiający (nazwa oraz adres zamawiającego):
dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
ADRES: Biskupice 72
98-210Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00 (Administracja)
TEL.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03,
FAX: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03.
Termin wykonania zamówienia
Wymagany (nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia:
do 20 LISTOPADA 2009 r.
Okres gwarancji
Minimalny okres gwarancjiwymagany przez Zamawiającego:
36 miesięcy (licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia)
Termin płatności
Wymagany termin płatności: 30 dni od daty zakończenia prac i wystawienia (dostarczenia do Zamawiającego) faktury.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:
Sławomir Janiak Tel./Fax.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03
Tel. kom.: 0 693 333 150
E-mail: dps@invar.net.pl
Dokumenty i oświadczenia wymagane od oferentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (wg załącznika nr 1),
b) wypełniony kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2).
Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty
1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w:
siedzibie zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
w POKOJU NR 17 - PAWILON "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres siedziby zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
3. Oznakowane następująco:
OFERTA NA
Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać w:
Siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
do dnia 9.10.2009r. do godz. 10:00
2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie nastąpi w siedzibie zamawiającego
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
dnia 9.10.2009r. o godz. 10:00
Załączniki do SIWZ:
Załącznik Nr 1 - Formularz Ofertowy;
Załącznik Nr 2 - Przedmiary robót (Kosztorysy ofertowe);
Załącznik Nr 3 - Dokumentacja Techniczna - Projekt (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach)
Załącznik Nr 4 - Postanowienie Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r.
Załącznik Nr 5 - Decyzja Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r.
Załącznik Nr 6 - Ekspertyza Techniczna w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A"
Biskupice, dnia 25 wrzesień 2009r.
(-) Maria Antczak
Dyrektor
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|