Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - instalacyjne pn 'Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu 'A' Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach'

Zaproszenie do składania ofert na roboty budowlane - instalacyjne pn 'Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu 'A' Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach' (Zamówienie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami))



DPS-ZP 3203/2/2009

Zaproszenie do składania ofert





W związku z zamiarem wykonania inwestycji pn. "Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach" informujemy o możliwości złożenia oferty na wykonanie ww. prac wg załączonego Przedmiaru robót (Załącznik Nr 2), dokumentacji technicznej (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach) (Załącznik Nr 3), Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r (Załącznik Nr 4), Decyzją Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r. (Załącznik Nr 5) oraz Ekspertyzą Techniczną w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6).



Przedmiot zamówienia:

Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach



W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót:



1. instalacji oddymiania wewnętrznej klatki schodowej,

2. włączenie w istniejący system ppoż. zamontowanej instalacji oddymiania klatki schodowej,

3. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w piwnicy Pawilonu "A",

4. montaż drzwi aluminiowych przeciwpożarowych przeszklonych na trzech kondygnacjach Pawilonu "A",

5. montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych w wyłazie na nieużytkowe poddasze Pawilonu "A",

6. oznakowanie zgodne z przepisami zamontowanych urządzeń przeciwpożarowych w Pawilonach "A".



Wykonując ww. instalację należy uwzględnić zapisy Postanowienia Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi (Załącznik Nr 4 do SIWZ), Decyzji Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu (Załącznik Nr 5 do SIWZ) oraz Ekspertyzy Technicznej w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego Pawilonu "A" (Załącznik Nr 6 do SIWZ).



Jednocześnie informujemy, że zakres objęty niniejszym zamówieniem ograniczony jest do zakresu prac objętych Dokumentacją Projektową instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach (Załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz przedmiaru robót (Załącznik nr 2 do SIWZ)


Wartość szacunkowa zamówienia nieprzekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 wraz z późniejszymi zmianami)



Zamawiający (nazwa oraz adres zamawiającego):



dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

ADRES: Biskupice 72

98-210Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl

E-MAIL: dps@invar.net.pl

GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00 (Administracja)

TEL.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03,

FAX: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03.



Termin wykonania zamówienia



Wymagany (nieprzekraczalny) termin wykonania zamówienia:

do 20 LISTOPADA 2009 r.

Okres gwarancji


Minimalny okres gwarancjiwymagany przez Zamawiającego:

36 miesięcy (licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia)

Termin płatności

Wymagany termin płatności: 30 dni od daty zakończenia prac i wystawienia (dostarczenia do Zamawiającego) faktury.



Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami



Osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:

Sławomir Janiak Tel./Fax.: (043) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03

Tel. kom.: 0 693 333 150

E-mail: dps@invar.net.pl

Dokumenty i oświadczenia wymagane od oferentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:



a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (wg załącznika nr 1),

b) wypełniony kosztorys ofertowy (wg załącznika nr 2).



Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty

1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w:

siedzibie zamawiającego:

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

w POKOJU NR 17 - PAWILON "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres siedziby zamawiającego:



Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz


3. Oznakowane następująco:

OFERTA NA

Wykonanie instalacji systemu oddymiania klatki schodowej
Pawilonu "A" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach



Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert



1. Oferty należy składać w:

Siedzibie zamawiającego

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz

w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

do dnia 9.10.2009r. do godz. 10:00



2. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie nastąpi w siedzibie zamawiającego

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-210 Sieradz 2

woj. łódzkie

gm. Sieradz



w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach

dnia 9.10.2009r. o godz. 10:00

Załączniki do SIWZ:


Załącznik Nr 1 - Formularz Ofertowy;

Załącznik Nr 2 - Przedmiary robót (Kosztorysy ofertowe);

Załącznik Nr 3 - Dokumentacja Techniczna - Projekt (Dokumentacja projektowa instalacji systemu oddymiania klatki schodowej Pawilonu "A" DPS w Biskupicach)

Załącznik Nr 4 - Postanowienie Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, Znak WZ-5595/66-2/09 z dnia 25 maja 2009r.

Załącznik Nr 5 - Decyzja Nr 4/2009 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, Znak PZ-5581/3-1/09 z dnia 09.03.2009r.

Załącznik Nr 6 - Ekspertyza Techniczna w zakresie wymagań dotyczących bezpieczeństwa pożarowego budynku Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach - Pawilonu "A"


Biskupice, dnia 25 wrzesień 2009r.


(-) Maria Antczak

Dyrektor






















Plik rar ZAŁĄCZNIK NR 5 - Decyzja Komendanta Powiatowego PSP w Sieradzu
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Dokument spakowany winrar w formacie .jpg
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
1,3MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik rar ZAŁĄCZNIK NR 6 - Ekspertyza Techniczna
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
dokument spakjowany winrar w formacie .jpg
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
1,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik rar ZAPROSZENIE NR 4 - Postanowienie Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Łodzi
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Dokument pakowany w programie WinRAR w formacie .jpg
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
1,6MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik rar ZAŁĄCZNIK NR 2 - Kosztorys ślepy (przedmiar robót)
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Dokument spakowany programem WinRAR w formacie .jpg
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
434KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik rar ZAŁĄCZNIK NR 3 - Dokumentacja Techniczna
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
dokument spakowany programem WinRAR w formacie .jpg
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/x-rar-compressed
Rozmiar:
2,9MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf Zaproszenie do składania ofert
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
format .pdf (Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
472KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik pdf ZAŁĄCZNIK NR 1 - Formularz Ofertowy
$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
dokument w formacie pdf (Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
283KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  28‑09‑2009 13:47:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
29‑09‑2009 12:02:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive