Zawiadomienie - dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Zawiadomienie - dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Dom Pomocy Społecznej w BiskupicachBiskupice, 2013-12-23
Numer sprawy: G.2711/4/2013
ZAWIADOMIENIE
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:
w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości nieprzekraczającej równowartość 14 000 euro, rozstrzygniętym w dniu 23 grudnia 2013r. - w sprawie:
DOSTAWY PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
CPV 336 00000-6 (Produkty farmaceutyczne)
CPV 331 00000 - 1 (Urządzenia medyczne)
ZGODNIE Z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3/1 oraz ZAŁACZNIKIEM NR 3/2 do zaproszenia do składania ofert
W okresie od 01 STYCZNIA 2014r. do 31 GRUDNIA 2014r.
termin płatności - do 30 dni od daty dostawy i wystawienia faktury.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty (w zakresie ZAŁACZNIKA NR 3/1 I ZAŁACZNIKA NR 3/2) złożonej przez:
"FARMAX", SP. Z O.O., UL. Kopcińskiego 36a, 90-154 Łódź
NIP: 727-265-12-70; REGON: 100 046 890
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY
Oferta złożona przez wybranego oferenta spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zaproszeniu do składania ofert dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartość 14 000 euro wraz z załącznikami do ww. dokumentów oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia.
Wykonawca zaproponował w swojej ofercie za realizację całego zakresu zamówienia publicznego, zgodnie z Załącznikiem Nr 3/1 oraz 3/2 do SIWZ:
CENĘ:
WARTOŚĆ BRUTTO OFERTY (WRAZ Z PODATKIEM VAT W NALEŻNEJ WYSOKOŚCI):
50 720,18 zł
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:
Zamawiający nie odrzucił żadnej z ofert złożonych w postępowaniu.
Proponowany termin podpisania umowy: 31 grudnia 2013r.
Osoba do kontaktu w sprawie podpisania umowy: Sławomir Janiak, Tel. 43 827 46 95 lub 693 333 150.
(-) Magdalena Zawiasa
Z upoważnienia Dyrektora
______________________________________
/podpis przedstawiciela zamawiającego/
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|