Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem w DPS Biskupice w ilości 40 ton (od 01 Grudnia 2018r. do 31 Grudnia 2018r.)
Biskupice, dnia 03.12.2018r.
Numer sprawy: G.2711.8.2018
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:
w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 ust 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (T.J. z 24.08.2017r, Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z póź. zm.) rozstrzygniętym w dniu 30 listopada 2018r. – w sprawie:
DOSTAWY PELLETU DRZEWNEGO WRAZ Z ROZŁADUNKIEM W DPS BISKUPICE
CPV 09111400-4 (Paliwa drzewne)
O PARAMETRACH PELLETU DRZEWNEGO:
- Wartość opałowa: >17,50 [MJ/kg]
- Wilgotność: < 12 [%]
(wyrywkowo będą prowadzone kontrole wilgotności dostarczonego pelletu w przypadku przekroczenia ustalonej normy wilgotności powyżej 12% dostawa zostanie nieprzyjęta i dostawca musi dostarczyć towar bez wady zgodny z przedmiotem zamówienia)
- Zawartość popiołu: <1,50 [%],
- Gęstość: 1,0<Gęstość<1,4 [kg/dm3],
- Granulacja pelletu – średnica: 4≤d<10 [mm] ± 10 [%], długość: <50 [mm] ± 10 [%],
- Dodatki ułatwiające prasowanie: BRAK,
- Zawartość siarki: < 0,08 [%],
- Zawartość azotu: < 0,3 [%],
- Zawartość chloru: < 0,03 [%],
- Opakowania zbiorcze po 15-25 kg,
- Termin płatności – do 30 dni od daty dostawy pelletu drzewnego i wystawienia faktury,
- Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice,
- Wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający (maksymalna ilość dostawy jednorazowej 20 ton).
UWAGA !!!
Pellet musi odpowiadać parametrom oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (prosimy o załączenie certyfikatów), jakie są wymagane dla spalania biomasy
W ilości 40 ton
W okresie od 1 Grudnia 2018r. do 31 Grudnia 2018r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji do Zaproszenia do składania ofert.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ANPOL", Rajmund Andrych,
Biskupice 88,
98-200 Sieradz
NIP 827-100-44-39, regon 730193318
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przez wybranego wykonawcę spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zaproszeniu do składania ofert oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert.
Wykonawca zaproponował w swojej ofercie:
CENĘ:
CENA BRUTTO za 1 tonę PELLETU DRZEWNEGO (wraz z podatkiem w należnej wysokości)
922,50 zł
CENA w skali 100 punktowej: 100,00 pkt
Sumaryczna ilość punktów otrzymana 100,00 pkt
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | ||
„CENA” (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) |
| |||
1 |
„ROSTAM” ROMAN SZTAMA
| 98-200 SIERADZ RZECHTA 74 | 92,25 | 92,25 |
|
2 | PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „ANPOL” RAJMUND ANDRYCH | 98-200 SIERADZ BISKUPICE 88 | 100,00 | 100,00 |
|
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
Przewidywany termin podpisania umowy: 06.12.2018r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Małgorzata Szymala Tel. 43 827 46 95 lub 606 937 694.
(-) Sławomir Janiak
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 03‑12‑2018 14:45:20
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|