Zapytanie ofertowe - Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Pomocy Społecznej
Znak sprawy: ZP.2711.03.2023 Biskupice, dnia 24 marca 2023r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72,
98-200 Sieradz, woj. Łódzkie
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00
TEL.: (43) 827 46 95
FAX: (43) 827 46 95
zaprasza do złożenia oferty do dnia 03 kwietnia 2023 roku do godz. 9:00 na:
Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 12 000 dm3 (od dnia podpisania umowy do 31 października 2023 r.)
Niniejsze Zapytanie ofertowe obejmuje
Załącznik nr 1- oferta/formularz ofertowy
Załącznik nr 2- wzór umowy
Załącznik nr 3- klauzula informacyjna RODO
Przedmiotem zamówienia są:
Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 12 000 dm3:
- Maksymalna lepkość w temp. 20 ºC 6 mm2 / s (1,5 ºE)
- Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice
- Wielkość i terminy poszczególnych dostaw - określa Zamawiający
- Termin płatności faktur – 30 dni
- Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 października 2023 r.
- Prosimy o podanie:
MARŻY LUB UPUSTU od ceny oleju grzewczego „Ekoterm Plus” umieszczonej na stronie www.orlen.pl ___________%
(upust proszę podać w wartości procentowej ujemnej (-) marżę proszę podać w wartości procentowej dodatniej (+))
ORAZ
Cena brutto (za 1 dm3) oleju grzewczego „Ekoterm Plus” ze strony www.orlen.pl na dzień 15.03.2023 r. podwyższonej o powyższą marżę lub pomniejszonej o powyższy upust _______ zł (słownie………………………………………………………..)
Należy podać tylko marżę lub tylko upust.
CENA 1dm3 oleju opałowego lekkiego każdorazowej dostawy będzie powiększana o powyższą marżę lub pomniejszana o powyższy upust w odniesieniu do ceny (za 1 dm3) oleju grzewczego „Ekoterm Plus” ze strony www.orlen.pl na dzień dostawy.
3. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
do dnia 03-04-2023 r. do godz. 9:00
SEKRETARIAT ADMINISTRACJI DPS – I PIĘTRO PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
4. Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:
W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
SEKRETARIAT ADMINISTRACJI DPS – I PIĘTRO PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Dnia 03-04-2023 r. godz. 9:15
5. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Anna Marciniak Tel:606 937 694;
e-mail: amarciniak.dpsbiskupice@gmail.com
6. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć w formie papierowej w szczelnie zamkniętej kopercie i oznakować następująco:
„OFERTA NA DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO W DPS BISKUPICE"
(Nie otwierać przed dniem: 03-04-2023 r., godz. 9:15)
2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
4) Wykonawca może złożyć wprowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
5) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
6) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
7) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert.
8) Dokumenty wymagane:
- oferta/formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,
- zaakceptowany/ sparafowany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2,
- klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 3.
9) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
10) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
7. Kryteria oceny ofert:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Lp. | Nazwa kryterium | Waga [%] |
1 | cena na dzień 15.03.2023r. | 100 |
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany, jako wartość punktowa oferty.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
CENA NA DZIEŃ 15.03.2023 r.
Cena oleju opałowego lekkiego na DZIEŃ 15.03.2023r. ustalona wg ceny oleju grzewczego „Ekoterm Plus” PKN Orlen (+) marża dostawcy (marżę dostawcy należy podać w formularzu ofertowym, będzie ona podstawą do obliczeń wartości dostaw oleju opałowego lekkiego) lub (-) upust dostawcy (upust dostawcy należy podać w formularzu ofertowym, będzie on podstawą do obliczenia wartości dostaw oleju opałowego lekkiego), należy podać tylko marżę lub tylko upust.
Ocena będzie wyznaczona wg wzoru:
Cena najniższej oferty
-------------------------------- x 100% x 100
Cena ocenianej oferty
Maksymalna ilość punktów – 100,00
Wynik:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
8. Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie obowiązującego prawa oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym.
- Nie widnieją na listach i nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie obowiązujących przepisów określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
- Zapoznali się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszą do niego zastrzeżeń.
- Oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymogami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.
- Przyjmują bez zastrzeżeń projekt umowy (Załącznik nr 2) i w przypadku wyboru oferty zobowiązują się do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Zrealizują sukcesywne dostawy w terminie określonym w Zapytaniu ofertowym.
- Spełniają warunki postawione przez Zamawiającego.
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
- Załączniki:
- oferta/formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,
- zaakceptowany/ sparafowany projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2,
- klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 3.
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 24‑03‑2023 13:35:11
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|