Zapytanie ofertowe - Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
Znak sprawy: ZP.2711.03.2024 Biskupice, dnia 22 listopada 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72
98-200 Sieradz, woj. Łódzkie
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN – PT godz. 7:00 – 15:00
TEL.: (43) 827 46 95
FAX: (43) 827 46 95
zaprasza do złożenia ofert na:
Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
Przedmiotem zamówienia są:
Dostawy od 01 Stycznia 2025 r. do 31 Grudnia 2025 r.
PRODUKTÓW LECZNICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I ŚRODKÓW POMOCNICZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
Zgodnie Załącznikiem nr 3 – Tabele Nr 3.1 i nr 3.2 do niniejszego zapytania ofertowego
- Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025r.
- Kryteria wyboru oferty:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:
Cena - 70% (C)
Czas realizacji – 30% (R)
Pc = (cena brutto oferty najtańszej/cena brutto oferty badanej) x 70
Pc - punkty za cenę
| Czas realizacji dostawy od momentu zgłoszenia do realizacji przez Zamawiającego *nie dotyczy leków robionych | Przyznane punkty w kryterium (R) |
1 | do 0,5 godz. | 30 |
2 | od 1 godz. do 1,5 godz. | 20 |
3 | od 1,5 godz. do 2 godz. | 10 |
4 | powyżej 2 godz. | 0 |
Sposób wyliczania punktów oferty (P):
P= C + R
P- ilość punktów oferty badanej
C- ilość punktów oferty badanej w kryterium ceny
R- ilość punktów oferty badanej w kryterium czas realizacji
Łącznie za zaoferowany produkt można otrzymać 100 pkt.
3. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę z najwyższą liczbą punktów.
4. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
6. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zaproszeniu.
7. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
8. Postanowienia umowy zawarto w: projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 2.
9. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
SEKRETARIAT ADMINISTRACJI DPS – I PIĘTRO PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
do dnia: 29.11.2024 r., godz. 09:00
10. Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty:
W siedzibie Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
SEKRETARIAT ADMINISTRACJI DPS – I PIĘTRO PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
dnia: 29.11.2024 r., godz. 09:15
11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Ewa Olejnik tel. 693 333 303 email: zamówienia.dpsbiskupice@gmail.com
12. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy oznakować następująco
Dostawy Produktów Leczniczych, Materiałów Opatrunkowych i Środków Pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od dnia 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
(Nie otwierać przed dniem: 29-11-2024 r., godz. 9:15)
2) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;
3) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
4) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
5) Jeśli dany lek wymieniony w formularzu asortymentowo – cenowym jest dopuszczony do obrotu na terenie RP w wersji leku pełnopłatnego lub refundowanego należy wycenić lek ujęty na aktualnej liście leków refundowanych zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 września 2024 r. w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych obowiązujących od 01 października 2024 r.
6) W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz szybki dostęp do leków ratujących życie Zamawiający wymaga lokalizacji apteki w odległości 20 km od siedziby Domu Pomocy Społecznej – Biskupice 72, 98-200 Sieradz. Weryfikacja podanych danych (adresu) odbędzie się za pomocą ogólnie dostępnych map internetowych.
7) W nagłych sytuacjach, wynikających m. in. z pogorszenia stanu zdrowia mieszkańców dostawa produktów leczniczych nastąpi w dniu złożenia telefonicznego zamówienia. Wykonawca na podstawie złożonego zlecenia przez Zamawiającego, dostarczy Zamawiającemu produkty lecznicze w nagłych sytuacjach w ciągu 1 godziny od chwili prawidłowego powiadomienia przez Zamawiającego.
8) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa;
9) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne;
10) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert;
11) Dokumenty wymagane:
- podpisany i wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1
- podpisana i uzupełniona specyfikacja ilościowo -asortymentowa - Załącznik nr 3 – Tabela nr 3.1 i nr 3.2
- sparafowana klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 4
12) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami – załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane;
13) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;
14) Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, oferta powinna umożliwiać jej wpięcie do segregatora;
13. Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie obowiązującego prawa oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Zapytaniu ofertowym.
- Zapoznali się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszą do niego zastrzeżeń.
- Oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymogami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.
- Przyjmują bez zastrzeżeń projekt umowy (Załącznik nr 2) i w przypadku wyboru oferty zobowiązują się do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Zrealizują sukcesywne dostawy w terminie określonym w Zapytaniu ofertowym.
- Spełniają warunki postawione przez Zamawiającego.
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Załączniki:
1) podpisany i wypełniony oferta/formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1,
2) podpisana i uzupełniona specyfikacja ilościowo -asortymentowa - Załącznik nr 3 – Tabela nr 3.1 i nr 3.2,
3) sparafowana klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 4.
14. Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 22‑11‑2024 10:25:17
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|