Zgłaszanie przypadków nieprawidłowości w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń
ZARZĄDZENIE NR 36/2021
DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
z dnia 14 grudnia 2021 r.
w sprawie wdrożenia w procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości
oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń
Na podstawie § 9 ust. 1 pkt. 1 ppkt. l Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach stanowiącego załącznik do Uchwały nr 576/2018 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 18 września 2018 roku zarządzam, co następuje:
§ 1. Wdrażam w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach procedurę zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, w brzmieniu określonym w załączniku nr 1.
§ 2. 1. Wykonanie zarządzenia powierzam pracownikom Domu Pomocy Społecznej
w Biskupicach.
2. Pracownicy Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach zobowiązani są do zapoznania się
z procedurą i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z jej przepisami. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
DYREKTOR
(-) Sławomir Janiak
ZARZĄDZENIE NR 37/2021
DYREKTORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
z dnia 14 grudnia 2021 r.
w sprawie powołania zespołu do realizowania zadań zapewniających funkcjonowanie systemu przeciwdziałania nieprawidłowościom
w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Na podstawie § 9 ust. 1 pkt. 1 ppkt. l Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach stanowiącego załącznik do Uchwały nr 576/2018 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 18 września 2018 roku zarządzam, co następuje:
§ 1.1. Powołuję Zespół do realizacji zadań zapewniających sprawne funkcjonowanie systemu przeciwdziałania nieprawidłowościom w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, zwanym dalej Domem w składzie:
1) Małgorzata Biniek - Łukomska
2) Małgorzata Szymala
2. Zadaniem zespołu jest:
- przyjmowanie zgłoszeń/sygnalizacji,
- prowadzenie rejestru zgłoszeń/sygnalizacji,
- zapewnienie rozpatrzenia każdego zgłoszenia,
- spełnienie obowiązku informacyjnego wobec osoby dokonującej zgłoszenia,
w szczególności udzielenie odpowiedzi, - zapewnienie poufności osobie dokonującej zgłoszenia,
- Zapewnienie bezstronności podczas prowadzenia postępowań,
- prowadzenie kampanii informacyjnych wśród pracowników Domu zmierzających do utrwalenia pozytywnego postrzegania działań we zakresie zgłoszeń/sygnalizacji oraz propagowania postawy obywatelskiej odpowiedzialności,
- uzgadnianie wniosków o rozwiązanie umowy o pracę z inicjatywy pracodawcy – udzielenie informacji o przysługującej ochronie związanymi z działaniami sygnalizacyjnymi.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Głównemu Administratorowi do spraw pracowniczych.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
DYREKTOR
(-) Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 11‑01‑2022 09:47:23
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|