ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu oferty „ZABEZPIECZENIE STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU (PAWILON„B”) W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH”, nr sprawy ZP.2710.1.2020


Biskupice, 18 MAJA 2020r.

Numer sprawy: ZP.2710.1.2020

 

 

ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty i o odrzuceniu oferty

 

 Zamawiający Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego   pn.:

ZABEZPIECZENIE STROPÓW W BUDYNKU  PAŁACU (PAWILON„B”) W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH”, nr sprawy ZP.2710.1.2020, na podstawie art. 91 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz 1843) dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez :

 

P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK

98-200 SIERADZ; UL. OKSIŃSKIEGO 62

NIP: 827-212-03-08, REGON: 100045100

Wartość brutto oferty: 246 502,91 zł.

 

 

UZASADNIENIE

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 roku poz 1843) zostało zamieszczone na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na stronie internetowej http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl oraz na tablicy ogłoszeń Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach.

Zamawiający na wykonanie w/w zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości: 247 603,21 zł. brutto.

W dniu 12 maja 2020 roku o godzinie 10:00 upłynął termin  składania ofert. W postępowaniu na realizację zamówienia złożone zostały 2 oferty:

 

Oferta nr 1- F.W. „BUDMAL” JÓZEF MALEWICZ

UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 152

98-200 SIERADZ

Cena brutto: 212 348,44 ZŁ.

Gwarancja: 60 miesięcy

Doświadczenie: 1 robota budowlana

 

 

Oferta nr 2- P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK

UL. OKSIŃSKIEGO 62

98-200 SIERADZ

Cena brutto: 246 502,91 ZŁ.

Gwarancja: 36 miesięcy

Doświadczenie: 1 robota budowlana

 

W procedurze z art. 24aa ustawy Członkowie Komisji Przetargowej po dokonaniu oceny oferty  nr 1 - F.W. „BUDMAL” JÓZEF MALEWICZ przedstawili propozycję Kierownikowi Zamawiającego o odrzuceniu w/w oferty uzasadniając, że:

 

Zamawiający w punkcie 12.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymagał, aby oferta wypełniona była zgodnie z formularzem „Oferta” oraz zawierała kosztorys ofertowy, precyzujący przedmiot zamówienia, metodą kalkulacji uproszczonej. Oferta wypełniona zgodnie z formularzem „Oferta” oraz kosztorys ofertowy stanowiły ofertę.

Wykonawca przedłożył  Zamawiającemu formularz ofertowy wraz z kosztorysem na podstawie przedmiaru robót dotyczący jedynie prac budowlanych na stropach, nie przedłożył jednak kosztorysu wykonania prac dotyczących robót elektrycznych (przedmiary robót stanowiły Załącznik nr 4.1.do SIWZ o nazwie Przedmiary robót (Kosztorysy ofertowe)). W związku z tym treść oferty jest niezgodna z treścią SIWZ, gdyż jest niekompletna i co za tym idzie niemożliwa
do ocenienia.

Wobec powyższego należało odrzucić w/w ofertę  zgodnie z Art. 89 ust. 1, pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Pomijając przyczynę, która skutkowała odrzuceniem, na marginesie można wskazać, że Wykonawca nie złożył wymaganych zaświadczeń wymienionych w  pkt.7.1., ppkt.2, nr 2 oraz nr 3, a także w pkt. 8.4. ppkt. 2 i ppkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia(SIWZ).

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019r., poz. 1843) – dział VI „Środki ochrony prawnej”.

 

Członkowie Komisji Przetargowej dokonali oceny kolejnej oferty- oferty nr 2 - P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK w oparciu o kryteria przyjęte w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia tj. cena 60%, doświadczenie 40% dając w kryterium:

CENA: 60 punktów

DOŚWIADCZENIE: 0 punktów

 

Oferta nr 2 złożona przez P.H.B „ZAMBUD II” BARTŁOMIEJ BINIEK, UL. OKSIŃSKIEGO 62; 98-200 SIERADZ spełniła wszystkie warunki udziału w postępowaniu przetargowym, otrzymała najwyższą ilość punktów, a kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia i w związku z tym  została wybrana jako oferta najkorzystniejsza.  

 

 

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty i proponujemy termin podpisania umowy: na  25  maj 2020r.

W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Anną Marciniak  (Tel. 43 827 46 95).

 

(-) SŁAWOMIR JANIAK

DYREKTOR

______________________________________________

/podpis przedstawiciela zamawiającego/

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
776KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Szymala , w dniu:  18‑05‑2020 08:53:23
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  18‑05‑2020 08:53:23
Data ostatniej aktualizacji:
18‑05‑2020 08:59:47
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie