ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY - DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY


 

Biskupice, dnia 19 kwietnia 2021 r.

 

Numer sprawy: ZP.2711.2.2021

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:

w zapytaniu ofertowym, nie podlegającemu Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz.U. z 2019, poz. 2019) oraz działając na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych , których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (netto), rozstrzygniętym w dniu 16 KWIETNIA 2021r. – w sprawie:

 

DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD DNIA PODPISANIA UMOWY  PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY

 

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego.

 

dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

ANNA S.C.,    D. STACHOWSKA, A. SAMULAK, M. SAMULAK

Ul. STAWISZYŃSKA 127 , 62-800 KALISZ

NIP 618 214 79 81; REGON 360 709 461

 

 Cena brutto: 90 678,33 zł;  

 

Sumaryczna ilość punktów: 5,000 PKT

 

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:

Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę - ANNA S.C.,    D. STACHOWSKA, A. SAMULAK, M.SAMULAK spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zapytaniu ofertowym  nr ZP.2711.2.2021 oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert zgodnie z  Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.

 

Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożyło 3 oferentów i uzyskali oni następującą wartość punktową:

 

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

CENA

(maksymalna ilość pkt. 3,50)

ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW

(maksymalna ilość pkt. 1,50)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 5,00)

1.

ANNA S.C., D.STACHOWSKA, A. SAMULAK, M. SAMULAK

UL. STAWISZYŃSKA 127;
 62-800 KALISZ

3,500

1,500

5,000

2.

PPHU „ATUT” WIESŁAW ZAWITKOWSKI

UL. POW 64A, 98-200 Sieradz

3,255

1,466

4,721

3.

PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI

Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski

3,024

1,493

4,517

Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.

 

TERMIN PODPISANIA UMOWY:

Przewidywany termin podpisania umowy: 27.04.2021 r.

W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak  Tel. 43 827 46 95

 

ODBIÓR ZŁOŻONYCH PRÓBEK PRODUKTÓW

Zamawiający zaprasza oferentów, z którymi nie zostanie podpisana umowa po odbiór próbek osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze oferty.


 

 

 (-) SŁAWOMIR JANIAK

DYREKTOR

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
651KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Szymala , w dniu:  19‑04‑2021 11:06:29
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  19‑04‑2021 11:06:29
Data ostatniej aktualizacji:
19‑04‑2021 11:11:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie