ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY - DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY
Biskupice, dnia 19 kwietnia 2021 r.
Numer sprawy: ZP.2711.2.2021
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:
w zapytaniu ofertowym, nie podlegającemu Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz.U. z 2019, poz. 2019) oraz działając na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych , których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (netto), rozstrzygniętym w dniu 16 KWIETNIA 2021r. – w sprawie:
DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
ANNA S.C., D. STACHOWSKA, A. SAMULAK, M. SAMULAK
Ul. STAWISZYŃSKA 127 , 62-800 KALISZ
NIP 618 214 79 81; REGON 360 709 461
Cena brutto: 90 678,33 zł;
Sumaryczna ilość punktów: 5,000 PKT
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę - ANNA S.C., D. STACHOWSKA, A. SAMULAK, M.SAMULAK spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zapytaniu ofertowym nr ZP.2711.2.2021 oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożyło 3 oferentów i uzyskali oni następującą wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | ||
CENA (maksymalna ilość pkt. 3,50) | ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW (maksymalna ilość pkt. 1,50) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 5,00) | |||
1. | ANNA S.C., D.STACHOWSKA, A. SAMULAK, M. SAMULAK | UL. STAWISZYŃSKA 127; | 3,500 | 1,500 | 5,000 |
2. | PPHU „ATUT” WIESŁAW ZAWITKOWSKI | UL. POW 64A, 98-200 Sieradz | 3,255 | 1,466 | 4,721 |
3. | PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI | Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski | 3,024 | 1,493 | 4,517 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.
TERMIN PODPISANIA UMOWY:
Przewidywany termin podpisania umowy: 27.04.2021 r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak Tel. 43 827 46 95
ODBIÓR ZŁOŻONYCH PRÓBEK PRODUKTÓW
Zamawiający zaprasza oferentów, z którymi nie zostanie podpisana umowa po odbiór próbek osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze oferty.
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 19‑04‑2021 11:06:29
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|