PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK 2021 aktualizacja


Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2 0 2 1
Wersja nr       2
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.09.2021 nr 2021/BZP 00003071/02/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 26.01.2021 nr 2021/BZP 00003071/01/P)1
Zamawiający:
Nazwa: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH Krajowy numer identyfikacyjny:2 8271500233
Adres: 72
Miejscowość: Biskupice Kod pocztowy: 98-210 Kraj: Polska
Adres strony internetowej: https://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl/
Adres poczty elektronicznej: dps@invar.net.pl Numer telefonu kontaktowego: +48 438274695
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego
1 Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.
2 Numer NIP lub REGON.
3 Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:
  1. 1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych;
  2. 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;
  3. 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2;
  4. 4) inny zamawiający (proszę określić).
1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne
Pozycja Planu Przedmiot zamówienia Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 Orientacyjna wartość zamówienia5 Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 Informacje dodatkowe7 Informacja na temat aktualizacji8
1 2 3 4 5 6 7
1    .    R    O    B    O    T    Y        B    U    D    O    W    L    A    N    E
1.1.1 ZABEZPIECZENIE POZOSTAŁYCH CZTERECH STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU W BISKUPICACH POWSTAŁEGO W LATACH 1904-1905, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH-KONTYNUACJA Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 172 110,21 PLN III-IV kwartał 2021   dodana pozycja
2    .    D    O    S    T    A    W    Y
1.2.1 DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD 1 LIPCA 2021 DO 31 GRUDNIA 2021 Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 165 347,96 PLN II kwartał 2021    
1.2.2 DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD 1 stycznia 2022 DO 30 czerwca 2022 Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 166 836,09 PLN IV KWARTAŁ 2021    
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
  1. 1) tryb podstawowy ˗ bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);
  2. 2) tryb podstawowy ˗ negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);
  3. 3) tryb podstawowy ˗ negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);
  4. 4) partnerstwo innowacyjne;
  5. 5) negocjacje bez ogłoszenia;
  6. 6) zamówienie z wolnej ręki;
  7. 7) konkurs;
  8. 8) umowa ramowa.
5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Pozycja Planu Przedmiot zamówienia Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 Orientacyjna wartość zamówienia10 Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 Informacje dodatkowe12 Informacja na temat aktualizacji13
1 2 3 4 5 6 7
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
  1. 1) przetarg nieograniczony;
  2. 2) przetarg ograniczony;
  3. 3) negocjacje z ogłoszeniem;
  4. 4) dialog konkurencyjny;
  5. 5) partnerstwo innowacyjne;
  6. 6) negocjacje bez ogłoszenia;
  7. 7) zamówienie z wolnej ręki;
  8. 8) konkurs;
  9. 9) umowa ramowa;
  10. 10) dynamiczny system zakupów.
10 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
11 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
12 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
13 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.
Plik pdf Plan zamówień 2021r. - Aktualizacja
22‑09‑2021 11:10:26
Dokument w formacie .PDF (Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
854KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Szymala , w dniu:  22‑09‑2021 10:42:50
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  22‑09‑2021 10:42:50
Data ostatniej aktualizacji:
22‑09‑2021 11:30:10
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie