Informacja o unieważnieniu postępowania pn. „ZABEZPIECZENIE POZOSTAŁYCH CZTERECH STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU W BISKUPICACH POWSTAŁEGO W LATACH 1904-1905, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH-KONTYNUACJA”.
Biskupice, dnia 18.10.2021 r.
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-200 Sieradz
email: zamowienia.dpsbiskupice@gmail.com
skrytka EPUAP: /DPSBiskupice/SkrytkaESP
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA :
Dotyczy postępowania pod nazwą: „ZABEZPIECZENIE POZOSTAŁYCH CZTERECH STROPÓW W BUDYNKU PAŁACU W BISKUPICACH POWSTAŁEGO W LATACH 1904-1905, POPRZEZ WZMOCNIENIE BELEK STROPOWYCH-KONTYNUACJA”, prowadzonego na podstawie art.275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 2019 z póżn. zm.) zwanej dalej także PZP), o wartości nie przekraczającej kwoty określonej na podstawie art. 3 ustawy PZP
Nr ogłoszenia: 2021/BZP 00196016/01 z dnia 2021-09-29
ID postępowania : 1dd2d0b4-08fa-4c32-8fe7-15d21896bb65
ZP.2710.03.2021
Zamawiający działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawyz dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zawiadamia, że unieważnia w/w postępowanie o udzielenie zamówienia.
UZASADNIENIE PRAWNE I FAKTYCZNE:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3) Ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 2019
z póżn. zm.), który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotą do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Wartość brutto każdej z ofert przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Ponadto zwiększenie kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty, nie jest możliwe. Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 19‑10‑2021 08:56:24
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|