Plan postepowań o udzielenie zamówień na rok 2022


Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

Wersja nr 1

Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.01.2022 nr 2022/BZP 00040970/01/P

(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu [...] nr [...])1

Zamawiający:

Nazwa: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

Krajowy numer identyfikacyjny:[2] 8271500233

Adres: 72

Miejscowość: Biskupice

Kod pocztowy: 98-210

Kraj: Polska

Adres strony internetowej: https://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl/

Adres poczty elektronicznej: dps@invar.net.pl

Numer telefonu kontaktowego: +48 438274695

Rodzaj zamawiającego:[3] Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego

       
 

 

  1. .. . .          ...                   .............................. .                                       ...

Należy wypełnić w przypadku aktualizacji Planu postępowań o udzielenie zamówień.

  1. Numer NIP lub REGON.
  2. Zamawiający publiczni, o których mowa w art. 4 pkt 1 i 2 ustawy, oraz ich związki albo inny zamawiający. Należy wskazać rodzaj zamawiającego spośród następującej listy:

1. Zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne

Pozycja Planu

Przedmiot zamówienia

Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia[4]

Orientacyjna wartość zamówienia[5]

Przewidywany termin wszczęcia postępowania[6]

Informacje dodatkowe[7]

Informacja na temat aktualizacji[8]

1

2

3

4

5

6

7

 

 

2 .

D O S T A W Y

 

 

 

1.2.1

Dostawy artykułów spożywczych do Domu pomocy Społecznej w

Biskupicach od 01 lipca 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. z podziałem na części

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

210 501,16 PLN

II kwartał

 

 

1.2.2

Dostawy artykułów spożywczych do Domu pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 stycznia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r. z podziałem na części

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

231 551,28 PLN

IV kwartał

 

 

1.2.3

Dostawy pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

211 200,00 PLN

IV kwartał

 

 

 

 

  1. Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:

2. Zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne

Pozycja Planu

Przedmiot zamówienia

Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia[9]

Orientacyjna wartość zamówienia[10]

Przewidywany termin wszczęcia postępowania[11]

Informacje dodatkowe[12]

Informacja na temat aktualizacji[13]

1

2

3

4

5

6

7

 
 

1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych;

1) tryb podstawowy - bez negocjacji (art. 275 pkt 1 ustawy);

2) tryb podstawowy - negocjacje fakultatywne (art. 275 pkt 2 ustawy);

3) tryb podstawowy - negocjacje obligatoryjne (art. 275 pkt 3 ustawy);

4) partnerstwo innowacyjne;

 

[2] inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej;

[3] związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2;

[4] inny zamawiający (proszę określić).

[5] negocjacje bez ogłoszenia;

[6] zamówienie z wolnej ręki;

[7] konkurs;

[8] umowa ramowa.

5 Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.

6 Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.

7 Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).

8 Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.

[9] Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:

1) przetarg nieograniczony;

2) przetarg ograniczony;

3) negocjacje z ogłoszeniem;

4) dialog konkurencyjny;

5) partnerstwo innowacyjne;

6) negocjacje bez ogłoszenia;

7) zamówienie z wolnej ręki;

8) konkurs;

9) umowa ramowa;

10) dynamiczny system zakupów.

[10].................................. ...........................................

Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.

[11].........................................................................................    .             ....

Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.

[12] Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe). 1A           ......................................................................................................................... ...

Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.

Plik pdf Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
31‑01‑2022 09:31:10
Dokument w formacie .PDF (Acrobat Reader)
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
739KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Szymala , w dniu:  31‑01‑2022 09:01:03
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  31‑01‑2022 09:01:03
Data ostatniej aktualizacji:
31‑01‑2022 11:53:31
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie