Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice, dnia 24 marca 2023 r.
Numer sprawy: ZP.2711.02.2023
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:
w Zapytaniu ofertowym, nie podlegającemu Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) oraz działając na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (netto), rozstrzygniętym w dniu 24 marca 2023r. – w sprawie:
DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
PHU MOZZI SERVICE MARCIN GRZEGOROWSKI
Ul. POŁUDNIOWA 43/1 , 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI
NIP 622 284 06 08;
Cena brutto: 117 068,25 zł
Sumaryczna ilość punktów: 4,982 PKT
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę - PHU MOZZI SERVICE MARCIN GRZEGOROWSKI spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zapytaniu ofertowym nr ZP.2711.02.2023 oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożyło 2 oferentów i uzyskali oni następującą wartość punktową:
Nr oferty | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | ||
CENA (maksymalna ilość pkt. 3,50) | ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW (maksymalna ilość pkt. 1,50) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 5,00) | |||
1. | IMPACT S.C, A. Musiał-Słabęcka, J. Słabęcki
| ul. Wólczańska 249/251, 93-035 Łódź
| 3,311 | 1,440 | 4,751 |
2. | PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI | ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski | 3,500 | 1,482 | 4,982 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.
TERMIN PODPISANIA UMOWY:
Przewidywany termin podpisania umowy: 29.03.2023r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak Tel. 43 827 46 95
ODBIÓR ZŁOŻONYCH PRÓBEK PRODUKTÓW
Zamawiający zaprasza oferentów, z którymi nie zostanie podpisana umowa po odbiór próbek osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia niniejszego zawiadomienia o wyborze oferty.
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 24‑03‑2023 12:33:41
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|