Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym - stanowisko referent w Dziale Administracyjno-Finansowym
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 13/2023
Dyrektora DPS w Biskupicach
z dnia 20 czerwca 2023r.
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
REFERENT W DZIALE ADMINISTARACYJNO - FINANSOWYM
Liczba wakatów i wymiar czasu pracy : 1 etat –pełen wymiar czasu pracy
Numer ewidencyjny naboru: K.1102/2/2023
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony
Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Warunki pracy: Stanowisko pracy z przewagą pozycji siedzącej. Praca biurowa w systemie jednozmianowym
z obsługą monitora ekranowego powyżej
4 godzin dziennie oraz obsługa pozostałych urządzeń biurowych: komputer, drukarka, skaner, ksero, fax.
Wymaganie niezbędne:
- obywatelstwo polskie, a także inne obywatelstwo z zastrzeżeniem
art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz.U.2022.530); - wykształcenie wyższe magisterskie;
- minimum 2-letni staż pracy, w tym co najmniej półroczne doświadczenie w zakresie zamówień publicznych;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość języka polskiego.
Wymagania dodatkowe:
- dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych;
- mile widziany staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych;
- znajomość przepisów prawa w szczególności: Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych, Ustawy o narodowym zasobie archiwalnych
i archiwach, Ustawy Kodeks cywilny, przepisów dot. ochrony danych osobowych, ustawy o ochronie tajemnicy niejawnej i Kodeksu postępowania administracyjnego; - posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku i dobrej organizacji pracy, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole; dokładność i staranność wykonywania zadań, rzetelność, sumienność, komunikatywność oraz umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi, umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych, umiejętność analizy, syntezy i selekcji informacji, logicznego myślenia, interpretowania przepisów prawa, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres.
- biegła znajomość i umiejętność obsługi komputera, w tym przede wszystkim pakietu MS Office Word i Excel, poczty elektronicznej i Internetu.
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia w trybach krajowych i unijnych;
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
- dokumentowanie postępowań przetargowych zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o wewnętrzne procedury;
- prowadzenie negocjacji z wykonawcami;
- sporządzanie korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
- przygotowywanie wzorów umów do postępowań o udzielenie zamówienia;
- zamieszczanie ogłoszeń i informacji związanych z przeprowadzonymi procedurami na portalu e-zamówienia, platformie zakupowej i stronie internetowej DPS
w Biskupicach; - sporządzanie rocznych sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
- prowadzenie rejestrów, w tym rejestru wniosków o udzielenie zamówienia, rejestru postępowań, rejestru umów;
- analizowanie, przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum;
Wymagane dokumenty:
- CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
- list motywacyjny;
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania na stronie internetowej http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl lub w DPS
w Biskupicach pawilon B pokój Głównej Księgowej); - kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą);
- kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy i doświadczenie zawodowe tj. świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (kopie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą);
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach - w przypadku ich posiadania (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą); - osoba, która zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 roku (Dz.U.2022.530) jest zobowiązana do złożenia kopii orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (poświadczonego przez kandydata za zgodność z oryginałem, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą);
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie” (dotyczy kandydatów posiadających obywatelstwo polskie), opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam obywatelstwo państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej” (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego), opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że nie toczy się wobec mnie postępowanie karne”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam nieposzlakowaną opinię”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą;
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”, opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą; - W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego;
- dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego (dotyczy kandydatów nieposiadających obywatelstwa polskiego), opatrzone własnoręcznym podpisem oraz datą:
- certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin
z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, - dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych
w języku polskim, - świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty,
- świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Domu Pomocy Społecznej
w Biskupicach (pawilon B pokój Głównej Księgowej), 98-200 Sieradz, Biskupice 72 lub przesłać poczta pod w/w adres. Przedmiotowe dokumenty należy złożyć lub przesłać poczta w terminie do dnia 30 czerwca 2023 roku do godz. 15, w zaklejonych kopertach
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze REFERENT W DZIALE ADMINISTARACYJNO-FINANSOWYM”. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania dokumentów, ma data ich wpływu do Domu Pomocy Społecznej
w Biskupicach, a nie data stempla pocztowego. Aplikacje, które wpłyną do DPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O poszczególnych etapach
i czynnościach naboru informowani będą drogą telefoniczną lub mailową wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze. Informacja
o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej (http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
- za brak spełnienia wymagań formalnych będą uznane również: inna treść oświadczeń, brak daty i podpisu pod oświadczeniem, listem motywacyjnym, kwestionariuszem osobowym oraz brak poświadczenia za zgodność z oryginałem wraz podpisem oraz datą kopii wymaganych dokumentów (na każdej ze stron skopiowanych dokumentów);
- kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz oryginały dokumentów do wglądu pracodawcy;
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
DYREKTOR
(-) Sławomir Janiak
Klauzula informacyjna w związku z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwanym dalej RODO:
- administratorem danych osobowych kandydatów jest Dom Pomocy Społecznej
w Biskupicach, Biskupice 72, 98-200 Sieradz; - administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod.dpsbiskupice@gmail.pl;
- celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja procesu rekrutacji;
- podstawę prawną do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. a) i c) RODO;
- odbiorcami danych, będą wyłącznie osoby działające na polecenie administratora oraz organy publiczne działające na podstawie przepisów prawa;
- dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
- dane osobowe osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat. Dane osobowe pozostałych osób, jeśli nie zostaną osobiście odebrane, zostaną po upływie
3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru protokolarnie zniszczone; - kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
- kandydat może w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, co będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrywania jego kandydatury na późniejszym etapie rekrutacji;
- każda osoba, której dane dotyczą, posiada prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
DYREKTOR
(-) Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 20‑06‑2023 11:16:47
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|