Zawiadomienie o wyborze oferty na dostawę sprzętu gastronomicznego, wyposażenia kuchni oraz zmywalni, do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice, dnia 23 Listopada 2015r.
Numer sprawy: G.2711.9.2015
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania cenowego dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z póź. zm.), rozstrzygniętym w dniu 03 Listopada 2015r. – w sprawie:
„DOSTAWY SPORZĘTU GASTRONOMICZNEGO, WYPOSAŻENIA KUCHNI ORAZ ZMYWALNI, DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH”
O parametrach technicznych i warunkach realizacji zamówienia:
- Szafa chłodnicza Nr CPV 39711100-0 (Chłodziarki i zamrażarki) - SZT.2
O parametrach technicznych:
1. Gastronomiczna szafa chłodnicza
3. Ilość drzwi 1
4. Ilość półek co najmniej 5szt.
4. Wykończenie zewnętrzne stal malowana proszkowo - biała, wewnętrzne blacha aluminiowa
5. Chłodzenie nawiewowe – wymuszone wentylatorem
6. Automatyczne odszranianie i odparowywanie skroplin
7. Sterowanie elektroniczne
8. Zakres pracy temperaturowej (-1°C)÷(+8°C)
9. Zasilanie 230V
- Zmywarka do naczyń kapturowa Nr CPV 39713100-4 (zmywarki do naczyń) - SZT. 1
O parametrach technicznych:
- Wykonanie stal nierdzewna
- Dozownik środka myjącego i płuczącego (sterowany elektronicznie)
- Zasilanie 400V
- Wymiary kosza załadunkowego: 50cm x 50cm
- Ramiona płuczące górne i dolne
- Na wyposażeniu CONAJMNIEJ kosz płaski, kosz na talerze, pojemnik na sztućce, osprzęt potrzebny do przyłączenia urządzenia
Warunkach realizacji zamówienia:
- Termin płatności – do 14 dni od daty dostawy i wystawienia faktury,
- Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice wraz z rozładunkiem,
- Gwarancja nie krótsza niż 12 miesiące od dnia dostawy urządzenia.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "SZRON", GRZEGORZ ZIELIŃSKI
Ul. Kasprzaka 6, 91-083 Łódź
NIP: 725-103-64-01; REGON 471 612 416
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY
Oferta złożona przez wybranego dostawcę spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 4 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z póź. zm.) oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia.
Wykonawca zaproponował w swojej ofercie:
CENĘ:
SUMARYCZNĄ CENA BRUTTO (wraz z podatkiem w należnej wysokości) 14 849,00 zł
Uzyskał wartość punktową w kryterium CENA: 100,00 pkt
Sumaryczna ilość punktów otrzymana przez P.H.-U. „SZRON”, GRZEGORZ ZIELIŃSKI: 100,00pkt
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |
„CENA” (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | |||
1. | P.P.H.U. "EGAZ", LOLO JANUSZ | UL. LIMANOWSKIEGO 95K, | 85,83 | 85,83 |
2. | P.H.-U. "SZRON", GRZEGORZ ZIELIŃSKI | UL. KASPRZAKA 6, | 100,00 | 100,00 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
Przewidywany termin podpisania umowy: 01 GRUDNIA 2015r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panem Sławomirem Janiakiem Tel. 43 827 46 95 lub 693 333 150.
(-) Maria Antczak
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 24‑11‑2015 07:48:49
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|