Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice, dnia 09 marca 2023 r.
Numer sprawy: ZP.2711.01.2023
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:
w Zapytaniu ofertowym, nie podlegającemu Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm) oraz działając na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (netto), rozstrzygniętym w dniu 09 marca 2023 r. – w sprawie:
DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH OD DNIA PODPISANIA UMOWY PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY LUB DO DNIA FAKTYCZNEGO WYKORZYSTANIA WARTOŚCI UMOWY
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
IMPACT S.C, Agnieszka Musiał-Słabęcka, Jacek Słabęcki
ul. Wólczańska 249/251, 93-035 Łódź
NIP: 731 18 59 610
Cena brutto: 109 819,25 zł
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę - IMPACT S.C, Agnieszka Musiał-Słabęcka, Jacek Słabęcki spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zapytaniu ofertowym nr ZP.2711.01.2023 oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zapytania ofertowego.
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożyło 2 oferentów i uzyskali oni następującą wartość punktową:
Nr oferty | Nazwa Wykonawcy | Adres Wykonawcy | Cena brutto /cena netto w PLN | PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) |
1 | PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI | Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski | 121 404,17 zł | 90,45 | 90,45 |
2 | IMPACT S.C Agnieszka Musiał-Słabęcka, Jacek Słabęcki | Ul. Wólczańska 249/251 93-035 Łódź | 109 819,25 zł | 100,00 |
100,00
|
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego Wykonawcy, który złożył ofertę.
TERMIN PODPISANIA UMOWY:
Przewidywany termin podpisania umowy: 13.03.2023 r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak Tel. 43 827 46 95
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 09‑03‑2023 08:26:01
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|