Zamówienie Publiczne na roboty budowlane pn: 'Wymiana dachu na budynku pałacu (Pawilon 'B') Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach'
Zamówienie Publiczne na roboty budowlane prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn: 'Wymiana dachu na budynku pałacu (Pawilon 'B') Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach'Nr sprawy: DPS - ZP 3200 / 5 / 2011
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA ROBOTY BUDOWLANE
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
POWIAT SIERADZKI
ADRES: ul. Plac Wojewódzki 3 98-200Sieradz STRONA WWW: http://www.spsieradz.finn.pl E-MAIL: starosta.esi@powiatypolskie.pl GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:30 - 15:30 TEL.: (43) 822 78 62 FAX: (43) 822 78 61 | PROWADZĄCY ZADANIE W IMIENIU POWIATU SIERADZKIEGO
DYREKTOR (kierownik zamawiającego) Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
ADRES: Biskupice 72 98-210Sieradz 2 STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl E-MAIL: dps@invar.net.pl GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00 TEL.: (43) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03 FAX: (43) 827 46 95, 650 80 02, 650 80 03 |
2)Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami)
3)Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia (adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ):
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami (w wersji papierowej) można odebrać w siedzibie Zamawiającego
Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-210 Sieradz 2
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w wersji papierowej): 40,00 zł słownie: (słownie: czterdzieści złotych 00/100 groszy)
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami do SIWZ (w wersji elektronicznej) umieszczona jest na stronach www (BIP) Zamawiającego:
http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) (w wersji elektronicznej) umieszczona jest na stronach www (BIP) Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert- zgodnie z Art. 42 ust. 1 Ustawy z dnia z dnia 29 Stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010r., Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).
4)Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
WYMIANA DACHU W BUDYNKU PAŁACU (PAWILON "B")
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
Przedmiot zamówienia publicznego wg CPV (Wspólnego Słownika Zamówień)
45260000-7 ROBOTY W ZAKRESIE WYKONYWANIA POKRYĆ I KONSTRUKCJI DACHOWYCH I INNE PODOBNE ROBOTY SPECJALISTYCZNE
Dodatkowe przedmioty zamówienia publicznego wg CPV (Wspólnego Słownika Zamówień)
45261000-4 WYKONYWANIE POKRYĆ I KONSTRUKCJI DACHOWYCH ORAZ PODOBNE ROBOTY
45261210-9 WYKONYWANIE POKRYĆ DACHOWYCH
45211000-9 roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i użyteczności publicznej
45324000-4 tynkowanie
45450000-6 roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu
60122130-9 usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem
45310000-3 ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE
W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie, zgodnie z dokumentacją techniczną (Załączniki do SIWZ):
1. Wymiana pokrycia dachowego na budynku pałacu (Pawilon "B") - zgodnie z rysunkiem nr 1 Projektu budowlanego "Wymiana dachu na budynku pałacu (Pawilon "B")";
1.1. rozebranie istniejącego pokrycia z blachy dachówko-podobnej,
1.2. rozebranie obróbek blacharskich i kołnierzy kominów,
1.3. założenie paroizolacji,
1.4. ołacenie lub deskowanie połaci dachowej,
1.5. pokrycie dachu blachą miedzianą lub dachówką (w zależności od części dachu),
1.6. wykonanie rynien.
2. Wymiana więźby dachowej;
2.1. rozebranie więźby dachowej,
2.2. wykonanie nowej więźby dachowej,
2.3. impregnacja drewna,
2.4. wykonanie złączy i detali odtworzeniowo.
3. Wymiana stropów;
3.1. rozebranie wskazanych stropów,
3.2. obsadzenie belek stalowych,
3.3. wykonanie zbrojenia,
3.4. betonowanie stropów,
3.5. tynkowanie sufitu,
3.6. malowanie tynków wewnętrznych.
4. Wymiana instalacji odgromowej i uziemiającej w budynku Pawilonu "B";
5. Montaż instalacji podgrzewania rynien (instalacja przewodów grzewczych) w budynku Pawilonu "B";
6. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe;
6.1. udrożnienie istniejących przewodów wentylacyjnych,
6.2. montaż rur spustowych z blachy miedzianej,
6.3. naprawa kominów.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załączniki do SIWZ).
5)Składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6) Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 oraz art. 134 ust. 5 pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 25 czerwca 2010r., Nr 113, poz. 759 wraz z późniejszymi zmianami)
7)Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
8)Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30 WRZEŚNIA 2011 r.
9)Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
opis warunków i sposobu oceniania:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym, (spełnia - nie spełnia).
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ);
2) Wykonali w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 250 000 zł;
3) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
10)Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne
11) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa Kryterium oceny oferty | Waga Kryterium [%] |
1. | CENA | 90 |
2. | OKRES GWARANCJI | 10 |
| RAZEM | 100 |
12)miejsce i termin składania ofert:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
do dnia 04.04.2011r., do godz. 10:00
13) Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie nastąpi w:
Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72
98-210 Sieradz 2
woj. łódzkie
gm. Sieradz
w POKOJU NR 17 - PAWILONU "B" Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
dnia 04.04.2011r. o godz. 10:05
14)termin związania ofertą:
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert
15) Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana, jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań w wysokości: 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu, sposób przekazania:
na konto zamawiającego: PKO BP SA Nr: 96 1020 4564 0000 5902 0011 0544
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Po upływie terminów wyznaczonych na usunięcie nieprawidłowości i ponownemu jednokrotnemu wezwaniu do ich usunięcia w wyznaczonym terminie, zamawiający zleci ich wykonanie z środków wniesionych na zabezpieczenie należytego wykonania zobowiązań umowy.
16) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
17) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
18) Zamawiający nie przewiduje wyborów najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
19) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Sławomir Janiak, tel./fax. (43) 827 46 95; 650 80 02; 650 80 03; tel. kom. 693 333 150; e-mail: dps@invar.net.pl
20) Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówieniu przekazano Urzędowi Zamówień Publicznych na stronie portalu internetowym w dniu: 17.03.2011 r.
(-) Maria Antczak
DYREKTOR
________________________________________
(imię i nazwisko)
/podpis zamawiającego/
Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych pod Nr 87839-2011 w dniu 17-03-2011r.
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 17‑03‑2011 11:58:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|