DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH

DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH od grudnia 2012r. do 30 listopada 2013r.

Biskupice, dnia 10-12-2012r.

Numer sprawy: DPS - ZP 3203/4/2012

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

Informujemy, że w postępowaniu o zamówienie na DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH od grudnia 2012r. do 30 listopada 2013r., zgodnie z podziałem zamówienia na załącznik nr 3 i 4 do zaproszenia do składania ofert, Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych przez:

ZAŁACZNIK NR 3

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "ATUT" Wiesław Zawitkowski.,

ul. POW 64A, 98-200 Sieradz (Oferta Nr 1)

NIP 827-000-06-81

Ceny brutto: 39 353,21 zł

UZYSKANA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 4,71 PKT. (ZAŁACZNIK NR 3)

ZAŁACZNIK NR 4

Hurtownia Zaopatrzenia Medycznego "MEDYK ERKA", S.C. R. Harc, D. Sawicki, ul. Partyzantów 16a, 98-200 Sieradz (Oferta Nr 2)

NIP 827-226-72-30

Ceny brutto: 13 196,70 zł

UZYSKANA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 5,00 PKT. (ZAŁACZNIK NR 4)

UZASADNIENIE WYBORU OFERTY

Oferty złożona przez PPHU "ATUT" Wiesław Zawitkowski oraz Hurtownię Zaopatrzenia Medycznego "MEDYK ERKA" S.C. uzyskały najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert zgodnie z Załącznikami Nr 3 i Nr 4 do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT oraz spełniają wszystkie wymagalne warunki stawiane oferentom.

Oferty w postępowaniu złożyli i uzyskali wartość punktową:

ZAŁĄCZNIK NR 3

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

"CENA"

(maksymalna ilość pkt. 3,50)

"OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW" (maksymalna ilość pkt. 1,50)

ŁĄCZNA

PUNKTACJA

(maksymalna ilość

pkt. 5,00)

1.

P.P.H.U. "ATUT" WIESŁAW ZAWITKOWSKI

UL. P.O.W. 64A,
98-200 SIERADZ

3,31

1,40

4,71

2.

Hurtownia Zaopatrzenia Medycznego "MEDYK ERKA" S.C. Radosław Harc, Dariusz Sawicki

Ul. Partyzantów 16A,
98-200 Sieradz

3,01

Oferta Odrzucona
(brak próbek)

Oferta Odrzucona
(brak próbek)

3.

P.H. "KOLEX", Sylwia Strumińska

UL. P.O.W. 108,
98-200 SIERADZ

3,05

Oferta Odrzucona
(brak próbek)

Oferta Odrzucona
(brak próbek)

ZAŁĄCZNIK NR 4

Nr oferty.

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

"CENA"

(maksymalna ilość pkt. 3,50)

"OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW" (maksymalna ilość pkt. 1,50)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 5,00)

2.

Hurtownia Zaopatrzenia Medycznego "MEDYK ERKA" S.C. Radosław Harc, Dariusz Sawicki

Ul. Partyzantów 16A,
98-200 Sieradz

3,50

1,50

5,00







OFERTY ODRZUCONE

Na podstawie streszczenia oceny i porównania złożonych ofert oraz oceny spełnienia wymagań określonych przez zamawiającego zamawiający odrzuca oferty złożone przez:

1. Hurtownia Zaopatrzenia Medycznego "MEDYK ERKA" S.C. Radosław Harc, Dariusz Sawicki - OFERTA NR 2 (w zakresie załącznika nr 3)

2. P.H. "KOLEX", Sylwia Strumińska - OFERTA NR 3 (w zakresie załącznika nr 3)

UZASADNIENIE ODRZUCENIA OFERT


Zgodnie z pkt. IX ust. 1 ppkt. 3 "Zaproszenia do składania ofert na dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach", należy dostarczyć wraz z ofertą zestaw próbek towarów zgodnych z towarami oferowanymi w składanej ofercie, niezłożenie zestawu próbek skutkuje odrzuceniem oferty.

Złożona oferta przez Hurtownia Zaopatrzenia Medycznego "MEDYK ERKA" S.C. Radosław Harc, Dariusz Sawicki nie zawierała wymaganych próbek towarów, uniemożliwia to dokonanie oceny oferty zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert.

Złożona oferta przez P.H. "KOLEX", Sylwia Strumińska, nie zawiera wszystkich wymaganych próbek towarów, uniemożliwia to dokonanie oceny oferty zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert.

Zamawiający wyłączył z konieczności złożenia próbek wyłącznie w przypadku zaproponowania w swojej ofercie przez oferenta produktów wzorcowych określonych przez zamawiającego. W przypadku ofert złożonych przez "MEDYK ERKA" S.C. oraz P.H. "KOLEX" nie zostały złożone próbki towarów mimo zaproponowania środków innych niż wzorcowe.

Niezłożenie próbek towarów uniemożliwia zamawiającemu ocenę złożonych ofert "MEDYK ERKA" S.C. oraz P.H. "KOLEX".

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.

Proponowany termin podpisania umowy: 19 grudnia 2012r. w sprawie podpisania umowy proszę kontaktować się z Sławomirem Janiakiem, Tel. 693 333 150 lub 43 827 46 95

(-) Maria Antczak

DYREKTOR

___________________________________

/podpis przedstawiciela zamawiającego/

Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak , w dniu:  11‑12‑2012 10:28:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  11‑12‑2012 10:28:00
Data ostatniej aktualizacji:
11‑12‑2012 10:32:21
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie