Zawiadomienie o wyborze oferty na Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w DPS Biskupice
Zamówienie Publiczne - Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w DPS Biskupice w ilości 50 ton (od Listopada 2013r. do 31 Grudnia 2013r.)Biskupice, 2013-11-05
Numer sprawy: G.3200/8/2013
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego rozstrzygniętym w dniu
05 listopada 2013r. - w sprawie:
DOSTAWY BRYKIETU Z TROCIN DRZEWNYCH WRAZ Z ROZŁADUNKIEM W DPS BISKUPICE
CPV 09111400-4 (Paliwa drzewne)
1. Wartość opałowa 18 MJ/kg
2. Wilgotność 8 - 15 %
3. Granulacja brykietu - średnica do 8 cm
4. Opakowania zbiorcze po 25-35 kg
5. Termin płatności - do 30 dni od daty dostawy brykietu i wystawienia faktury,
6. Transport - Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice,
- Wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający.
W ilości 40 ton
W okresie od Listopada 2013r. do 31 Grudnia 2013r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dokonał wyboru oferty złożonej przez:
"ADMAR", ADAM MIKUŁA,
BICZ 9A, 62-571 STARE MIASTO
NIP: 665-186-90-21, REGON: 311 611 852
Uzasadnienie wyboru oferty:
Oferta złożona przez "ADMAR", ADAM MIKUŁA uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert oraz spełnia wszystkie wymagalne warunki stawiane ofertom.
ü CENĘ:
CENA brutto za 1 tonę brykietu z trocin drzewnych (wraz z podatkiem w należnej wysokości) 479,00 zł
CENA w skali 5 punktowej (5,00 pkt.)
Sumaryczna ilość punktów otrzymana : 5,00 pkt.
Oferty w zamówieniu publicznym złożyli:
Nr oferty | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |
"CENA" (brutto) (maksymalna ilość pkt. 5,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 5,00) | |||
1 | "ADMAR", Adam Mikuła | Bicz 9A, 62-571 Stare Miasto | 5,00 | 5,00 |
2 | Piekarnia "Lipianin", G.W. Lipianin, | 49-351 Przylesie 32 | 3,97 | 3,97 |
3 | "BRYKIET KIJE", Sp. z o.o. | Ul. Chłapowskiego 55, 63-400 Ostrów Wielkopolski | 4,93 | 4,93 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 wraz z późniejszymi zmianami) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Przewidywany możliwy termin podpisania umowy 12 listopada 2013r.
(-) Maria Antczak
DYREKTOR
_________________________________
/podpis przedstawiciela zamawiającego/
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 05‑11‑2013 11:22:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|