Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Stycznia 2019r. do 31 Grudnia 2019r.)


Biskupice, dnia 29 Stycznia 2019r.

Numer sprawy: ZP.2711.1.2019

 

ZAWIADOMIENIE

 

                Informujemy, że w postępowaniu o zamówienie publiczne pn.: „DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH”  od Stycznia 2019r. do 31 Grudnia 2019r. Zamawiający dokonał w dniu 29 Stycznia 2019r. rozstrzygnięcia postępowania:

dokonano wyboru wykonawcy:

 

OFERTĘ NR 1 – PPHU „ATUT” WIESŁAW ZAWITKOWSKI

Ul. POW 64A,  98-200 SIERADZ

NIP 827-000-06-81; REGON 730 018 590

Cena brutto: 74 089,96 zł

UZYSKANA SUMARYCZNA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 4,995 PKT

 

 

UZASADNIENIE WYBORU OFERT

Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę PPHU „ATUT” spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT. Oferta ww. uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert zgodnie z Załącznikiem Nr 3, 4, 5 do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT.  Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert.

 

OFERTY W POSTĘPOWANIU ZŁOŻYLI I UZYSKALI WARTOŚCI PUNKTOWE:

 

Nr oferty:

Nazwa firmy

Adres

Wartość punktowa

CENA

(maksymalna ilość pkt. 3,50)

ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW

(maksymalna ilość pkt. 1,50)

ŁĄCZNA PUNKTACJA

(maksymalna ilość pkt. 5,00)

1.

PPHU „ATUT” WIESŁAW ZAWITKOWSKI

UL. POW 64A, 98-200 Sieradz

3,500

1,4995

4,995

2.

IMPACT S.C   A. MUSIAŁ-SŁABĘCKA, J. SŁABĘCKI

UL. Wólczańska 249/251, 93-035 Łódź

3,051

1,500

4,551

3.

PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI

Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski

3,181

1,500

4,681

Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.

 

Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.

 

ODBIÓR ZŁOŻONYCH PRÓBEK PRODUKTÓW

Zamawiający przechowa złożony zestaw próbek wybranego wykonawcy zamówienia- PPHU „ATUT” WIESŁAW ZAWITKOWSKI, na okres realizacji zamówienia (Styczeń 2019r.- 31 Grudnia 2019r.) celem weryfikacji dostarczanego towaru w trakcie realizacji zamówienia.

 

TERMIN PODPISANIA UMOWY:

Proponowany termin podpisania umowy 01 lutego 2019r., w sprawie umowy prosimy o kontakt z Panią Małgorzata Szymala, Tel. 43 827 46 95.

 

 

 (-) SŁAWOMIR JANIAK

DYREKTOR

Informacja wytworzona przez:
Małgorzata Szymala , w dniu:  29‑01‑2019 14:22:02
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  29‑01‑2019 14:22:02
Data ostatniej aktualizacji:
29‑01‑2019 14:23:55
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie