Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Stycznia 2019r. do 31 Grudnia 2019r.)
Biskupice, dnia 29 Stycznia 2019r.
Numer sprawy: ZP.2711.1.2019
ZAWIADOMIENIE
Informujemy, że w postępowaniu o zamówienie publiczne pn.: „DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH” od Stycznia 2019r. do 31 Grudnia 2019r. Zamawiający dokonał w dniu 29 Stycznia 2019r. rozstrzygnięcia postępowania:
dokonano wyboru wykonawcy:
OFERTĘ NR 1 – PPHU „ATUT” WIESŁAW ZAWITKOWSKI
Ul. POW 64A, 98-200 SIERADZ
NIP 827-000-06-81; REGON 730 018 590
Cena brutto: 74 089,96 zł
UZYSKANA SUMARYCZNA WARTOŚĆ PUNKTOWA: 4,995 PKT
UZASADNIENIE WYBORU OFERT
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę PPHU „ATUT” spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w ZAPROSZENIU DO SKŁADANIA OFERT. Oferta ww. uzyskała najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert zgodnie z Załącznikiem Nr 3, 4, 5 do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert.
OFERTY W POSTĘPOWANIU ZŁOŻYLI I UZYSKALI WARTOŚCI PUNKTOWE:
Nr oferty: | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | ||
CENA (maksymalna ilość pkt. 3,50) | ŚREDNIA OCENA DOSTARCZONYCH PRÓBEK TOWARÓW (maksymalna ilość pkt. 1,50) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 5,00) | |||
1. | PPHU „ATUT” WIESŁAW ZAWITKOWSKI | UL. POW 64A, 98-200 Sieradz | 3,500 | 1,4995 | 4,995 |
2. | IMPACT S.C A. MUSIAŁ-SŁABĘCKA, J. SŁABĘCKI | UL. Wólczańska 249/251, 93-035 Łódź | 3,051 | 1,500 | 4,551 |
3. | PHU MOZZI SERVICE, MARCIN GRZEGOROWSKI | Ul. Południowa 43/1, 63-400 Ostrów Wielkopolski | 3,181 | 1,500 | 4,681 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
ODBIÓR ZŁOŻONYCH PRÓBEK PRODUKTÓW
Zamawiający przechowa złożony zestaw próbek wybranego wykonawcy zamówienia- PPHU „ATUT” WIESŁAW ZAWITKOWSKI, na okres realizacji zamówienia (Styczeń 2019r.- 31 Grudnia 2019r.) celem weryfikacji dostarczanego towaru w trakcie realizacji zamówienia.
TERMIN PODPISANIA UMOWY:
Proponowany termin podpisania umowy 01 lutego 2019r., w sprawie umowy prosimy o kontakt z Panią Małgorzata Szymala, Tel. 43 827 46 95.
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 29‑01‑2019 14:22:02
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|