ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY - Dostaw pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 90 ton (od lutego 2021 r. do 31 Października 2021 r.)
Biskupice, dnia 17 lutego 2021 r..
Numer sprawy: ZP.2711.1.2021
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje, że:
w zapytaniu ofertowym, nie podlegającemu Ustawie Prawo Zamówień Publicznych w związku
z art. 2 ust. 1 pkt 1 (Dz.U. z 2019, poz. 2019) oraz działając na podstawie Regulaminu Zamówień Publicznych , których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (netto), rozstrzygniętym
w dniu 17 lutego 2021r. – w sprawie:
Dostaw pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 90 ton
(od lutego 2021 r. do 31 Października 2021 r.)
CPV 09111400-4 (Paliwa drzewne)
PARAMETRY PELLETU DRZEWNEGO:
- Wartość opałowa: >17,50 [MJ/kg]
- Wilgotność: < 12 [%]
(wyrywkowo będą prowadzone kontrole wilgotności dostarczonego pelletu w przypadku przekroczenia ustalonej normy wilgotności powyżej 12% dostawa zostanie nieprzyjęta
i dostawca musi dostarczyć towar bez wady zgodny z przedmiotem zamówienia)
- Zawartość popiołu: <1,50 [%],
- Gęstość: 1,0<Gęstość<1,4 [kg/dm3],
- Granulacja pelletu – średnica: 4≤d<10 [mm] ± 10 [%], długość: <50 [mm] ± 10 [%],
- Dodatki ułatwiające prasowanie: BRAK,
- Zawartość siarki: < 0,08 [%],
- Zawartość azotu: < 0,3 [%],
- Zawartość chloru: < 0,03 [%],
- Opakowania zbiorcze po 15-25 kg,
- Termin płatności – do 30 dni od daty dostawy pelletu drzewnego i wystawienia faktury,
- Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice,
- Wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający (maksymalna ilość dostawy jednorazowej 20 ton).
UWAGA !!!
Pellet musi odpowiadać parametrom oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (prosimy
o załączenie certyfikatów), jakie są wymagane dla spalania biomasy
W ilości 90 ton
W okresie od lutego 2021 r. do 31 Października 2021 r.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji do Zaproszenia do składania ofert.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
USŁUGI TRANSPORTOWE GONERA ZBIGNIEW
RAKOWICE 13A; 98-285 WRÓBLEW
NIP 827-100-66-51; REGON 730027382
„ROLTOM” S.C. S. TOMASZEWSKI J. TOMASZEWSKIROOOOO
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę spełnia wszystkie warunki udziału
w postępowaniu określone w Zaproszeniu do składania ofert oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy
w kryterium oceny złożonych ofert.
Wykonawca zaproponował w swojej ofercie:
CENĘ:
CENA BRUTTO za 1 tonę PELLETU DRZEWNEGO (wraz z podatkiem w należnej wysokości)
820,00 zł (OSIEMSET DWADZIEŚCIA ZŁOTYCH ZERO GROSZY)
CENA w skali 100 punktowej: 100,00 pkt
Sumaryczna ilość punktów otrzymana 100,00 pkt
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |
„CENA” (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | |||
1 | USŁUGI TRANSPORTOWE GONERA ZBIGNIEW | 98-285 WRÓBLEW RAKOWICE 13A | 100,00 | 100,00 |
2 | „ROLTOM” STANISŁAW TOMASZEWSKI | 98-240 SZADEK TARNÓWKA KOL A 6A | 97,97 | 97,97 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia wpłynęła również jedna oferta w formie e-mail od : „Tartak Olczyk”, Świdno 1, 29-105 Krasocin, która oprócz tego, że nie spełniła warunków zapisanych w zapytaniu ofertowym, to również przedstawiła wyższą cenę brutto od wybranej oferty.
Przewidywany termin podpisania umowy: 24.02.2021 r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panią Anną Marciniak Tel. 43 827 46 95
(-) SŁAWOMIR JANIAK
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 17‑02‑2021 13:15:15
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|