

Znak sprawy: ZP.2711.1.2021
Biskupice, dnia 09 lutego 2021 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72,
98-200 Sieradz, woj. Łódzkie
STRONA WWW: http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
E-MAIL: dps@invar.net.pl
GODZINY PRACY: PN - PT godz. 7:00 - 15:00
TEL.: (43) 827 46 95
FAX: (43) 827 46 95
zaprasza do złożenia oferty na:
Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach w ilości 90 ton (od lutego 2021 r. do 31 Października 2021 r.)
PARAMETRY PELLETU DRZEWNEGO:
(wyrywkowo będą prowadzone kontrole wilgotności dostarczonego pelletu
w przypadku przekroczenia ustalonej normy wilgotności powyżej 12% dostawa zostanie nieprzyjęta i dostawca musi dostarczyć towar bez wady zgodny z przedmiotem zamówienia)
UWAGA !!!
Pellet musi odpowiadać parametrom oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (prosimy o załączenie certyfikatów), jakie są wymagane dla spalania biomasy
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Lp | Nazwa kryterium | Waga [%] |
1 | cena | 100 |
Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany, jako wartość punktowa oferty.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
CENA
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:
Ocena będzie wyznaczona wg wzoru:
Cena najniższej oferty
Cena ocenianej oferty
Maksymalna ilość punktów – 100,00
Wynik:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
Biskupice 72
98-200 Sieradz
do dnia 17-02-2021r., do godz. 10:00
w POKOJU NR 17 w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania.
W pokoju NR 17 w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Biskupice 72; 98-200 Sieradz
dnia 17-02-2021r., godz. 10:15
Tel: 606 937 694; e-mail: amarciniak.dpsbiskupice@gmail.com
(Nie otwierać przed dniem: 17-02-2021r., godz. 10:15)
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
b) oświadczenia do postępowania (zawarte w Załączniku nr 1- oferta/formularz ofertowy).
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
DYREKTOR
(-) Sławomir Janiak
……………..................………………………………
Podpis Zamawiającego lub osoby upoważnionej
Załącznik nr 1
OFERTA/FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa:………………………………………………………………………………………………………
Adres:……………………………………………………………………………………………………….
NIP: ………………………………. REGON ……………………………………………..
Nr tel./e-mail. …………………………./…………………………………………………………………
Osoba upoważniona do kontaktów : ……………………………………………………………………
Cena brutto (za 1 tonę) (wraz z podatkiem w należnej wysokości): _______________________zł
(słownie: ______________________________________________________________________)
Wartość brutto (za 90 ton pelletu) (wraz z podatkiem w należnej wysokości): _______________zł
(słownie: ______________________________________________________________________)
1) ………………….
2) ………………….
……………………………., dnia ……………………..
……………………………………….
(pieczątka i podpis Wykonawcy)
Projekt
UMOWA
Nr ZP.2711.1.2021
wraz z rozładunkiem w Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
Dostawy od lutego 2021r. do 31 października 2021r.
Zawarta w dniu ______________ 2021 r.,
pomiędzy:
POWIATEM SIERADZKIM
z siedzibą: Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz
NIP 827 - 22 - 70 - 396 , REGON 730 934 789
DOMEM POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH
z siedzibą: Biskupice 72, 98-200 Sieradz
zwanym w treści umowy Odbiorcą
reprezentowanym przez:
Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach – Sławomira Janiaka
na podstawie Uchwały Nr 536/2018 Zarządu Powiatu Sieradzkiego z dnia 18 Czerwca 2018r.
a
Sprzedawcą
____________________________________________________________________________
Zwanym dalej Dostawcą reprezentowanym przez:
____________________________________________________________________________
zawiera się umowę o następującej treści:
§ 1
(w skład rozładunku wchodzą: rozładowanie pelletu drzewnego ze środka transportu i dostarczenie go do magazynu opału wraz z ułożeniem go w magazynie):
Pellet drzewny musi odpowiadać parametrom oraz posiadać odpowiednie certyfikaty, jakie są wymagane dla spalania biomasy.
§ 2
§ 3
§ 4
Rozliczenie za dostarczony towar następować będzie przelewem przez Odbiorcę na wskazane przez Dostawcę konto bankowe, w terminie do 30 dni, od daty otrzymania przez odbiorcę oryginału faktury.
§ 5
Nabywca: Powiat Sieradzki, z siedzibą Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, NIP 827-22-70-396,
Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72, 98-200 Sieradz, NIP 827-15-00-233, Regon 000 313 615,
Płatnik: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach.
Wszystkie ww. dane muszą się zawierać w wystawianych fakturach za dostawy realizowane w ramach realizacji umowy.
§ 6
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 7
§ 8
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, niekorzystnych dla Odbiorcy.
§ 9
Strony zastrzegają sobie możliwość wypowiedzenia umowy z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia.
§ 10
Właściwym do rozpoznania sporów wynikających z umowy, jest sąd właściwy dla siedziby Odbiorcy.
§ 11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron.
DOSTAWCA: ODBIORCA:
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|
Ta strona używa cookies. Kliknij i dowiedz się więcej.
RODO - Kliknij i dowiedz się więcej.
Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie zgodnie z ustawieniami przeglądarki.