Pytania i odpowiedzi - Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach ZP.2710.02.2023


Biskupice, 03.08.2023 r.

Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach

Biskupice 72

98-200 Sieradz

email: zamowienia.dpsbiskupice@gmail.com; dps@invar.net.pl

skrytka EPUAP: /DPSBiskupice/SkrytkaESP

Tartak „Olczyk” Sp. z o. o.

Świdno 1

Pl 29-105 Krasocin

Dotyczy postępowania pod nazwą: „Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego  dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach”

Nr postępowania: ZP.2710.02.2023

W odpowiedzi na pismo od Tartak „Olczyk” Sp. z o. o., Świdno 1, Pl 29-105 Krasocin w sprawie prowadzonego postępowania pt.: „Sprzedaż wraz z dostawą pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach” doręczonym w dniu 02 sierpnia 2023 r. przy użyciu Platformy e-Zamówienia o poniżej treści:

1. Czy postępowanie dotyczy pelletu workowanego (15kg) czy dostawa samochodem autocysterną (luz)

Wyjaśniamy:

Postępowanie dotyczy pelletu workowanego. Informacja zawarta w SWZ Rozdział IV Opis przedmiotu zamówienia pkt. 1

•          Opakowania zbiorcze: 15-25 kg, oznakowane w dane producenta.

 

2. W przypadku pelletu workowanego jakie ilości dostarczane będą jednorazowo:

- samochód typu solówka z auto windą oraz paleciakiem – jednorazowa dostawa w ilości 8,4 tony (8 palet x 1,05 tony) – rozładunek przed budynkiem kotłowni, kierowca nie wnosi pelletu ręcznie do kotłowni, możliwość rozładunku za pomocą paleciaka w przypadku równego podłoża

- czy do obowiązków dostawcy będzie należało wniesienie pelletu do kotłowni?

- samochód typu plandeka – jednorazowa dostawa do 24,15 tony ( 23 palety x 1,05 tony) – kupujący rozładuje pellet z samochodu we własnym zakresie

Wyjaśniamy:

Maksymalna jednorazowa dostawa, z uwagi na pojemność magazynu, nie może przekroczyć 20 ton. (Informacja zawarta w SWZ Rozdział IV Opis przedmiotu zamówienia pkt. 4).

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż wraz z dostawą, rozładunkiem i zniesieniem do magazynu pelletu drzewnego. (Informacja zawarta w SWZ Rozdział IV Opis przedmiotu zamówienia pkt. 1).

3. W przypadku pelletu luzem – cysterna z rozładunkiem pneumatycznym, złączka ø 110, jakie ilości jednorazowe:

- samochód o ładowności do 13 ton

- samochód o ładowności do 22 ton

Wyjaśniamy:

Postępowanie dotyczy pelletu workowanego .

4. Ze względu na znaczną odległość – brak możliwości zapoznania się z miejscem położenia i warunkami dojazdu – proszę o podanie:

- szerokości wjazdu na posesje

- ewentualnie wysokość bramy

- możliwość zawrócenia składem wg karty produktu.

Wyjaśniamy:

Szerokość bramy bocznej na pilota – 5 metrów, wysokość bez ograniczeń, aczkolwiek na terenie idą linie energetyczne, które są dość nisko.

Celowym jest aby Wykonawcy zapoznali się z miejscem położenia magazynu i warunkami dojazdu. Dojazd do magazynu paliw jest dość utrudniony.

5. Czy można dostarczać pallet odpowiadający parametrom certyfikatów DIN plus i EN Plus A1? (parametry wg karty produktu)

Wyjaśniamy:

Parametry wymaganego pelletu zawarte w SWZ Rozdział IV Opis przedmiotu zamówienia

•          Wartość opałowa nie niższa niż 18000 kJ/kg

•          Wilgotność nie większa niż 10%

(Wyrywkowo będą prowadzone kontrole wilgotności dostarczonego pelletu. W przypadku przekroczenia ustalonej normy wilgotności powyżej 10% dostawa zostanie zwrócona i dostawca musi dostarczyć towar bez wady zgodny z przedmiotem zamówienia)

•          Zawartość popiołu nie większa niż 1,0 %

•          Gęstość 1,00-1,40 kg/dm3

•          Granulacja pelletu: średnica 6-8 mm, długość 10-50 mm

•          Dodatki ułatwiające prasowanie: BRAK

•          Zawartość siarki nie większa niż 0,08%

•          Zawartość azotu nie większa niż: 0,3%

•          Zawartość chloru nie większa niż: 0,03%

•          Opakowania zbiorcze: 15-25 kg, oznakowane w dane producenta

•          Skład pelletu: trocina z drewna iglastego, liściastego lub ich mieszaniny

Pellet musi odpowiadać parametrom oraz posiadać odpowiednie certyfikaty, jakie są wymagane do spalania biomasy

Plik pdf Odpowiedź Tartak Olczyk
03‑08‑2023 11:21:30
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
974KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Magdalena Śniegula , w dniu:  03‑08‑2023 11:18:10
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24
, w dniu:  03‑08‑2023 11:18:10
Data ostatniej aktualizacji:
03‑08‑2023 11:22:58
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie