Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 5000 dm3 do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Grudnia 2016r. do 31 Grudnia 2016r.
Biskupice, dnia 20 Grudnia 2016r.
Numer sprawy: G.2711.15.2016
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach informuje:
w zapytaniu cenowym dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 4 ust 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z póź. zm.) w dniu 20 grudnia 2016r. – w sprawie:
Dostaw OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO od GRUDNIA 2016r. do 31 GRUDNIA 2016r.
- w ilości 5 000 dm3:
- max. lepkość w temp. 20 ºC 6 mm2 / s (1,5 ºE)
- Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice,
- wielkość i terminy poszczególnych dostawach - określa Zamawiający.
dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
"EKO - OIL", SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA
MONICE 3, 98-200 SIERADZ
NIP: 827-23-04-793; REGON: 101 596 983
UZASADNIENIE WYBORU OFERTY:
Oferta złożona przez wybranego wykonawcę spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu określone w Zaproszeniu do składania ofert oraz kwota zaproponowana przez oferenta mieści się w wysokości środków, jakie zamierza przeznaczyć zamawiający na sfinansowanie tego zamówienia. Oferta uzyskała najbardziej korzystny wynik punktowy w kryterium oceny złożonych ofert.
Wykonawca zaproponował w swojej ofercie:
CENĘ:
CENA BRUTTO (za 1 dm3) na dzień 14.12.2016r. 2,82 zł
(UPUST – 6,70 % od ceny hurtowej oleju grzewczego „Ekoterm Plus” PKN Orlen na stronie www.orlen.pl)
Uzyskał wartość punktową w kryterium CENA: 100,00 pkt
Sumaryczna ilość punktów otrzymana przez "EKO-OIL", SP. Z O.O., SP. K.: 100,00 pkt
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferty złożyli i uzyskali wartość punktową:
Nr oferty. | Nazwa firmy | Adres | Wartość punktowa | |
„CENA” (maksymalna ilość pkt. 100,00) | ŁĄCZNA PUNKTACJA (maksymalna ilość pkt. 100,00) | |||
1. | “EKO-OIL”, SP. Z O.O., SP. K. | MONICE 3, 98-200 SIERADZ | 100,00 | 100,00 |
Informujemy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie została odrzucona żadna oferta.
Informujemy, że z postępowania o udzielenie zamówienia nie wykluczono żadnego wykonawcy, który złożył ofertę.
Przewidywany termin podpisania umowy i wykonania dostawy: 22 GRUDNIA 2016r.
W sprawie podpisania umowy proszę o kontakt z pracownikiem DPS Biskupice Panem Sławomirem Janiakiem Tel. 43 827 46 95 lub 693 333 150.
(-) Maria Antczak
DYREKTOR
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 20‑12‑2016 11:40:35
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|