- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w DPS Biskupice (od Stycznia 2016r. do 30 Kwietnia 2016r.)
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w DPS Biskupice (od Kwietnia 2016r. do 30 Września 2016r.)
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Lutego 2016r. do 30 Kwietnia 2016r.
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy środków chemicznych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy oleju opałowego lekkiego do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Maja 2016r. do 31 Lipca 2016r.
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Roboty budowlane pn.: "WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU GARAŻY ORAZ WYMIANA FRAGMENTU MURU OGRODZENIA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH".
- Zawiadomienie o wyborze oferty Roboty budowlane pn. "WYMIANA ORYNNOWANIA W BUDYNKU PAWILON "A" DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH"
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 6000 dm3 do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Września 2016r. do 30 Listopada 2016r.
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w DPS Biskupice (od Października 2016r. do 31 Grudnia 2016r.
- Zawiadomienie o wyborze oferty Roboty budowlane pn. "REMONT OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BISKUPICACH"
- Zawiadomienie o wyborze oferty Roboty budowlane pn. "WYMIANA ORYNNOWANIA W BUDYNKU PAWILON "A" DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BISKUPICACH"
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy brykietu z trocin drzewnych wraz z rozładunkiem w DPS Biskupice (od Grudnia 2016r. do 31 Grudnia 2016r.
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i środków pomocniczych do Domu Pomocy Społecznej w Biskupice (od 01 Stycznia 2017r. do 31 Grudnia 2017r.
- Zawiadomienie o wyborze oferty - Dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości 5000 dm3 do Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach (od Grudnia 2016r. do 31 Grudnia 2016r.
ZAPYTANIA CENOWE DLA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 30 000 EURO
Informacja wytworzona przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 12‑01‑2016 12:38:09
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: 12‑01‑2016 12:38:09
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Sławomir Janiak
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
email: dps@invar.net.pl tel.:43 827 46 95 wew. 24 fax: 43 827 46 95 wew. 24 , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
12‑01‑2016 13:06:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|