Znak sprawy: ZP.2711.8.2021
  
 Biskupice, dnia 22 listopada 2021 roku
  
 ZAPYTANIE OFERTOWE
  
 Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Biskupice 72,
 98-200 Sieradz, woj. Łódzkie
  
 STRONA WWW:        http://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl 
 E-MAIL:                      dps@invar.net.pl
 GODZINY PRACY:   PN - PT     godz.   7:00 - 15:00
 TEL.:                            (43) 827 46 95
 FAX:                            (43) 827 46 95
  
 zaprasza do złożenia oferty na:
 Dostawy pelletu drzewnego wraz z rozładunkiem do Domu Pomocy Społecznej
 w Biskupicach w ilości 40 ton (od podpisania umowy do 31 stycznia 2022 r.)
  
 PARAMETRY PELLETU DRZEWNEGO:
  - Wartość opałowa: >17,50 [MJ/kg]
  - Wilgotność: < 12 [%]
  
 (wyrywkowo będą prowadzone kontrole wilgotności dostarczonego pelletu
 w przypadku przekroczenia ustalonej normy wilgotności powyżej 12% dostawa zostanie nieprzyjęta i dostawca musi dostarczyć towar bez wady zgodny
 z przedmiotem zamówienia)
  - Zawartość popiołu: <1,50 [%],
  - Gęstość: 1,0<Gęstość<1,4 [kg/dm3],
  - Granulacja pelletu – średnica: 4≤d<10 [mm] ± 10 [%], długość: <50 [mm] ± 10 [%],
  - Dodatki ułatwiające prasowanie: BRAK,
  - Zawartość siarki: < 0,08 [%],
  - Zawartość azotu: < 0,3 [%],
  - Zawartość chloru: < 0,03 [%],
  - Opakowania zbiorcze po 15-25 kg,
  - Termin płatności – do 30 dni od daty dostawy pelletu drzewnego i wystawienia faktury,
  - Transport – Własny Dostawcy na teren DPS Biskupice,
  - Wielkość i terminy poszczególnych dostaw - określa Zamawiający (maksymalna ilość dostawy jednorazowej 20 ton).
  
  
   UWAGA !!!
 Pellet musi odpowiadać parametrom oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (prosimy o załączenie certyfikatów), jakie są wymagane dla spalania biomasy 
  - Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31stycznia 2022 r.
  - Kryteria wyboru oferty :
  
  - Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
  
  
    |   Lp   |    Nazwa kryterium   |    Waga [%]   |  
  |   1   |    cena   |    100   |  
  
  
  
 Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany, jako wartość punktowa oferty.
  Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
 CENA 
 Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium:
 Ocena będzie wyznaczona wg wzoru:
  
         Cena najniższej oferty
 --------------------------------x 100% x 100
 Cena ocenianej oferty
  
            Maksymalna ilość punktów – 100,00              
  
  - Wynik:
  
 Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
  - Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
  - Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zaproszeniu.
  - O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
  - Postanowienia umowy zawarto w:
  
  - projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 2
  
  
  - Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
  
  - W siedzibie Zamawiającego:
  
 Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
 Biskupice 72
 98-200 Sieradz
 w ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej
 w Biskupicach
  - LUB
  
 Na adres email: zamowienia.dpsbiskupice@gmail.com
  
 do dnia: 03-12-2021r., godz. 10:00
  
  - Miejsce, sposób i termin otwarcia oferty: 
  
  - W siedzibie Zamawiającego:
  
 Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach
 W ADMINISTRACJI DPS – PAWILON „B” Domu Pomocy Społecznej
 w Biskupicach
 Biskupice 72; 98-200 Sieradz
 dnia 03-12-2021r., godz. 10:15
  
  - Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:  Anna Marciniak, tel: 606 937 694;
 e-mail: amarciniak.dpsbiskupice@gmail.com  - Sposób przygotowania oferty:
  
  - Ofertę należy oznakować następująco:
  
 „OFERTA NA DOSTAWY PELLETU DRZEWNEGO WRAZ
 Z ROZŁADUNKIEM W DPS BISKUPICE"
  
  - Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym;
  - Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
  - Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę;
  - Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa;
  - Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne;
  - Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zaproszenia do składania ofert;
  - Dokumenty wymagane:
  
 a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
  - Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane;
  - Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;
  - W przypadku złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty, oferta powinna umożliwiać jej wpięcie do segregatora 
 -  Warunki udziału w postępowaniu i opis ich spełnienia 
  
   
 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
 - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia,
 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  
  - Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
  
 Dyrektor
                                                                                                                                                                Domu Pomocy Społecznej 
 Sławomir Janiak